Napsal: 27 pro 2012, 17:14
žijte raději v těch představách 

To tady radíš borcovi,který o lakování nemá šajnu?! Dokážu si představit výsledek...půl plochy auta pomeranč,půl záclony. O tom když zrovna bude foukat a vzduchem lítat kde co ani nemluvím...něco mu sedne do bázy,něco do laku..to bude potom 100x horší,než to má teď. Vraťte se nohama na zem kluci!!!! Dělat celolak a nemít odpovídající vybavení,je tak akorát na ostudu. Kolik celolaků jsi takhle dělal? Rád bych vyděl výsledky.Biimbo píše:pokud bych si dopředu všechno připravil a olepil, tak už samotný stříkání je otázka 2 hodin a to si po ránu přestavit umím. Nárazníky máš stejně dole, takže je můžeš vzít až nakonec..mecano píše:Dokážeš si představit lakování celého Superba "po ránu venku..." Já teda ne.Biimbo píše:taky mám pistol za 1500 a metla se tím dá stříknout krásně. Jde spíš o prach, takže stříkat hned po ránu venku..
Když už to budeš dělat, tak si to zkus na jednom díle a pak případně pokračuj, ale taky záleží na barvě, stříbrnou ti nikdy nenamíchají ve stejným odstínu a abys to pak neměl více barevný. A kupovat barvu na celý auto je nesmysl, když nevíš jak ti to půjde.
Ale jestli si myslíš že něco víc ušetříš, když chceš kupovat i vybavení který nemáš,tak nevím nevím
To může vzít zrovna válečkem...výsledek by byl tak nějak nastejno.
Akorát je třeba vzít rychlý tužidlo,aby ti lak nestejkal, kdyby bylo chladněji..
Jenže všichni si myslí že je to o lakování,kdežto ono je to hlavně o přípravě, podle ní se odvíjí konečný výsledek.
Já bych určitě 30 za celolak nedal,kdyby to mělo přijít na auto který má hodnotu 100 tis, na něco dvouletýho nebo auto v hodnotě 200-300 tis samozřejmě jo..
přečti si to co jsem psal ještě jednou...radíte to tady klukovi,který o tom asi moc neví...takže podle toho by to taky dopadlo..ten výsledek. O lakování mimo box už psát nebudu.Biimbo píše:kabiny,korby na nákladních autech a všechno vypadá a po letech i drží. metalízu jsem stříkal vždycky na svým autě a výsledek dle mě hodně slušnej. Rámy po opískování nepočítám, tam se na detaily moc nekouká..
Se známým jsme lakovali Volvo s 18 kubíkovou korbou a výsledek? Nikdo by to netipnul že to někdy bylo bílo žlutý. Kdyžt to postavil vedle identickýho auta s ve stejný barvě tak ani z blízka to nebylo poznat.
Sloupala se jen mřížka v masce, kterou vždycky stříkal silikonem aby tam nestrašil ten vyblitej plast. Jinak už tři roky a všechno OK..
Rád vyděl nebo viděl? Pokud ale přirovnáváš váleček ke stříkací pistoli, tak to je asi jedno..
Zeptej se Hansdob, ten se taky jednoho dne probudil, vzal auto žlutou barvou a kdybys to viděl na vlastní oči ,tak neuvěříš že to stříkal vedle baráku.
Když máš totiž volšový ruce, tak i se sebelepším vybavením to bude vypadat na nic.. Jako tomu bohužel ve spoustě lakoven je. 1 z 5 umí lakovat a to se ještě musíš zeptat po známých karosářích aby ti někoho doporučili..
lakování v boxu dopadne časem podobně vyzkoušenomecano píše:[O lakování mimo box už psát nebudu.
Ak chceš ušetriť a nebojíš sa roboty , dohodni sa s nejakým známym lakýrnikom , že mu zadarmo pomôžeš pri príprave podkladu na lak. ( nie na tvojom aute ). Potom zmeníš názor na svoje schopnosti a možnosti .Roy Jones jr. píše:Zdar. Dnes jsem zjistil,že mi po 2letech co mám supa vyskákala po celým autě krupička..malý bublinky jedna vedle druhý..je to jak na plech.dílech,tak i na plastových dílech..narazníky. Co s tím..zřejmě komplet auto zbrousit a prelakovat..jenže to je balík. Tak si říkám jestli neni lepší koupit pistoli a kompresor a udelat si to sám..je tu nejaký autolakýrník co by poradil jak na to? Díky
v poho sám můžeš tak válečkovat něco podobnýhosenioring1 píše:milos : bola to len snaha aby sa najprv zoznámil s tým čo ho čaká ak sa do toho chce pustiť sám .
Ja som nejedno auto robil tak , že som si sám pripravil podklad a zamaskoval a potom som zaplatil len lakovanie.
to má ještě ceny vybavení na žiguli,dnes se musí přidat jedna nula, vdomácích podmínkách tak cáknout nárazník nebo malý věci,celolak ,to je potřeba velkej lak-hangár a hlavně ta praxe zkušenostmecano píše:golf boost píše:vybavení: kompresor 3000, pistole 1500, excenter 1500, nějaký ten hoblík na broušení 300.
material: plnič 3000, barva 4000, lak 2500, brusivo 1000, nějakej tmel 500, ředidlo 500
a stajně se ti to nepovede dokonale bez prachu takže leštička 1500, leštěnka 1000 nějaké brusivo 500
Celkem 20 800kč bez energie. K tomu všemu si připočítej že jestli si to nikdy nedělal tak to budeš i z nastrojením dělat 2 měsíce a budeš rád že to dokončíš. jestli ti to někdo naleje za 25-28tis tak neváhej
ale jinak je to hezkej koníček když se ti to opravdu povede
kompresor 3000...pistole 1500...leštička 1500? Pokud chce aby to za něco stalo,tak všechny ceny x 10.