Stránka 3 z 16
Napsal: 15 dub 2013, 17:45
od marian.marcin
Co to jéééé, co to jééééééé veď nemala chybu?
Napsal: 16 dub 2013, 20:19
od peeeetr
Co plánuješ, jestli to neni tajný? Celolak? Nebo co na tom zase kutíš ?

Napsal: 18 dub 2013, 05:27
od Mexikan
Aby to auto nedopadlo jak Funka vedle od Skuryho

Napsal: 19 dub 2013, 21:46
od tholis
Celolak a nove xenony. Zatim se nic vyznamneho nedeje. Koupil se naraznik ruzny spojovaci material drzaky atd...bude se lakovat motorak..zarubne..
Napsal: 20 dub 2013, 07:10
od Ruller
Proc celolak kdyz nebyl potreba? Pokud nemas nekoho kdo ty xenony veme ve skodovce na mesicni, tak z tebe obchodnici budou mit radost

Napsal: 20 dub 2013, 07:40
od tholis
Celolak byl potreba...na patych dverich a prauich se objevili male puchyrky..auto bylo lakovane a protoze jsem perfekcionista chci to mit jak nove..xeny mam poresene ale i tak necham vydelat...chci mit auto jak nove...
Napsal: 20 dub 2013, 20:05
od Honz@
tý Funky vedle je velká škoda Škury to nedodělal a asi nedodělá
nic proti Frs
Napsal: 21 dub 2013, 07:36
od tholis
Ta Funka není škuryho

Je to funka lakýrovo táty, on je na veterány apod. tk se ta funka bude renovovat

co vím tak škury má funku už dlouho pod lakem

Napsal: 25 dub 2013, 14:29
od tholis
Napsal: 27 dub 2013, 11:07
od nejrychlejsi
muzu se te zeptat na znatelnej pocit brzd kdyz porovnas 288, 312 a 4 pistky?

Prave to resim u sebe a nevim do ceho lip zainstestovat, chapu ze 4 pist je 4 pist ale myslim ucinost, pomer cena desek, kotoucu. zda je opravdu nejaky velice znatelne.
Dekuji ti
T.
Napsal: 27 dub 2013, 20:40
od tholis
Co se tyka 288 vs. 312 musim objektivne retrospektivne rici ze efekt jsem nepocitil...spis to bylo placebo... Na druhou stranu 4pisty jsou neskutecny jedovky a par minut si po presednuti z jineho vozu zvykam...takze apcka mohu maximalne doporucit asi nejlepsi investice co jsem udelal...
Cena kotoucu je stejna protoze kotouce jsou pro 312mm stejne..desky jsem zatim nekupoval ale drazsi rozhodne budou...
Jinak abych to shrnul..zpetne bych jednopistky ve 312mm neporizoval a sel rovnou do 4pistu..u tech se i pres vetsi plochu pistku nepropadl pedal (u jednopistku ano) a za ty penize to ma opravdu skvele vysledky...
Napsal: 03 kvě 2013, 14:42
od tholis
Napsal: 03 kvě 2013, 17:42
od Thomy
Paráda, už se to klube

Kde to potom lakuje? má na to speciální prostor a nebo v tom prachu? Bys měl rovnou komaxit

Napsal: 03 kvě 2013, 18:01
od tholis
Samozřejmě odvětrávaný profi box

Napsal: 03 kvě 2013, 18:23
od nejrychlejsi
To jsi na tom mel tolik prace co se tyce laku kdyz vidim to kytovani atd?
Jinak, co se tyce brzd tak Te poslechnu a budu hledat 4 pisty jen nevim zda seat sport nebo primo brembo, rad bych brembo ale bojim se ze nesezenu nebo respektive se bojim ze mi nejaky utecou

nez na ne dam penize dohromady. Zadni 256 uz mam schovane doma jen koupit desky, kotouce to jeste musim vyspekulovat jake.
PS: Uprime, jaky je rozdil mezi seat sport AP RACING a BREMBO ? Co se davali na Seaty. Dekuji Ti