jednou jsem tu psal takovej trochu humornej a řepáckej případ, jak jsem snížil spotřebu na svém tdi, problém byla samozřejmě moje těžká noha
jinak k hodnotám - vw sharan 81kw, cesta okrsky, z kopce do kopce, skrz vesnice a mimo ně, denní nájez 50 + 50km. po cestě nabírám lidi, do 15km mám 5v autě a pak 7, pár jich je takovejch objemnějších, spotřeba je teď v zimně kolem 7litrů, v létě kolem 6,5..
Mám tám teď jen zabudované VAčko, na jaře přidou vstřiky a naladit soft, tak čekám že při klidnej jízdě spotřeba trochu spadne
vysoká spotřeba passat tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 81kW
tak se opět hlásím a s čertem v motoru
Dnes jsem vyndal vstřiky a po rozebrání jsem trochu čuměl..krom prvního vstřiku byla ve všech KOROZE a v jednom byly ucpaný kanálky co jsou v té podložce mezi tryskou a tělem-přesněji jsou v té podložce 2 trubičky s dirkou,tak TY byly ucpané..trysky očouzené asi běžně.. Jinak jsem nenapsal,že jsem od prosince začal používat zimní přísadu do nafty,tak mě napadlo,jestli to nemůže být příčina vysoké spotřeby,,protože do té doby jsem vyší spotřebu nějak razantně nepostřehl..A za další mi začal jít do čerpadla vzduch,na volnoběh dost bublinek a pochcípnutí je půl hadičky prázdné a bublina pomalu leze zpět k fitru,může mít i toto neblahý vliv na spotřebu??
Podotýkám,že starty jak studené i teplé naprosto v pořádku!! Nekouří a motor běží jak švýcary..výkon i jízda ok,bez cukání či vynechání výkonu..
Jen při logování jsem si všiml,že ve vyších otáčkách dost padá předvstřik oproti požadavku,to může předpokládám dělat vzduch v naftě..

Dnes jsem vyndal vstřiky a po rozebrání jsem trochu čuměl..krom prvního vstřiku byla ve všech KOROZE a v jednom byly ucpaný kanálky co jsou v té podložce mezi tryskou a tělem-přesněji jsou v té podložce 2 trubičky s dirkou,tak TY byly ucpané..trysky očouzené asi běžně.. Jinak jsem nenapsal,že jsem od prosince začal používat zimní přísadu do nafty,tak mě napadlo,jestli to nemůže být příčina vysoké spotřeby,,protože do té doby jsem vyší spotřebu nějak razantně nepostřehl..A za další mi začal jít do čerpadla vzduch,na volnoběh dost bublinek a pochcípnutí je půl hadičky prázdné a bublina pomalu leze zpět k fitru,může mít i toto neblahý vliv na spotřebu??
Podotýkám,že starty jak studené i teplé naprosto v pořádku!! Nekouří a motor běží jak švýcary..výkon i jízda ok,bez cukání či vynechání výkonu..
Jen při logování jsem si všiml,že ve vyších otáčkách dost padá předvstřik oproti požadavku,to může předpokládám dělat vzduch v naftě..
Octavia II RS
To jsem měl na ASV taky,taková větší bublina a po nastartování pění.Ve většim zápřahu na dálnici to párkrát vynechalo,jako když někdo šlápne na brzdu.Vyměnil jsem palivák a doil až po okraj a docela se to polepšilo.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Tak jsem teď vyměnil vstřiky..dal jsem euro 2 (190b)..byl jsem to nalogovat a krom toho,že od 3tis otáček padá předvstřik,tak mi najednou fouká turbo mimo rozsah čidla (na budík jsem v tu chvíli nekoukal)..ještě jsem nenahrál přizpůsobený soft k tryskám 764,ale je divný že by pouhá výměna vstřiků nahnala do motoru o tolik víc nafty,že by to nepopbrala regulace (měl jsem tam vstřiky EU3 220b)..pro jistotu jsem vzal za regulaci na turbu a chodí to jak na novém..
No a teď jsem zvědav jestli spotřeba půjde dolů..
No a teď jsem zvědav jestli spotřeba půjde dolů..
Octavia II RS
rád bych sem hodil i svůj dotaz
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=113529
