autickar21 píše:Veru, treba ratat s vecsim najazdom kilometrov u naftaka ke dto je zo zahranicia. Predtym, co som mal jtd, tak to malo pri mojom predaji 634000km, z toho 600000km nalietalo v rakusku za 8rokov. Som neveril, bo ani sedacky nevysedene, len volant trochu koza zodrata. teraz mam na aute 270tis. km a pohoda. Tomas, inak uz aj tieto 310mm kotuce boli do fialova, daju sa upalit aj vecsie brzdy- staci z 200ky dupnut na brzdy. Nastatsie to bol iba na povorchu.
No pekne ale pokial sa neskrivili je to v pohode Ale zase tam mas lepsie platnicky tak aj kotuce dostanu zabrat.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
fany6295 píše:to milos: V prvním příspěvku píšu , že jde o MW, tam nám kočár vleze krásně.Jedná se o mě, manželku a dítě+kočár. Ideální kára, ne každý chce, nebo má na Oktávku-můj případ
velké poděkování autíčkár21 a torgan za fundované odpovědi. budu shánět 85 kw a 6kvalt pouštím z hlavy
Dobre urobis 85kw je asi najspolahlivejsia motorizacia a je aj celkom svizna, po chipe ani nehovorim. A bez 6ky sa zaobides, mne vobec nechyba ani na novom Brave, kedze su dost tazke prevody. Keby to motor utiahol tak na 5ke pri 4500otackach mozes ist 240km/h co si myslim ze je dostatocne. Motor sa aj tak citi najlepsie medzi 2000-3000otackami
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
ja nezhanim vylitanou mrdku!
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
Konecne to nekdo rozumne napsal
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
ja nezhanim vylitanou mrdku!
to uz budou dneska skoro vsecky
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jj skoro,ale ne vsechny! me se libi jak vseci tvrdite,ze kazde auto ma najeto pul mega ano kamos ma na stejnem aute co mam ja temer 600 tis a ja 3x min. je jasny,ze oktavku nesezenu asi s 50 tis ,ale ze 180 uplne vpohode
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
otazka je stale jestli nekoupit neco co ma 350 tis,ale majitel tam delal veci jako jsou spojky,setrvacniky,poloosy,tesneni pod hlavama,rozvody samozrejme,repasy naprav atd. ale sem rozhodly na 70% pro nejaky pohon vsech kol a na 80 pro naftu,protoze sem nenasel vhodny benzinovy motor s LPG prestavbou aby me uspokojil
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ano ano. to je jedinej ten novejsi CR na kerej se taky divam. kvuli tomu debilnimu 16v sme vyradil 1,3 a 1,6 i dkyz se mi jevi 1,6 MJTD parametrama uzasne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
fany6295 píše:Chlapci, ještě dotaz: verze 88 kw je 8 ventil? pár jich v inzerci také je.
JJ je to najnovsi 8v co mam aj ja v brave
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
jaykay píše:a japa je to s DPF? kere verze maji/nemaji?
No co som pozeral tak 16v mali vsetky a 8v len niektore. ja som hladal bez neho.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw