lapsho píše:oplati sa kvoli 10-15 konom investovat do chipnutia ? Škoda-Auto totiž oficiálně přiznala, že motory 1.9TDI 77kW mají o cca 10 kW větší výkon takze ak je to pravda tak na beznu prepravu musi stacit a tych 15 000 u cimbu.sk nestoji za to.
kde to Škoda Auto přiznala ?
Bolo to na stranke a ked napises do cimbu.cz a opytaj sa. Boli tam vyjadrenia po otestovani vykonu z cimbu.cz mlada boleslav.
lapsho píše:oplati sa kvoli 10-15 konom investovat do chipnutia ? Škoda-Auto totiž oficiálně přiznala, že motory 1.9TDI 77kW mají o cca 10 kW větší výkon takze ak je to pravda tak na beznu prepravu musi stacit a tych 15 000 u cimbu.sk nestoji za to.
kde to Škoda Auto přiznala ?
Bolo to na stranke a ked napises do cimbu.cz a opytaj sa. Boli tam vyjadrenia po otestovani vykonu z cimbu.cz mlada boleslav.
tipkovia z redakcie auto.cz to maju ..a samozrejme aj na svojej stranke.
První věc, která nás velmi překvapila, byl slibovaný výkon po úpravě, který měl být v případě motoru 1.9 TDI 77 kW neuvěřitelných 114 kW, což je výkonový nárůst o 48 procent. Ze strany Cimbu jsme ovšem byli upozornění, že 77kilowattové tédéíčko má ve skutečnosti běžně výkon o 10 kW vyšší, než uvádí výrobce. Tomu se nám moc věřit nechtělo, a tak jsme s vozem jeli na válcovou zkušebnu výkonu. Octavii jsme tam přivázali, kola se roztočila a graf ukázal maximální výkon 86,5 kW při 4110 ot./min. a točivý moment 256 Nm při 2030 ot./min
Otazka znie kupil som napr.octaviu 77kW PD. Pridem chipnut a nebodaj tuningova firma chipne moju octaviu na cca 86kW podla brzdy ja vysmiaty odchadzam domov ze mam o 10kW vacsi vykon zacvakal som dajme tomu 12 000 a s tym,ze ma ojebali ako maleho chlapca alebo ist najprv na brzdu z grafu zistit skutocny vykon v serii nie podla papierov a potom po chipnuti zmerat vykon. Toto by bolo asi lepsie riesenie. Lebo ked skutocne v serii maju octavie o 15 koni vacsi vykon a chipnu o celkovo o 30 koni a ked podla toho clanku z tych 30 koni je 15 uz od vyroby a ta firma berie za 30 koni. Co dodat.
lapsho píše:oplati sa kvoli 10-15 konom investovat do chipnutia ? Škoda-Auto totiž oficiálně přiznala, že motory 1.9TDI 77kW mají o cca 10 kW větší výkon takze ak je to pravda tak na beznu prepravu musi stacit a tych 15 000 u cimbu.sk nestoji za to.
kde to Škoda Auto přiznala ?
Bolo to na stranke a ked napises do cimbu.cz a opytaj sa. Boli tam vyjadrenia po otestovani vykonu z cimbu.cz mlada boleslav.
mě zajímá vyjádření výrobce Škody Auto ne nějaký tvrzení od cimbu.cz. Kde to je od Škody ? Dík.
mozme sa handrkovat. jedno su tvrdenia druhe su vysledky pocas testov. myslim,ze cimbu.cz je doveryhodny zdroj a aj auto.cz Mna zaujimaju skutocne cisla nie nejake tvrdenia hovorcu ktory bude tvrdit to co chce vedenie.
lapsho píše:mozme sa handrkovat. jedno su tvrdenia druhe su vysledky pocas testov. myslim,ze cimbu.cz je doveryhodny zdroj a aj auto.cz Mna zaujimaju skutocne cisla nie nejake tvrdenia hovorcu ktory bude tvrdit to co chce vedenie.
mě jen zajímalo, když jsi to zmínil, kde to Škoda přiznala, nic víc.
