Kornout píše:Fakt, myslíš?Thomy píše:To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.Bych byl blbej.
Nicméně pokud to bereš takto, tak pak by to žumpa byla samozřejmě taky, proto to tady píšu. Osobně bych to už dnes nedělal ani náhodou, toho času na tom.....
Jedinný co chápu, když někdo na to prostě nemá a upravuje to postupně.
To se divím Kornoute, že to o žumpě nenapíšeš téměř ke každému grafu zde?Kornout píše:
Jenže graf z 3,0TDi a stejným výkonem, bude podstatně jinej, krouťák bude lépe odspoda a nahoře to pojede dál, tohle ani moc jet ve finále nemůže, ten výkon defacto končí ve 4000ot a nej krouťák je o cca 1400ot níž, což je dost nehouby, hrozně malé využitelné pásmo otáček.
Co jsem porovnávaly grafy uprvané 530tky a 1,9ky z Brouka tak jedniné kde měla ta 1,9ka navrch bylo ve vysokejch ot, protože tam už soft u třílitra naftu ubíral a nebylo to naladěný tak aby to točilo kdoví kolik, a využití do těchto otáček, má ten šestiválec podstatně lepší.
Ale taky záleží co je tam za turbo a vstřiky (což je asi u PPD nej problém).
A co se týče toho spektra otáček. Máš min. 500Nm v rozmezí 2100-4500ot. To ti připadá málo?
Leží tu někde lepší graf PPD?