Fabia RS - na nadrz 400km
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no ja mam u PD 74 ted dojezd 705 km az na to,ze sme uz 280 km najel:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4311
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
fabie má malou nádržOndras83 píše:prave palubaku neverim...
me nejde ani snad o to, jestli to zere 6,2 nebo 6,5, me jde spis o to, abych najel na nadrz aspon tech 700km...
ale i tak bys měl těch 700-800 uject když vemu že má nějakých 55litrů podle mojich počtů by to sedělo spotřeba mi vyšla nějakých 7.5 což ti palubák hlásí 7.4
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Zdá sa mi , že problém nie je vo veľkosti nádrže , ale v spotrebe . Príliš vysoká spotreba môže mať hromadu príčin - od mechanických odporov ( pneu , geometria , ložiská , brzdy ) až po deravú nádrž .sikin1987 píše:az an to,ze fabie ma nadrz 45 litru
Jediným riešením je postupné vylučovanie možných chýb .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
to me pobavilo. vysoka spotreba kvuli geometrii? pneu? o kolik o destinu litru? me pribrzduje zadni brzda, geosku mam spatnou gumy nevim jake myslis, loziska asi taky v top stavu nebudou a nad 5 litru sem se nedostal
a mu to zere vic jak 6,5 litra. takze problem nekde ve vstrikovani,sani apod
a mu to zere vic jak 6,5 litra. takze problem nekde ve vstrikovani,sani apod
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak si zkus zatlačit auto s rozhozenou geometrii a uvidíš jak se nadřeš oproti autu se seřízenou nápravousikin1987 píše:to me pobavilo. vysoka spotreba kvuli geometrii? pneu? o kolik o destinu litru? me pribrzduje zadni brzda, geosku mam spatnou gumy nevim jake myslis, loziska asi taky v top stavu nebudou a nad 5 litru sem se nedostal
a mu to zere vic jak 6,5 litra. takze problem nekde ve vstrikovani,sani apod
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
nevím jestli ti to dochází ale ty údaje mají přímou souvislostOndras83 píše:prave palubaku neverim...
me nejde ani snad o to, jestli to zere 6,2 nebo 6,5, me jde spis o to, abych najel na nadrz aspon tech 700km...

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
ja mel na fiatu rozbihavost 2 mm a vubec zadnej vliv to na nic nemelo. cekal sem v necme zlepseni.,ale sam ted na geosku pujdu,protoze mam volat jakoby predstavenej,ale o zub to neni.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
¨je úplně jedno jestli odvzdušňuješ 1 anebo 5x jestli nevidíš při otevřeném odvzdušňáku hladinu nafty tak nemáš plnouOndras83 píše:přepsal jsem se, rozvody nastaveny na -0,4
dnes najeto 562km, natankovano 42 litru (3 nebo 4x odvzdušněno) a tankoval jsem, kdyz palubak hlasil dojezd 60km, tzn lehce pod hranici rezervy...
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
jaky jsou hodnoty kanalu 13 u vstrikovacu? naloguj turbo a vahu a dej to sem, dale zkoukni zamky na vedeni vzduchu....v jakych jezdis ot, nepodtacis to? ja mam boru ASZ, kombi 16 kola a trasu okolo 100 to udela v poho za 5,5 a to je v tom dost dalnice rosku nad limit, okresky 100- 110, a mesto samozrejme.....nepodtacis to na 6kv? jak vis ze neni cipovana? udelaj ty veci jak sem psal a dej vedet
nevim...porad teda nevidim,kde jsi zmeril tu spotrebu...bud jsem slepej nebo nevim....proc to teda nezmeris tim dotankovanim,jak ti tady vsichni radi....az to udelas a napises cca presnou spotrebu ,tak to sem hod a treba uz nekdo bude moci rict neco presnejsiho....takhle,kdyz si myslis ze ti to zere moc,ale nenapises kolik se to dost tezko posuzuje:)


-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Musíš pripustiť aj možnosť , že nie je len jedna príčina vysokej spotreby , ale ich súčet robí 1,5l .
Pre ilustráciu : Pri rýchlosti 90km otvorené okno zvýši spotrebu o 0,5l podobný účinok majú podhustené gumy.
Pre ilustráciu : Pri rýchlosti 90km otvorené okno zvýši spotrebu o 0,5l podobný účinok majú podhustené gumy.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
tak nevim jak kolega ja si takove veci jako gumy apod hlidam abych mel co nejnizsi spotrebu. hele kere ten vag pouzivate? kdyztak,kde stahnout.ja potrebuju zjistit jak sou nastaveny ty rozvody.
jinak ja teda podtacim jen lechtam plyn a dokazu jet i za 3,9 nemit samej kopec,tak tak jezdim porad. kdyz to mam v tech optimalnich otackach co vseci rikaji,tak to bere tezce moc. staci jet nad 1800 otacek a uz to bere 6,5 litru. nemuzu mit neco s vahou vzduchu? na volnobeh to ukazuje mylsim 340. ja proste nevytacim motor,protoze me rikali kluci,ze se to horzne spatne prohriva a kdyz to budu hodit zastudena odpalim hlavu. takze na to slapu nejdriv po 10 km,ale spis tak po 15
jo a jake maji byt hodnot tech vstrikovacu? ja mam prvni dva - 0,2 0,4 a dalsi dva myslim 0,1 a 0,3 proste takove hodnoty zhruba napisu presne to mi ten muj vag ukazuje,ale rozvody ne.
jinak ja teda podtacim jen lechtam plyn a dokazu jet i za 3,9 nemit samej kopec,tak tak jezdim porad. kdyz to mam v tech optimalnich otackach co vseci rikaji,tak to bere tezce moc. staci jet nad 1800 otacek a uz to bere 6,5 litru. nemuzu mit neco s vahou vzduchu? na volnobeh to ukazuje mylsim 340. ja proste nevytacim motor,protoze me rikali kluci,ze se to horzne spatne prohriva a kdyz to budu hodit zastudena odpalim hlavu. takze na to slapu nejdriv po 10 km,ale spis tak po 15
jo a jake maji byt hodnot tech vstrikovacu? ja mam prvni dva - 0,2 0,4 a dalsi dva myslim 0,1 a 0,3 proste takove hodnoty zhruba napisu presne to mi ten muj vag ukazuje,ale rozvody ne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm