Stránka 3 z 3

Napsal: 18 pro 2013, 14:00
od Over_TDI
jinak diagnostika zadne chyby nepise a podle vagu radi..

Napsal: 19 pro 2013, 08:21
od Over_TDI
tak jsem to nejako poskladal.ale netesni mi zadny kos, tak to klouze.je tu furt otazka...kdo by mi a za kolik pretesnil nove pisty na kosich?diky..

Napsal: 19 pro 2013, 11:50
od peterA4
http://allegro.pl/zestaw-tlokow-ag4-vw- ... 33723.html

Tu mas sadu piestnic...budes potrebovat aj zadny dekel na prevodovku kvoli piestu B1 alebo ak je dobry tak ho mozes nechat povodny...

http://www.prag-info.cz/_shop/01N_AR4.C ... 13052.html

Pripravky som si vyrobil....otazne je ci ti vymena piestov pomoze lebo su tam aj ine miesta kde moze tlak unikat a vymena nepomoze a prevodovka bude zle preradovat,trhat,dlho radit...
Tesnit ti musia aj tie kruzky na hriadeli voci cerpadlu atd...ked sa zoderu lamely tak aj menic a supatkovka dostanu zabrat nakolko takto zaspineny olej prevodovku zvnutra obrusuje ako smirgel...

Napsal: 21 bře 2018, 21:51
od Janosik93
Zdravím chlapci ... chcem sa podeliť o moju skusenosť s prevodovkou DMX na passat B5
. ako prve napišem, že som ju neopravoval ja. Dával som ju do PL opravovať zaručenemu zdroju. robil mne a známim 2 automatov a každý do dnes jazdí . Až na ten moj .
passat mám AFN 4-stupnový automat DMX . prvý krát sa pokazila pri 330 000km .. ostal som stáť a vytrieskalo von olej z nej .
dal som ju spraviť. oprava bola výmena hydromeniča, čerpadla a planetovej prevodovky plus kontrola lamiel a uplne vyčistenie . cena 1100€ hydromenič č.1
auto som dostal do rúk . Najazdil som 1000 km, a začali mi kolísať otáčky . ideš rovnomernou rýchlosťou a otáčka chodili cca 200 ot hore dole. Odniesom som späť... že tomu nič nieje. Nedošiel som ani domov, zas odťahovka. Vymenili menič č2. auto chodilo skoro rok.... cca 11000 km.
Zas začalo pri jazde do kopca zdvíhať otačky, ako keď šmýka spojka. odniesol som späť, vynadal, že ako je to možne, že tak malo to vydržalo .
dali mi menič č3. zaplatil som tam 210€ neratal mi robotu ani oleje a čistenie prevodovky . len zas repasovaný menič.
auto mám od opravy 3 týždne a zas mi začalo dvíhať otáčky ako keď šmýka spojka .
prevodovka má problem s radením z dvojky do trojky. to som im vravel, no za celý čas to nebrali v uvahu .
ja som skusil vymeniť celu skrinu s ventilmi , no je to to isté
našiel som na nete repasy hydromeničov . ak bude niekto ochotný pozrieť na toto : http://hydromenic.eu/audi-a4/103-755-hy ... _kevlaroch

chlapi, moja otázka znie, čo tam posrali, že sa toto deje? mam tam dať origo menič plus nove origo čerpadlo? či? už ma to hnevá . Viete poradiť, kde by mohol byť problem?

Napsal: 21 bře 2018, 22:47
od lubomt
A co takto pozriet aj lamely? Ved pohon zabezpecuje nielen menic, ale aj lamely. Od zaciatku cele zle

Napsal: 21 bře 2018, 23:03
od adrian_B
Lubo, nie vzdy sa vsetko podari a vo vysledku to byva este horsie ako pred opravou. Vsakze... ;)

Janosik, olej vyzeral ako po tych problemoch?

Napsal: 21 bře 2018, 23:09
od Janosik93
ktoré lamely myslíš? myslim konkretne . v spokach?
Ohladom oleja, nebol nikdy viac znehodneotený ako keď som ho menil každých 30 000 km... piliny nikde. na madnete cca milimeter takých hnedých kuskovako ked nastruhaš uhlik. nič viac. žiadne kovove piliny.
LUBO. prečo automat ostane visieť a pytečie s neho olej? čo sa pokazí?
čo je potrebne zmerať?
robim vo vw mam pristup ku všetkemu. Povedzme, že ako mechanik som nemal čas na svoje auto , tak som ho dal spraviť inde. bola to chyba.
vytiahnem prevodovku von sam a rozoberiem. dnes som kupil ešte hjednu, tak hadam z dvoch sa podarí jednu komplet poskladať .

Napsal: 21 bře 2018, 23:15
od adrian_B
Podla toho co pises tam dookola menili len menice. Coz mne ako nie uplne skusenemu do AT vychadza na chybu v menicoch. Jeden ti vydrzal chvilu, druhy 11000 a treti opat chvilu...
Je mozne ze stoja za hovno tie ich repasy hydromenicov.

Napsal: 21 bře 2018, 23:15
od lubomt
Nerozumiem poslednej vete. Lamely maju mat svoju hrubku, nesmu byt spalene, takisto tlakove panvice. Ta prevodovka je uplne jednoducha.

Napsal: 21 bře 2018, 23:21
od Janosik93
veď toto mi nejde do hlavy, že 4x menič K0. buď je tem nejaký problem, ktorý ich ničí, alebo su to na hovno repasy.
v tej prevodovke su 4 sučiastky, myslim obrazne a tak sa serie.
kludne tam dam ja origo menič, len aby mi nahodou neodišiel aj ten.
ako som pisal, dnes som kupil druhu prevodovku, aj s meničom . stav neviem, no auto bolo pojazdne. ( chcem to kvoli tej dvojke a trojke ak by boli nahodou koše KO v tej mojej ) ...

Napsal: 21 bře 2018, 23:28
od lubomt
Vidim, ze si nepochopil, co som napisal. Co mas stale s tym menicom? Prenos sily nezabezpecuje len menic. Ale zbytocne som tu nieco pisal

Napsal: 21 bře 2018, 23:29
od Janosik93
prosím povedz, čo konkretne treba kontrolovať . pozriem elsu a naštudujem.... :)

Napsal: 15 kvě 2020, 12:23
od Janosik93
Vtedy som sa na to vykašlal a nechal to tak. Dnes po cca 35 000 km, prevodovka lahla . začalo v nej chrčať . do predu sa pohne len pomaly, do zadu nie. čo sa chlapi v nej mohlo rozsypať?

Napsal: 16 kvě 2020, 05:55
od lubomt
Otvor a uvidis. Ved si vtedy chcel skladat z 2 ks 1

Napsal: 18 kvě 2020, 08:01
od Janosik93
jasné, kým šla, tak som to neriešil. asi zvážim druhé auto, a toto dám na orgány, aj ked mi je ho ľúto. Už vtedy , keď som ho dal poliakovi som si ho mal spraviť sám. stále platí pravidlo, čo si sám nespravíš, nieje dobré. hlavne u áut. Najjvačší problém je čas. mal som kupiť cele vnútro za 1600€ orignal, (moj nakup ) , prehodiť a voziť sa.
ponaučenie: kašlať na poliakov a ich polske repasy hydromeničov . Repas sa rovná hodnota zberu , tak ako lacne repasy turba, vstrekovačov, proste všetko.
originál prevodovka mi vydržala 320000 km, po zásahu poliaka za 40 000km 4 x von a dnu kvoli na hovno repasu hydromeniča.