dotaz volnoběh TDi kolik ot/min máte

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

ASV a mam 903 ot/min
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Ale co ty tága vydrží je občas neuvěřitelné. Hlavně starý toleda a venta TD a TDi
To byli dříči.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Náběh 700000 km byl reálný a majitelé ty nesmysly, co se dnes řeší vůbec neřešili..Kolikrát je mi majitelů nových koncernových konstrukcí líto. Abych jezdil s vibrátorem kříženým se škubánkem, to chce psychickou sílu.. :)
nepropadat panice...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

1Z 920rmp 8)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

jak píše jericho-3.
přesně tak, zlatý starý krámy. jednohmota , obtokový turbo.....
ovšem pokrok nezastavíš
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokrok nezastavíš, ale nemusíš být jako stádo. Když si soused koupí Octavii v plné palbě pomalu za 3/4 mega a já ty prachy budu mít taky, tak si nechám staré Toledo, budu jen jezdit, užívat a pochvalovat si starou dobrou německou techniku, zatímco ten nešťastník bude vibrovat, nakupovat ,vodní pumpy,dvouhmotáky, spojky,váhy , a podobné nesmysly, vyjde nový model a milá Octavia je stará vykopávka s mnoha vyměněnými komponety a když se to spočítá,tak dotyčný projel půl mega, zatímco já pořád jen kupuju 6-7 litrů na 100 km a sem tam obyčejný olej.. Kdo je tady pokrokový... :)
nepropadat panice...
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Já jsem pokrokový O1 TDI AGR :D :D
ocelový ramena, obtokové turbo, olej 10W-40 za 100 litr, a sežere bio, meřo a různý jiný parodie.
a že je to stará mrdka? je mi to šumák.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Poslední dobou v mém okolí narážím na "zničené" majitele nově pořízených ojetých vozů posledních výkřiků mody. Jeden , mechán od motorek, šikovný kluk , povídá, tak jsem koupil prověřené auto a zatím jsem tam spadl za 50000kč a v servisu říkali, že to je teprve začátek.Svého kamaráda jsem přemluvil, aby nešel do 6 válce, pak zase byl okouzlen kilowatami /125/, vydraženého auta z D, osobního vozu dovozce , tak jsem mu řekl, že je vůl a po měsíci dovozce řval, co je to za sráč, že mu odešly vstřiky.Mnoho lidí má jiný názor, ale tam, kde člověk nemá na rozhazování, tyhle vozy jsou riziko.
nepropadat panice...
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

no jistěééé :D
a co máš ty za vozidlo?
ještě jsem neměl PD
jinak JTD, CRDI, CDTI, DTI a DCI
to DTi ještě šlo od frantíků
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já jsem mimo mísu, diesela jsem měl naposled Golfa 1 , Fiata Uno 1,3 d, pak jsem přešel k benzinu.Ale musím s tím kolikrát jezdit a moc mne to nebaví. Cesta s vozy koncernu nynější třídy mne vyloženě otravuje.. :?
nepropadat panice...
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

golfgti16v píše:ja mam sharan AFN a 820 ot. a zadny problem
tak přidej má být 850ot.-základní nastavení,,,s podtočeným motorem
setrvák a spojka dostává tak na prdel až to není hezký,a těch 30 ot.není na ucho slyšet,ale motor to ne sice hned,ale časem řekne sám,,těch850 ot. v koloně,bez plynu se rozjede samo a pochodová ryclost paráda
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“