Ale prdlajs... Normálně to funguje, jako všecko jiného... 16v nesmíš koupit starý krám. Takový facelift 16v bude spolehlivější než 1,9...
A DSG a setrvák? pár znám a fungují normálně i přes 200tkm.. s pěknou spotřebou.
1,9 s chipem jede konečně jak auto, ale dvoulitru se opravdu nevyrovná.. o chybějícím šestikvaltu nemluvě. Svez se svoulitrem
ja sem jen dvoulitrem jak origo 125 kw s DSG brutalni zrychleni na to,ze to byla B6Stka a jel sem i v chiplem 103kw s manualem a to jelo taky hodne dobre ale ta spotreba byla proste 6,8 a u teho 125kw mel dokonce 7,5 prumer. hosi sory,ale to uz jsou spotreby pomalu dnesnich 3 litru.
verim,ze s tim jde jezdit aj za 5,ale to bude asi nuda. kdybych mel nejakou jistotu,ze koupim zachovaly nepredsmrtovy 2,0 16V tak do toho jdu s mojim rocnim najezdme bych tu spotrebu asi zchroustal,ale vseci vsude pisou,ze se to sype jak na bezicim pasu,takze na tom asi neco bude
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Dneska se sype všecko...
další věc je původ auta..pokud je nové v čr a už něco najezdilo tak bych se i bál...
Takový pěkný dovoz co jezdil venku na dobrou naftu, nepoznal český autorizák - kbyž šel na výměnu oleje tak mu ho opravdu vyměnili..... Podle mě nejvíc se to auto dokurví v záruce, když musí do autorizáku a tam odborníci nic nevymění a vše vyfakturujou...
kamarád má teď 2009 16v dsg, dovezli jsme se 160tkm z francie, za rok najel dalších 60tkm a auto je pořád super, v lepším stavu než obdobné co má po česku najeto o 100tkm méně... na spotřebu se ho zeptám
Jinak spotřeba je otázkou jak moc letíš... já mám poslední spotřebu s ASZ 200PS 5 , vše delší trasy a nespěchal jsem, ale ani nebrzdil provoz S těhotnou na sedadle spolujezdce se musí rozumně
Jinak 5,5 Praha po dálnici svižným tempem není problém ostrým tempem 6,2..... na krev tempem furt 200 opravdu max. za 7 (a pár bodů.. )... ten 16v s manuálem pojede asi ještě za méně, když se chce. Obojí výhoda šestikvaltu.
2.0 CR FL Praha po D1 jezdí pod 4,5 - když jezdí do 150 tachometrových.. CR je fajn
ja mám 2006 BXE v combíku a lejem do toho 5w30 shell UE 15-20tis, filtre mením pri každej výmene olejový a každá druhá všetky komplet. po kúpe som hneď vymenil rozvody, napinaky, voľnobežku na alternátore - zvykne odchádzať, vodnú pumpu. Chyby čo som mal tak som prebrzdil brzdy na donovalách, zadný kotúč sa mi skrútil. Ostatné boli pred koncom ešte by najazdili možno 30 tis. tak som vymenil všetky kotúče plus dosky. Odyšlo mi akurát silentbloky na prednej náprave - 8eurova investícia, a nedávno mi vyskočila hadica od intercoolera - úchyt to nevydržal a vyskočil zo spony. Stále ide naftu tankujem rakúsku väčšinou, keď som na svk tak iba slovnaft a somozrejme VIF. A ešte som menil v zime baterku, mali sme v noci - 20až -27 niekoľko týždňov tak to nevydržala hold bola tam od výroby. Teraz akurát riešim výmenu ložiska lebo som strelil dobrú jamu hold svk cesty. Dal som vyrovnať elektrón 20 euro a ložisko nové cca 60 eur zajtra pozajtra vymením.
Zatiaľ žiadne problémy s motorom 176tis
Spotreba: jazdím iba dialnice podľa tacho na tempomat 145-150 km/h
čiže letím, vtedy si to vezme 5,7 - 6,2
kľudným tempom som spravil aj 4,3 ..raz som mal na obchvate v BA 4.1 na nejakej 30km trase na tempomat 100 km/hod.
V meste sa dá zajazdiť za 5,9 litra
No a dlhodobú mám 6 litra lebo 95 % dialnice 300-400 km trasy vkuse.
150 po dálnici za 4.5
no comment...stejně tak asi jako zbytek těch "předmětných" výplodů...
