Dost nestastne porovnani. Spis bych to porovnaval s tim jejich compoundem, akorat ten (navzdory dvema turbodmychadlum) ma jeste horsi nabeh nezli tento singl
Myslis to Lupo, co melo navyseny objem na 2,1litru a pritom bez nitra nedosahovalo ani 250 koni? Ja bych ho nechal v klidu spat - sve ukazalo a dokazalo, ale budoucnost to nebyla.citronada píše:a co lupo od profituningu? to ma snad jeste vetsi vykon nez ta ibiza, a vim ze s tim jezdili sprinty pod 11s.
Byl mezi prvnimi, kdo tu mel nitro na TDI a dovolim si tvrdit, ze to proste neni cesta. Kdybychom byli v USA, tak bych to bral, protoze tam se opravdu stavi specialy na ctvrt mile ale u nas jsou to stale v drtive vetsine jen upravene seriovky nebo v lepsim pripade upraveny motor preskladany do neceho maleho a lehkeho.
Dovolim si tvrdit, ze tu jde opravdu o to ukazat, co je mozne pouzit na kazdodenni pouziti a nevim jak vy, ale ja bych toto do serioveho provozu bral vsema deseti (spis 21
Jinak Jaster prozradil dulezitou vec, ktera (si dovolim tvrdit) stavi cely projekt a dosazene vysledky do uplne jineho svetla. Dalsim faktem je absence casu na vyvoj takoveho specialu u DP (snad jsem neprozradil nic tajneho). Nicmene, nezbyva drzet palce a verit, ze se jim podari vyclenit na to cas a navysit vykon vstrikovaciho systemu aby mohli patricne vyuzit i potencial systemu preplnovani ... pak to bude jeste zajimavejsi a troufam si rict, ze to predci i maxima zde zminovane Ibizy s nitrem

