Octavia 3 2.0TDI 150Hp 320Nm CKFC DSG
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
spaliny jdou uz vycistene prez DPF a prez filtr, nizkotlakej okruh. Budoucnost ukaze jak to bude s zivotnosti a hlavne BUDE HUREsubz3ro_tdi píše:Na 150 kobyl je ten motor poriadne high-tech
Vie mi niekto vysvetlit uvazovanie konstrukterov ze k comu bolo dobre davat vyustenie EGR priamo do kompresoru turba? Zadrbane sacie potrubie do hlavy valcov im bolo malo?
P.S. Samozrejme je mi jasne ze to chcu prebehnut celym dochladzovanim, takze asi kvoli tomu... kazdopadne je to na hlavu kadial vsade tie vyfukove plyny budu prudit...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Soudruzi inziniri z NDR sa zase vyznamenali. Podla mna to zaserie IC sadzami ako prvy
Po...bany zeleny v EP, uz nevedia co od rozkose tak si vylobovali Euro6
Cim dalej tym viac sa presviedcam otom, ze ta moja stara pasteka 1.9TDI rotacka Octavia 1U je lepsia aspon co sa motora tyka ako tie moderne auta.
Cim dalej tym viac sa presviedcam otom, ze ta moja stara pasteka 1.9TDI rotacka Octavia 1U je lepsia aspon co sa motora tyka ako tie moderne auta.
to se kdysi řešilo i u dvoutaktů (trabi, eisenach...) a nakonec ta auta umřou sama. Ta recirkulace spalin, (pokud ty spaliny budou čistý což za FAPem budou) snad není problém
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
hon uz zacal, ale tady je vse zkorumpovane.. Dle IHR uz skoli techniky emisi na poklep na obal, ci odpojovani snimacuHuml píše:jj, teď jsem koukal na zprávy na slovákách a už řeší jak jít po autech s vykuchaným DPF, je jen otázka času kdy začne hon u nás
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Když jsem si projel ty inovace, tak se mi z toho dělá mdlo
opravdu zlatá rotačka, vypadá to, že u ní ještě pár let zůstanu
jinak zrovna to EGR mi přišlo jako jediné pozitivum. Myslím to, že to bude brát spaliny až za DPF, takže bude konec zasranému sání od sazí a ucpaným klapkám
jinak zrovna to EGR mi přišlo jako jediné pozitivum. Myslím to, že to bude brát spaliny až za DPF, takže bude konec zasranému sání od sazí a ucpaným klapkám
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
hlavně to půjde napojit místo do výfuku do airboxu a řj nic nepoznáturbo kamna power píše:Když jsem si projel ty inovace, tak se mi z toho dělá mdloopravdu zlatá rotačka, vypadá to, že u ní ještě pár let zůstanu
![]()
jinak zrovna to EGR mi přišlo jako jediné pozitivum. Myslím to, že to bude brát spaliny až za DPF, takže bude konec zasranému sání od sazí a ucpaným klapkám
...jako technicky je ten motor úžasný,ale z uživatelského hlediska hrozná sračka.vysněný litr nafty na 100km dolů a cypovin navěšených neuvěřitelně
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Ked to tak pojde dalej tak sa stare rotacky budu predavat drahsie jak nove autaturbo kamna power píše:Když jsem si projel ty inovace, tak se mi z toho dělá mdloopravdu zlatá rotačka, vypadá to, že u ní ještě pár let zůstanu
![]()
jinak zrovna to EGR mi přišlo jako jediné pozitivum. Myslím to, že to bude brát spaliny až za DPF, takže bude konec zasranému sání od sazí a ucpaným klapkám

Jak píše FUN je to tu zkorumpované = každý si tlačí to svoje, výrobci nových aut budou hodně tlačit na to aby se nejlíp prodávaly samé nové auta a starší tak pěti let se zrovna šrotovaly ...
Myslím si, že i ten zákon co bude postihovat utáčení tachometrů (což je správně) není na ochranu kupujících, ale proto aby ojetiny s neutočenýma km ztratily akraktivitu pro kupující a ti si radši kupovali nové mrdky typu Hjůndáj a podobně)
Tipl bych že zavedou eko daň, čím starší auto tím vyšší částku každý rok majitel zaplatí aby mohl jezdit... stk prý snad budou taky každý rok pro starší vozy...
Myslím si, že i ten zákon co bude postihovat utáčení tachometrů (což je správně) není na ochranu kupujících, ale proto aby ojetiny s neutočenýma km ztratily akraktivitu pro kupující a ti si radši kupovali nové mrdky typu Hjůndáj a podobně)
Tipl bych že zavedou eko daň, čím starší auto tím vyšší částku každý rok majitel zaplatí aby mohl jezdit... stk prý snad budou taky každý rok pro starší vozy...
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ohledne STK kazdy rok to nejspis neprojde. Zajimal jsem se o to a nevypada to ani v nejmensim (ikdyz vsichni zastupci STK by to samozrejme ocenili), ze by to melo dopadnout.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)