Nouzový režim, plnící tlak-regulační odchylka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Přidám se taky se svým problémem na Passatu AFN. Motor sice nepadá do nouzového režimu ale turbo cca od 1800 ot do 2100 ot přefoukne a hned potom nedofoukne. Po překročení 2500 ot turbo tlačí tak jak má- viz. log. Při každém logu to udělá úplně ve stejných otáčkách a úplně stejně. Dělá to za studena i za tepla, i když motor vytočím na místě. Turbo jsem zhruba před měsícem čistil, dělalo to před čištěním a dělá to i po něm. Podtlakové hadičky všechny vyměněné, Egr zaslepen, hadice těsné.

Může být na vině N75 i když v akčních členech cvaká a regulace na turbu chodí?

Předem děkuji za odpovědi.

http://leteckaposta.cz/722627087
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4297
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

může, přepoj to na zkoušku na N75 co ovládá EGR ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Ventil N75 a N18 mají jiné zásuvky. Nevadí to? Mám to přepinovat?
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Dnes sem prohodil ventily N75 a N18 a beze změny. Přikládám LOG, je to ten poslední, č.22.

http://leteckaposta.cz/812228708


Čím by to mohlo být? Napadá mě už jen baňka na turbu. Podtlakové hadičky mám vyměněné a když jsem měnil ten ventil tak auto cca pul hodiny stálo a při odpojení hadiček bylo slyšet že tam podtlak ještě je. Všem děkuju za rady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“