Jinak pro mě osobně Cimbu důvěryhodný není, když udává nesmyslný zvýšení výkonu na které se dostane jen čipem. Mám na mysli hodnoty hlavně u Oct 2. Podle kluků ze forum.skodahome.cz to není žádná sláva. Nechci nějak proti nim vystupovat, je to jen můj osobní názor.
lapsho píše:oplati sa kvoli 10-15 konom investovat do chipnutia ? Škoda-Auto totiž oficiálnì pøiznala, že motory 1.9TDI 77kW mají o cca 10 kW vìtší výkon takze ak je to pravda tak na beznu prepravu musi stacit a tych 15 000 u cimbu.sk nestoji za to.
kde to Škoda Auto pøiznala ?
ten cca 10 kW vyssi vykon je po pravde 5 kW, aspon podla toho co Cupra zmeral si davam dokopy. cize cimba to nafukli dvojnasobne!!! kedze spravili z 5 kW rovnych 10 KW !!!
to je moj nazor opravte ma niekto ak sa mylim
96kW + something more, KAT+EGR off, powered by BH MOTOR!
lapsho píše:oplati sa kvoli 10-15 konom investovat do chipnutia ? Škoda-Auto totiž oficiálnì pøiznala, že motory 1.9TDI 77kW mají o cca 10 kW vìtší výkon takze ak je to pravda tak na beznu prepravu musi stacit a tych 15 000 u cimbu.sk nestoji za to.
preco pocitas 10 az 15 koni ?
ved ak by mal ten motor okolo 85 kW co je 115 koni a kvalitnym cipom dosiahnes 145 bezpecnych koni tak uz mas rozdiel 30 koni a nie 10-15
bavime sa v pripade ze mas dobre trysky, ktore netreba menit.
a BH motor ti to cipne tusim lacnejsie ako za 15 tisic sk
cize urcite sa oplati, aspon mne.
meral som asi pred mesiacom na MAHE v profituningu 1,9 tdi 77 kw a mala v serii 82 kw...po chipe od nich 103 kw...bola to VW caddy tak sme chceli len standart chip,...ale ide jak vymenena...190 kmh po dalnici tachometrovych...predtym 180 kmh...
zaujimave, dost dobry napad.. zmenila sa aj spotreba ???
96kW + something more, KAT+EGR off, powered by BH MOTOR!
lapsho píše:su veci ktore sa v zivote nedozvieme. Na brzde sa dozvies pravdu. Od skodovky asi tazko ak je to skutocne tak.
Právě to si myslím, že je nesmysl, aby Škoda dala takové prohlášení. Oficielně se staví k +- 5% rozdílu výkonu u svých motorů.
co vím tak udáváný výkon je spodní hranice kterou udávají, musí splňovat minimální hodnotu za každých podmínek, proto je na brzdě vyšší. někde sem čet test fábie 1.4mpi po 60tis. km, výrobce udával 55kw a oni naměřili 62kw
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tema na dlhsiu debatu.Aj tak z pisania sa skutocny vykon nezisti jedine na brzdu a kuknut na vysledok. Nemyslim si,ze to robi len Skodovka,ze vykon v TP a skutocny vykon je rozdielny.
na vykon zapisany v TP si davaju vyrobcovai sakra dobry pozor takze ak mas 105PS podla TP tak spodnu hranicu mas minimalne 110ps......zvlat v Nemecku bola okolo toho velka sou.....bola z toho aj reportaz na RTLke kde im manik priniesol verifikovany graf z brzdy noveho auta ktory dokazoval mensi vykon ako ma auto zapisane v TP predajca tym porusil zmluvu a kupujuci mal narok na nove auto......alebo vyraznu zlavu!!
lapsho píše:První věc, která nás velmi překvapila, byl slibovaný výkon po úpravě, který měl být v případě motoru 1.9 TDI 77 kW neuvěřitelných 114 kW, což je výkonový nárůst o 48 procent. Ze strany Cimbu jsme ovšem byli upozornění, že 77kilowattové tédéíčko má ve skutečnosti běžně výkon o 10 kW vyšší, než uvádí výrobce. Tomu se nám moc věřit nechtělo, a tak jsme s vozem jeli na válcovou zkušebnu výkonu. Octavii jsme tam přivázali, kola se roztočila a graf ukázal maximální výkon 86,5 kW při 4110 ot./min. a točivý moment 256 Nm při 2030 ot./min
Otazka znie kupil som napr.octaviu 77kW PD. Pridem chipnut a nebodaj tuningova firma chipne moju octaviu na cca 86kW podla brzdy ja vysmiaty odchadzam domov ze mam o 10kW vacsi vykon zacvakal som dajme tomu 12 000 a s tym,ze ma ojebali ako maleho chlapca alebo ist najprv na brzdu z grafu zistit skutocny vykon v serii nie podla papierov a potom po chipnuti zmerat vykon. Toto by bolo asi lepsie riesenie. Lebo ked skutocne v serii maju octavie o 15 koni vacsi vykon a chipnu o celkovo o 30 koni a ked podla toho clanku z tych 30 koni je 15 uz od vyroby a ta firma berie za 30 koni. Co dodat.
77micky u OII se davaji realne na 150HP ale nizssi kroutak kuli spojce cca310Nm...takze bud tam mas nebo si jim daroval 12t
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm