Přidám se taky se svým problémem na Passatu AFN. Motor sice nepadá do nouzového režimu ale turbo cca od 1800 ot do 2100 ot přefoukne a hned potom nedofoukne. Po překročení 2500 ot turbo tlačí tak jak má- viz. log. Při každém logu to udělá úplně ve stejných otáčkách a úplně stejně. Dělá to za studena i za tepla, i když motor vytočím na místě. Turbo jsem zhruba před měsícem čistil, dělalo to před čištěním a dělá to i po něm. Podtlakové hadičky všechny vyměněné, Egr zaslepen, hadice těsné.
Může být na vině N75 i když v akčních členech cvaká a regulace na turbu chodí?
Předem děkuji za odpovědi.
http://leteckaposta.cz/722627087
Nouzový režim, plnící tlak-regulační odchylka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dnes sem prohodil ventily N75 a N18 a beze změny. Přikládám LOG, je to ten poslední, č.22.
http://leteckaposta.cz/812228708
Čím by to mohlo být? Napadá mě už jen baňka na turbu. Podtlakové hadičky mám vyměněné a když jsem měnil ten ventil tak auto cca pul hodiny stálo a při odpojení hadiček bylo slyšet že tam podtlak ještě je. Všem děkuju za rady.
http://leteckaposta.cz/812228708
Čím by to mohlo být? Napadá mě už jen baňka na turbu. Podtlakové hadičky mám vyměněné a když jsem měnil ten ventil tak auto cca pul hodiny stálo a při odpojení hadiček bylo slyšet že tam podtlak ještě je. Všem děkuju za rady.