Stránka 3 z 16
Napsal: 21 bře 2013, 23:09
od TLukes
TDI tech píše:Chlapi vy ste vazne odbornici. Nechcete sa zivit scifi. Aj keby ciste teoreticky bol prichpaty kanalalik k niektoremu hydrostelu, tak hydrostel by cvakal nie klepal. Vadny hydrostel vydava taky cvakaci zvuk cak, cak, cak, cak, cak... Ale tak charakteristicky ASV klepu akoby od stvrteho valca niekto mlatil malym kladivkom po motore. Zaujimave je ze neklepu furt, niekedy klepe a niekedy nie.
tím čtvrtým válcem myslíš který? Ten u rozvodů?
Napsal: 21 bře 2013, 23:19
od TDI tech
u zotrvacniku
Napsal: 22 bře 2013, 20:04
od jamaj
tak mě ten zvuk jde z válce hned u rozvodu a to zezhora z víka.

co tam může ještě klepat když jsem hydra měnil?
Napsal: 22 bře 2013, 21:13
od TLukes
já mám úplně to samé jako jamaj
Napsal: 25 bře 2013, 00:03
od Rado-diesel
mne to klepe zasa medzi 3 a 4 valcom nwm presne od ktoreho to je ale asi idem robit hlavu dam ju dole a uvidim mozno ze je na dajakom ventile nalepsny karbon abo co abo ci neni nejaky ventil prikriveny lebo nemam ani taky vykon aky by to malo byt ci nahodou neprepusta dajaky ventil
Napsal: 25 bře 2013, 00:36
od josef10
hodnota predvstriku je jaka? Jinak to dost klepe, co jsi daval za hydra - znacku? Mam taky ASV a takto mi klepala hydra pred vymenou.... Po vymene klid dal jsem INA made in Germany nikoliv INA made in Poland....
Napsal: 25 bře 2013, 06:21
od kebs
Už jste řešili ventily respektive jejich vůli?
jeden kamarád měl stejný problém. Nějak se mu tam ucpal ten hydraulický hajzl co tu vůli nastavuje a postupem času to bylo horší a horší....
Napsal: 25 bře 2013, 12:15
od senioring1
Rado-diesel píše:mne to klepe zasa medzi 3 a 4 valcom nwm presne od ktoreho to je ale asi idem robit hlavu dam ju dole a uvidim mozno ze je na dajakom ventile nalepsny karbon abo co abo ci neni nejaky ventil prikriveny lebo nemam ani taky vykon aky by to malo byt ci nahodou neprepusta dajaky ventil
Jednoduchšie je zmerať tlaky vo valcoch , čím vylúčiš netesný ventil . Chybu hľadaj v spôsobe spaľovania - predvstrek , dávka paliva , tryska , cetanové číslo paliva .
Než čokoľvek rozoberieš skús použiť VIF do nafty a som si istý že bude tichší .
Napsal: 25 bře 2013, 13:22
od Rado-diesel
senioring1 píše:Rado-diesel píše:mne to klepe zasa medzi 3 a 4 valcom nwm presne od ktoreho to je ale asi idem robit hlavu dam ju dole a uvidim mozno ze je na dajakom ventile nalepsny karbon abo co abo ci neni nejaky ventil prikriveny lebo nemam ani taky vykon aky by to malo byt ci nahodou neprepusta dajaky ventil
Jednoduchšie je zmerať tlaky vo valcoch , čím vylúčiš netesný ventil . Chybu hľadaj v spôsobe spaľovania - predvstrek , dávka paliva , tryska , cetanové číslo paliva .
Než čokoľvek rozoberieš skús použiť VIF do nafty a som si istý že bude tichší .
nie to urcite nebude nic zo spalovanim podla mna bude netesnost a vola na dajakiom ventile lebo auto aj podimuje
Napsal: 25 bře 2013, 13:25
od Rado-diesel
kebs píše:Už jste řešili ventily respektive jejich vůli?
jeden kamarád měl stejný problém. Nějak se mu tam ucpal ten hydraulický hajzl co tu vůli nastavuje a postupem času to bylo horší a horší....
ano aj toto moze byt problem lebo jeden ma az velku volu ten hydrostel normalne na jemnny dotyk ho stlacim dnu takze moze byt pripchaty olejovi kanalyk ktori tlakuje do hydroštelu olej
Napsal: 25 bře 2013, 13:27
od Rado-diesel
josef10 píše:hodnota predvstriku je jaka? Jinak to dost klepe, co jsi daval za hydra - znacku? Mam taky ASV a takto mi klepala hydra pred vymenou.... Po vymene klid dal jsem INA made in Germany nikoliv INA made in Poland....
hodnota je dobra som pozeral na grafe a hydrošteli som menil a stali ma asi 70€ a urcite su dobre lebo aj predchadzajuci majitel ich menil ale ja som otom nevedel tak som zassa vimenil takze mam aj tie stare co maju asipol roka
Napsal: 25 bře 2013, 14:36
od prka
Jsem stejného názoru jako TDI tech. Hydraulická zdvihátka to nejsou, ty by "klapaly" podstatně více. Neřešil bych to. Také se mi to nelíbí ale je to normální. AGR nebo AHF jsou podstatně tišší.
Napsal: 25 bře 2013, 16:24
od Rado-diesel
prka píše:Jsem stejného názoru jako TDI tech. Hydraulická zdvihátka to nejsou, ty by "klapaly" podstatně více. Neřešil bych to. Také se mi to nelíbí ale je to normální. AGR nebo AHF jsou podstatně tišší.
dakto to neriesi ale minule som pocul ine asv a vobec to tak neklepe
Napsal: 26 bře 2013, 22:06
od Rado-diesel
Dneska som rano dal do garaze a vecer som potreboval dakde skocit som nastartoval a asi 5 minut nic a potom zas zacalo klepat... co by to mohlo byt ked to zastudena neklepe kratku dobu ??
Napsal: 26 bře 2013, 22:09
od misope
za studena je hustejsi olej cize tlak oleja je vacsi, po chvili moze klesat tlak oleja nakolko sa trosku ohreje...a to moze sposobit klepot