Koupě Stila JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

autickar21 píše:Veru, treba ratat s vecsim najazdom kilometrov u naftaka ke dto je zo zahranicia. Predtym, co som mal jtd, tak to malo pri mojom predaji 634000km, z toho 600000km nalietalo v rakusku za 8rokov. Som neveril, bo ani sedacky nevysedene, len volant trochu koza zodrata. teraz mam na aute 270tis. km a pohoda. Tomas, inak uz aj tieto 310mm kotuce boli do fialova, daju sa upalit aj vecsie brzdy- staci z 200ky dupnut na brzdy. Nastatsie to bol iba na povorchu.
No pekne (LOL) ale pokial sa neskrivili je to v pohode (noteeth) Ale zase tam mas lepsie platnicky tak aj kotuce dostanu zabrat.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

fany6295 píše:to milos: V prvním příspěvku píšu , že jde o MW, tam nám kočár vleze krásně.Jedná se o mě, manželku a dítě+kočár. Ideální kára, ne každý chce, nebo má na Oktávku-můj případ

velké poděkování autíčkár21 a torgan za fundované odpovědi. budu shánět 85 kw a 6kvalt pouštím z hlavy :)
Dobre urobis 85kw je asi najspolahlivejsia motorizacia a je aj celkom svizna, po chipe ani nehovorim. A bez 6ky sa zaobides, mne vobec nechyba ani na novom Brave, kedze su dost tazke prevody. Keby to motor utiahol tak na 5ke pri 4500otackach mozes ist 240km/h co si myslim ze je dostatocne. Motor sa aj tak citi najlepsie medzi 2000-3000otackami
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

autickar21 píše:
sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
ja nezhanim vylitanou mrdku!
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

autickar21 píše:
sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
Konecne to nekdo rozumne napsal :)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

sikin1987 píše:
autickar21 píše:
sikin1987 píše:taky prej ta 85tka dosahuje nejlepsi spotreby je jasny,ze ty starsi mrdky jsou aj lehci,ale i tak realne spotreby u MJTD i dkyz to jsou 8V nic moc co sem cet. samozrejme to nesmi byt tezka croma to je uplne mimo misu.
nechci alfu,ale porad pokukuju po Q4,ktera je jen v 16V:(
takze pokud 4x4,tak skoncim u golfa a protoze,chci rok 2002 a novejsi bohuzel PDcko,ale zase z toho vytahnu 400 Nm
Aby si vytiahol z toho PD 400nm, musis dostat aj auto do takeho stavu. Realne ked bude mat 300000tis. km, bez GO minimalne vrchu si ani neprdnes a s tvojim pristupom ako si mal k bravu, silne pochybujem... dopadne ako to bravo.
ja nezhanim vylitanou mrdku!
to uz budou dneska skoro vsecky :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jj skoro,ale ne vsechny! me se libi jak vseci tvrdite,ze kazde auto ma najeto pul mega ano kamos ma na stejnem aute co mam ja temer 600 tis a ja 3x min. je jasny,ze oktavku nesezenu asi s 50 tis ,ale ze 180 uplne vpohode
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

najdou se, ale bude to fuska a cena bude odpovidat
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

otazka je stale jestli nekoupit neco co ma 350 tis,ale majitel tam delal veci jako jsou spojky,setrvacniky,poloosy,tesneni pod hlavama,rozvody samozrejme,repasy naprav atd. ale sem rozhodly na 70% pro nejaky pohon vsech kol a na 80 pro naftu,protoze sem nenasel vhodny benzinovy motor s LPG prestavbou aby me uspokojil
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
fany6295
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2013, 15:48

Příspěvek od fany6295 »

Chlapci, ještě dotaz: verze 88 kw je 8 ventil? pár jich v inzerci také je. :)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ano ano. to je jedinej ten novejsi CR na kerej se taky divam. kvuli tomu debilnimu 16v sme vyradil 1,3 a 1,6 i dkyz se mi jevi 1,6 MJTD parametrama uzasne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

a japa je to s DPF? kere verze maji/nemaji?
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

fany6295 píše:Chlapci, ještě dotaz: verze 88 kw je 8 ventil? pár jich v inzerci také je. :)
JJ je to najnovsi 8v co mam aj ja v brave
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

jaykay píše:a japa je to s DPF? kere verze maji/nemaji?
No co som pozeral tak 16v mali vsetky a 8v len niektore. ja som hladal bez neho.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“