Octavia 3 2.0TDI 150Hp 320Nm CKFC DSG

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

v IC bude teda pěkný svinstvo :D
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

subz3ro_tdi píše:Na 150 kobyl je ten motor poriadne high-tech (noteeth)
Vie mi niekto vysvetlit uvazovanie konstrukterov ze k comu bolo dobre davat vyustenie EGR priamo do kompresoru turba? Zadrbane sacie potrubie do hlavy valcov im bolo malo? 8)
P.S. Samozrejme je mi jasne ze to chcu prebehnut celym dochladzovanim, takze asi kvoli tomu... kazdopadne je to na hlavu kadial vsade tie vyfukove plyny budu prudit...
spaliny jdou uz vycistene prez DPF a prez filtr, nizkotlakej okruh. Budoucnost ukaze jak to bude s zivotnosti a hlavne BUDE HURE ;) ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Soudruzi inziniri z NDR sa zase vyznamenali. Podla mna to zaserie IC sadzami ako prvy (wallbash) Po...bany zeleny v EP, uz nevedia co od rozkose tak si vylobovali Euro6 :x
Cim dalej tym viac sa presviedcam otom, ze ta moja stara pasteka 1.9TDI rotacka Octavia 1U je lepsia aspon co sa motora tyka ako tie moderne auta.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

horší bude až nám ty naše veterány zakážou...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, teď jsem koukal na zprávy na slovákách a už řeší jak jít po autech s vykuchaným DPF, je jen otázka času kdy začne hon u nás
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Láďo, taky mám tu obavu... :-(
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no pak leda veteránskou testaci a píchat je do ucha (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to se kdysi řešilo i u dvoutaktů (trabi, eisenach...) a nakonec ta auta umřou sama. Ta recirkulace spalin, (pokud ty spaliny budou čistý což za FAPem budou) snad není problém
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Huml píše:jj, teď jsem koukal na zprávy na slovákách a už řeší jak jít po autech s vykuchaným DPF, je jen otázka času kdy začne hon u nás
hon uz zacal, ale tady je vse zkorumpovane.. Dle IHR uz skoli techniky emisi na poklep na obal, ci odpojovani snimacu :-)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Když jsem si projel ty inovace, tak se mi z toho dělá mdlo :-D opravdu zlatá rotačka, vypadá to, že u ní ještě pár let zůstanu :)

jinak zrovna to EGR mi přišlo jako jediné pozitivum. Myslím to, že to bude brát spaliny až za DPF, takže bude konec zasranému sání od sazí a ucpaným klapkám ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

myslíte že ta klapka ve výfuku pujde přeprogramovat
aby fungovala jako motorovka ???

já bych si ju hodil třeba na cyklovač stěračů
bych letěl z nějakýho kopca tak bych si ju vždycky zapnul .........
(rofl) (rofl) (rofl)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

turbo kamna power píše:Když jsem si projel ty inovace, tak se mi z toho dělá mdlo :-D opravdu zlatá rotačka, vypadá to, že u ní ještě pár let zůstanu :)

jinak zrovna to EGR mi přišlo jako jediné pozitivum. Myslím to, že to bude brát spaliny až za DPF, takže bude konec zasranému sání od sazí a ucpaným klapkám ;)
hlavně to půjde napojit místo do výfuku do airboxu a řj nic nepozná :-D


...jako technicky je ten motor úžasný,ale z uživatelského hlediska hrozná sračka.vysněný litr nafty na 100km dolů a cypovin navěšených neuvěřitelně (crazy)
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

turbo kamna power píše:Když jsem si projel ty inovace, tak se mi z toho dělá mdlo :-D opravdu zlatá rotačka, vypadá to, že u ní ještě pár let zůstanu :)

jinak zrovna to EGR mi přišlo jako jediné pozitivum. Myslím to, že to bude brát spaliny až za DPF, takže bude konec zasranému sání od sazí a ucpaným klapkám ;)
Ked to tak pojde dalej tak sa stare rotacky budu predavat drahsie jak nove auta (LOL)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jak píše FUN je to tu zkorumpované = každý si tlačí to svoje, výrobci nových aut budou hodně tlačit na to aby se nejlíp prodávaly samé nové auta a starší tak pěti let se zrovna šrotovaly ...
Myslím si, že i ten zákon co bude postihovat utáčení tachometrů (což je správně) není na ochranu kupujících, ale proto aby ojetiny s neutočenýma km ztratily akraktivitu pro kupující a ti si radši kupovali nové mrdky typu Hjůndáj a podobně)

Tipl bych že zavedou eko daň, čím starší auto tím vyšší částku každý rok majitel zaplatí aby mohl jezdit... stk prý snad budou taky každý rok pro starší vozy...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ohledne STK kazdy rok to nejspis neprojde. Zajimal jsem se o to a nevypada to ani v nejmensim (ikdyz vsichni zastupci STK by to samozrejme ocenili), ze by to melo dopadnout.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“