Stránka 3 z 13
Napsal: 21 kvě 2007, 22:32
od go.vojta
tak to asi jezdí hodně dálky.. myslím, že mám motor stavem jako nový a vše je fakt v cejku a dobře nastavený, ale spoptřeba mezi 6 a 7 záleží na stylu. pod 6 se mu už nechce. ale bude to spíš mím ne zrovna moc šetřivým stylem.
Napsal: 22 kvě 2007, 08:41
od kajsi
Csala píše:kajsi píše:mam Daewoo Leganza (98 kW) na LPG v meste mam spotrebu 10l, co je pri cene LPG 18 Sk/l - 1,80 Sk/ km a to je to iste ako 5l nafty na 100 km
caf
Mam TDid, spotreba 4,7l/100km ukrainskej nafty za 16,50 Sk za liter. To je 0,78 Sk/km. Bez investicii na prestavbu.
caf
prave to nechcem, aby som zhanal nejaku UI naftu a menil cerpadla, turba a pod. prkotiny okrem toho 2 Sk na 1km je dnes normal aj pri novych a mensich autach a nie na pohodlnej limuzine (ked budes menit turbo spomen si na LPG)
milujem cistejsie zivotne prostredie
caf
Napsal: 24 kvě 2007, 06:51
od Csala
kajsi píše:Csala píše:kajsi píše:mam Daewoo Leganza (98 kW) na LPG v meste mam spotrebu 10l, co je pri cene LPG 18 Sk/l - 1,80 Sk/ km a to je to iste ako 5l nafty na 100 km
caf
Mam TDid, spotreba 4,7l/100km ukrainskej nafty za 16,50 Sk za liter. To je 0,78 Sk/km. Bez investicii na prestavbu.
caf
prave to nechcem, aby som zhanal nejaku UI naftu a menil cerpadla, turba a pod. prkotiny okrem toho 2 Sk na 1km je dnes normal aj pri novych a mensich autach a nie na pohodlnej limuzine (ked budes menit turbo spomen si na LPG)
milujem cistejsie zivotne prostredie
caf
Pokial viem, mnozstvo vyprodukovaneho CO2 je priamo umerne mnozstvu spaleneho paliva. V podstate je jedno, ci hori benzin, nafta, olej, plyn,...
Este som nepocul, ze by kvoli ukrainskej nafte niekomu odislo cerpadlo. Prave naopak, ak ukrainska nafta obsahuje viac siry, lepsie to cerpadlo maze. Vacsie mnozstvo siry sice rychlejsie znehodnocuje motorovy olej, ale tomu sa da predist castejsou vymenou motoroveho oleja. A ako ma na zaklade paliva odist turbo? Turbo s palivom do styku neprichadza, snad len s tym motorovym olejom.
Ale je dobre, ze su aj take nazory, aspon je mensia fronta na hranici

Napsal: 24 kvě 2007, 08:31
od machy1118
Napsal: 25 kvě 2007, 13:24
od kajsi
Csala píše:kajsi píše:Csala píše:
Mam TDid, spotreba 4,7l/100km ukrainskej nafty za 16,50 Sk za liter. To je 0,78 Sk/km. Bez investicii na prestavbu.
caf
prave to nechcem, aby som zhanal nejaku UI naftu a menil cerpadla, turba a pod. prkotiny okrem toho 2 Sk na 1km je dnes normal aj pri novych a mensich autach a nie na pohodlnej limuzine (ked budes menit turbo spomen si na LPG)
milujem cistejsie zivotne prostredie
caf
Pokial viem, mnozstvo vyprodukovaneho CO2 je priamo umerne mnozstvu spaleneho paliva. V podstate je jedno, ci hori benzin, nafta, olej, plyn,...
Este som nepocul, ze by kvoli ukrainskej nafte niekomu odislo cerpadlo. Prave naopak, ak ukrainska nafta obsahuje viac siry, lepsie to cerpadlo maze. Vacsie mnozstvo siry sice rychlejsie znehodnocuje motorovy olej, ale tomu sa da predist castejsou vymenou motoroveho oleja. A ako ma na zaklade paliva odist turbo? Turbo s palivom do styku neprichadza, snad len s tym motorovym olejom.
Ale je dobre, ze su aj take nazory, aspon je mensia fronta na hranici

