Stránka 3 z 4
Napsal: 22 čer 2013, 14:18
od toefuk
podla mna ok, sice mi tam chyba dlhsia spicka, ale auto by malo ist pekne...
Je neaky problem?
Napsal: 22 čer 2013, 14:53
od mykee007
pomaly nastup po prerazeni

kdyz v kopci preradim treba ze dvojky na trojku dost dlouho to trva nez zabere turbo

((
Napsal: 22 čer 2013, 18:54
od toefuk
mykee007 píše:pomaly nastup po prerazeni

kdyz v kopci preradim treba ze dvojky na trojku dost dlouho to trva nez zabere turbo

((
skrat tiahlo o 1-2 otacky
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c79dc9103f
Napsal: 22 čer 2013, 21:35
od mykee007
Jj to chapu, turbo vycistene, hadicky ok, tahlo nastaveno s cca 1mm predpetim, zkousel jsem i jiny n75 i cervikem pootocit na obe strany. Jinou vahu jiny Map. Akorat s jinou vahou fungl novou to bylo snad jeste horsi

synchronizace klika vacka ok. Uz nevim

((
Napsal: 25 čer 2013, 17:04
od mykee007
tak jsem zkratil tahlo na regulaci, vymenil n75, nastavil cervika na 0,1baru protitlaku a nastup po prerazeni se opoznani zlepsil ale porad to asi neni ono

a navic se objevil zvlastni zvuk v tahu jakoby chropteni. Vlnovec ok, svody tez.
zde je log juknete prosim na to nekdo:
http://uloz.to/xTa3pmeW/log-01-003-010- ... rizeno-csv
budu rad za kazdou radu.
Napsal: 25 čer 2013, 21:45
od toefuk
ten nabeh je fajn, len neviem ci bolo rozumne hybataj cervikom aj tiahlom, vo vyssich otackach tam este chyba 0,1 baru.
Co dalej neviem..., hadam poradi niekto znalejsi
Napsal: 26 čer 2013, 20:36
od mykee007
cervika jsem kousek vratil. a co vaha je ready ?
Kontrola logu
Napsal: 02 črc 2013, 18:26
od sttefo86
Pekný deň,
Poprosím Vás o radu, mám pocit že turbo nereguluje správne + pocut tenký piskot pri plnom zrychlovaní, ale pri pohýnaní sa aj pri 1800ot/min tiez turbo vydáva zvlastny zvuk - ako keby isla za mnou sanitka
http://ulozto.sk/xUN2EvKw/logy-xls
dakujem
DataLOG Audi 2.5 TDI Quattrao AKE 132Kw
Napsal: 19 črc 2013, 22:13
od Mara220
Dobrý den prosím o radu s určením závady kdy při plném zatížení padne motor do nouzového režimu kvůli chybě Překročení plnícího tlaku.

Napsal: 19 črc 2013, 22:15
od Mara220
Napsal: 21 črc 2013, 18:17
od vendysp
klasika pridirajici se lopatky..a nebo n75
Napsal: 22 črc 2013, 23:37
od Mara220
No jo, asi bych typoval to turbo protože co se týče vyzuální kontroly se při tůrování mororu na místě nebo odpojení Konektoru z N75 reaguje podtlaková membrána celkem dobře a pohybuje krásně táhlem, problém nastává až při zatížení kdy turbo snad vůbec nereaguje na povely z N75, a následně motor po přeplnění upadne do nouzáku, je možně že jsou zaseknuté lopatky když táhlo z podtlakového balonku se pohybuje krásně? Děkuji za pomoc

Napsal: 25 črc 2013, 09:00
od fuzzyi
Napsal: 25 črc 2013, 13:33
od vendysp
Mara220 píše:No jo, asi bych typoval to turbo protože co se týče vyzuální kontroly se při tůrování mororu na místě nebo odpojení Konektoru z N75 reaguje podtlaková membrána celkem dobře a pohybuje krásně táhlem, problém nastává až při zatížení kdy turbo snad vůbec nereaguje na povely z N75, a následně motor po přeplnění upadne do nouzáku, je možně že jsou zaseknuté lopatky když táhlo z podtlakového balonku se pohybuje krásně? Děkuji za pomoc

a to tahlo ti chodi po cele delce?
Napsal: 25 črc 2013, 13:45
od vendysp
zda se to byt docela v poradku...turbo ma lehce pomalejsi nastup ...vaha vzduchu taky asi neni ve forme jako kdyz vyjela z linky...je s tim nejaky problem?