Bajkaři ti tady nakukaj jak 2.0 cr jezdí za 4 litry když pojedeš do 130 km (páč do 150 to už jede za 4.5), pak že jejich ASZ jezdí za 3 litry (v jiném vláknu najdeš že to jezdí za 7,2 litrů viz http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 376f5f38a5
)
a nakonec skončíš u dvoulitra 2.0TDI PD, kterej je šílenej.
1.9TDI 77kw není auto na závody. Dálniční přesuny by jistě zvládl dvoulitr a s šestkou. Ale zase je to úsporný motor při normální jízdě a relativně držák.
(dlouhodobě jezdím za 5.5, ale tak do 120km/h max, tedy do 2500 ot/min. Nad tou hranicí pak je znát vyšší tlačení turba)
Nicméně nelze zpochybnit kvality 2.0TDI CR. Otázka ale pak jaký tam je cenový rozdíl.
si to prečitaj ešte raz čo som napísal, presuny po dialnici 145 km/h na tempomate robim od 5,7 až po 6,2 furt vtedy auto točí 3000 ot/min
4,5 spravim keď si dam tempomat na 100km/h a idem obchvatom !!!!
vrať sa do školy keď nevieš čítať, ale prepáč vieš čítať len nevieš textu porozumieť..
je pravda,ze moje PD 74 kw kdyz drzim hodne na pdolaze proste brzda plyn skacu po emste zrychluju mezi obcema,ze se na palubaku objevuje stale 40-50 na 100,tak mam spotrebu 5,5-5,8 za vic jsem s tim nejel. kdyz sem jel predpisove Zlin Brno pres Buchlovske kopce max 120,ale spis fakt kolem 80 tam se nejak moc neda mel sem komplet aj s kouskem Brna a hlavne Zlin mesto 4,1. ve 130 bere fabia (1246 kg) na uzkych gumach 165 4,4l,takze si dokazete predstavit kolik asi zere nejaka obuda co ma 1400-1600 kg na gumach 225 ve 150? pocitam,ze pod 6 ani nahodou,ale jinak da se s PDckem jezdit relativne usporne i pri sportovnim stylu a to me na rope fascinuje. benzinak s podobnym vykonem bere vzdy 15 +. neustale narazim na blbce co nadavaji,ze by v zivote naftu nechteli a uz vubec ne ojetou a zacnou vyjmenovavat to co se posere. ja si ted nacenoval dily co by me mohli potkat treba u FSI a kdyz odectu turbo tak se u benzinaku mam o co bat daleko vic me staci zapalovaci civky,klapka,lambdy atd atd. katalizator se jent ak vykuchat nemuze zejo... raci zrepasuju turbo a vstriky.
a treba to,ze foukle tesneni byva vetsinou u benzinaku to taky uz nikdo nevidi.
jinak k tem autorizakum nechapu jak nekdo muze uzivit nove auto. dneska sme byl v honde pro nejaky dily na fakturu a meli tam papir s tim,ze hodinova sazba mechanicke prace 810 kc a treba naplneni klimatizace 2616,- z toho sem se malem sesypal. nedavno sme menil otcovi na HTP olej prohlidl cely auto udella STK za 5 minut,protoze technik videl,ze to je jak novy 27 tis najeto. v servise skoda platil za provedeni STK a vymenu oleje 5940,-. ja sem to cely udelal za 2 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
octa je nastesti docela lehounka, ale kdyz sem vybiral PDcko,tak sem se dival ALTEA,TOLEDO 3 a leona to ma vsechno tak jak passat B6
divam se na inzeraty a vscehno 2,0 TDi,ale jak mam poznat jestli 8 nebo 16V? kdyz neznam kod motoru
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak ja jezdim 5 km do prace motor se zahreje na 50 stupnu za 5,3:D
ale uz to prdim radsi pojedu na kole ten motor musi zazivat hrozne muka kdyz se zacne zahrivat a ja ho vypnu a necham cely den stat.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ja mam BXE a 191tkm, zatial robene len predne brzdy a vymena klimakompresoru, klasika. Uvidime ci vydrzi ojnica Ale inak som spokojny. Jak povedal marthass 1.9ka neni na zavodenie a mne osobne ten vykon staci, jazdim vacsinou len dialnice. Pred tym som mal FRS 1 a je to rozdiel velky vo vykone.