tak ako kto chce - som spokojny s tym co mam
ahoj
Napsal: 25 kvě 2007, 13:28
od kajsi
kajsi píše:Csala píše:kajsi píše:
prave to nechcem, aby som zhanal nejaku UI naftu a menil cerpadla, turba a pod. prkotiny okrem toho 2 Sk na 1km je dnes normal aj pri novych a mensich autach a nie na pohodlnej limuzine (ked budes menit turbo spomen si na LPG)
milujem cistejsie zivotne prostredie
caf
Pokial viem, mnozstvo vyprodukovaneho CO2 je priamo umerne mnozstvu spaleneho paliva. V podstate je jedno, ci hori benzin, nafta, olej, plyn,...
Este som nepocul, ze by kvoli ukrainskej nafte niekomu odislo cerpadlo. Prave naopak, ak ukrainska nafta obsahuje viac siry, lepsie to cerpadlo maze. Vacsie mnozstvo siry sice rychlejsie znehodnocuje motorovy olej, ale tomu sa da predist castejsou vymenou motoroveho oleja. A ako ma na zaklade paliva odist turbo? Turbo s palivom do styku neprichadza, snad len s tym motorovym olejom.
Ale je dobre, ze su aj take nazory, aspon je mensia fronta na hranici

tak ako kto chce - som spokojny s tym co mam
ahoj
a tiez mi je podozriva spotreba 4,7l v meste - to bude tak 7l na crome, lebo aj Octavia ma v meste 6-6,5 a to je lepsi motor, nehovoriac o ceste na UI a spat
caf
Napsal: 25 kvě 2007, 13:29
od váha
Napsal: 25 kvě 2007, 13:32
od kajsi
po dialnici dolu z kopca a max. 80km/h ...verimi
Napsal: 27 kvě 2007, 17:30
od Csala
kajsi píše:
po dialnici dolu z kopca a max. 80km/h ...verimi
Kajsi, tu sa hovori o motoroch TDi, zvykni si na to, ze maju fakt mensiu spotrebu ako benzinaky.
Inac ja posledna nadrz za 4,46 l/100 km. Je sice pravda, ze bolo teplo

Napsal: 27 kvě 2007, 18:15
od váha
kajsi píše:
po dialnici dolu z kopca a max. 80km/h ...verimi
ale na 50km

Napsal: 28 kvě 2007, 06:49
od Csala
váha píše:kajsi píše:
po dialnici dolu z kopca a max. 80km/h ...verimi
ale na 50km

No 3,1 je trochu podozrive, ale kamos dal preprogramovat Xsaru 2.0HDI a sleduje to dlhodobo. Tvrdi, ze 3,8l/100km. Jazdi denne do prace 10 km, obcas trasy cca 70 km a mesto Kosice.
Napsal: 28 kvě 2007, 07:18
od janjelen
Když jsem nenměl PC tak jsem měl jednop políčko na cca 100km , ted cop ho mám tak to ukazuje průměr 7,6 a když jedu po dálnici tak na tempomat Praha - Plzen cca 9,2 l.
Napsal: 28 kvě 2007, 18:49
od Smoke
při 80km/h 3,7L/100, při 130 5,5L. dlouhodobý průměr vzhledem k tmavému ovzduší za autem je 6L. ze začátku (před úpravou) sem jezdil pomalu- za 4.5-5L. ale tet mě asi ztěžkla noha...
1.6TD
Spotreba
Napsal: 28 kvě 2007, 19:43
od wr8
croma si vezme tak 5-8litru,podle toho jak mam moc tezkou pravou nohu
Napsal: 28 kvě 2007, 20:59
od conti
Seat Toledo 90 PS 1Z, r.v.95 a samá díra.
Jezdim za 3,9L a fakt nekecam.