Audi A4 2TDI PD 265HP 570Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Kornout píše:
Thomy píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
Fakt, myslíš? (LOL) Bych byl blbej.
Nicméně pokud to bereš takto, tak pak by to žumpa byla samozřejmě taky, proto to tady píšu. Osobně bych to už dnes nedělal ani náhodou, toho času na tom..... :-(
Jedinný co chápu, když někdo na to prostě nemá a upravuje to postupně.
Kornout píše:
Jenže graf z 3,0TDi a stejným výkonem, bude podstatně jinej, krouťák bude lépe odspoda a nahoře to pojede dál, tohle ani moc jet ve finále nemůže, ten výkon defacto končí ve 4000ot a nej krouťák je o cca 1400ot níž, což je dost nehouby, hrozně malé využitelné pásmo otáček.
Co jsem porovnávaly grafy uprvané 530tky a 1,9ky z Brouka tak jedniné kde měla ta 1,9ka navrch bylo ve vysokejch ot, protože tam už soft u třílitra naftu ubíral a nebylo to naladěný tak aby to točilo kdoví kolik, a využití do těchto otáček, má ten šestiválec podstatně lepší.
Ale taky záleží co je tam za turbo a vstřiky (což je asi u PPD nej problém).
To se divím Kornoute, že to o žumpě nenapíšeš téměř ke každému grafu zde?

A co se týče toho spektra otáček. Máš min. 500Nm v rozmezí 2100-4500ot. To ti připadá málo?

Leží tu někde lepší graf PPD?
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to všechno je pravda, ale právě pro to...
argument o prodejní ceně je taky jasný, nikdy se to nemůže při následným prodeji zaplatit, ale málokdo to upravuje aby to hned prodal. Musí se to brát spíš jako koníček a nekoukat na peníze, žádná logika v tom není
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jsem nepasal že graf je žumpa, nikde to nevidím.
Žumpa jsou ty prachy do toho nasypaný a to je pravda.
O tom grafu, ten krouťák tam je, ale výkon brzy padá a v kontextu s mýmy názory ten třílitr udělá nad 500Nm od 1900 do 4300ot a výkon jde furt nahoru.
Já se nechci hádat, jen konstatuju to, čím jsem si sám prošel a i pro tebe je přeci daleko jednodužší udělat soft na sériové auto, než se drbat s takovou úpravou co je třeba toto. A když vemu v potaz celkově vynaložený peníze, atd..., tak oba dva víme jak to ve finále je. A to neřeším věci, že občas něco může odejít atd, přeci je to jsou většinou věci různě poskládané atd.
Já byl s octou taky spokojenej, ale dnes už to vidím jinak.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Aulik
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 31 říj 2012, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aulik »

Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
Souhlas,že pro běžné ježdění to nemá význam.Koupil jsem si auto které jsem vždy chtěl.Celkem,jsem si myslel,dobré motorizace (125kw).Do 3litru,jsem jít nechtěl. Váha,složitější motor. Bohužel váha vozu a pohon 4x4 udělal své. Auto bylo pěkné,vysněné, ale nejelo podle představ.A tím to vždy začíná.Původně bylo v plánu mírné navýšení.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Aulik píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
Souhlas,že pro běžné ježdění to nemá význam.Koupil jsem si auto které jsem vždy chtěl.Celkem,jsem si myslel,dobré motorizace (125kw).Do 3litru,jsem jít nechtěl. Váha,složitější motor. Bohužel váha vozu a pohon 4x4 udělal své. Auto bylo pěkné,vysněné, ale nejelo podle představ.A tím to vždy začíná.Původně bylo v plánu mírné navýšení.
JJ, právě, hele já si tím taky prošel a když teď vidím, co a jak, tak je to fakt jinde. Nejlepší je, si koupit auto na nějakou dobu a povozit se s tím, pak porovnat s dalším. Ale půjčení na projížďku je málo, to neposoudíš. Já třeba ještě loni uplně snil o tý bývalý A6 3,0TDI, jaké to bylo vystřízlivění pak ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Aulik
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 31 říj 2012, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aulik »

Pro info. S autem jsem po úpravě na jel již cca. 10.000 km.Což jse mi nikdy předtím s osobákem nepodařilo,ale s tímto autem mě jezdit prostě baví. Vyzkoušel jsem si i nějaký okruh a sprintík.Na to je to auto ale příliš těžké a zbytečně se huntuje.Na přesun z bodu A do bodu B skvělá záležitost.Síla pod pedálem kdykoli je potřeba.Prostě DIESELPOWER :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: Spotřeba nijak výrazně větší.Podle toho jak s tím člověk jede.Už chystám jen svody, a k tomu přizpůsobit soft a pak už jen hýčkat.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“