Stránka 3 z 10

Napsal: 01 čer 2007, 06:45
od David-pv
chiptuning píše:
David-pv píše:zase tak mnoho let se přece PD nevyrábí. Ale jinak je to kus od kusu, někdo najede 200tis km a není problém, někdo má 60tis a problémů s tím má až nad hlavu...
golf 164000km,galaxy 260000km,superb 27000km,superb 238000km,passat 242000km to jsou auta s kterymi jsem posledni dobu pouzival co byli pd a jak rikam no problem ;)
Tak to je fajn vysvědčení... 8)

Napsal: 01 čer 2007, 08:16
od vlagik
chiptuning píše:
David-pv píše:zase tak mnoho let se přece PD nevyrábí. Ale jinak je to kus od kusu, někdo najede 200tis km a není problém, někdo má 60tis a problémů s tím má až nad hlavu...
golf 164000km,galaxy 260000km,superb 27000km,superb 238000km,passat 242000km to jsou auta s kterymi jsem posledni dobu pouzival co byli pd a jak rikam no problem ;)
GIV s AJM 214 000 :havaj:

Napsal: 01 čer 2007, 11:06
od jack91
Tak jasne, proc by PD nevydrzel 500tis km, je to super motor, mechanicky nema chybu a obcas nejake to podavaci cerpadlo, nebo tandemove, ci vaha se holt vymeni, vse radove do 5000 Kč

Horsi je kdyz to odejde 1000Km od domova:)

Napsal: 01 čer 2007, 11:51
od David-pv
jack91 píše:Tak jasne, proc by PD nevydrzel 500tis km, je to super motor, mechanicky nema chybu a obcas nejake to podavaci cerpadlo, nebo tandemove, ci vaha se holt vymeni, vse radove do 5000 Kč

Horsi je kdyz to odejde 1000Km od domova:)
To máš pravdu :)

Napsal: 01 čer 2007, 11:59
od diacon
můj názor:1. nejlepší TDi od roku 0 je motor 2,5 R5 TDi (103 kw)
2. ale takovej V8 4,2 TDi (240 kw) v A8 to neni marnej stroj
(a co teprve 6,0 v12 TDi,asi 368 kw a 1000 Nm
nechal bych si říct ,kdybych měl benzínku)

Napsal: 01 čer 2007, 12:34
od AlesShi
diacon píše:můj názor:1. nejlepší TDi od roku 0 je motor 2,5 R5 TDi (103 kw)
2. ale takovej V8 4,2 TDi (240 kw) v A8 to neni marnej stroj
(a co teprve 6,0 v12 TDi,asi 368 kw a 1000 Nm
nechal bych si říct ,kdybych měl benzínku)

co to je ten v12 za motor? jsem myslel ze nejvetsi TDI je 5l V10

Napsal: 01 čer 2007, 13:22
od Csala
AlesShi píše:
diacon píše:můj názor:1. nejlepší TDi od roku 0 je motor 2,5 R5 TDi (103 kw)
2. ale takovej V8 4,2 TDi (240 kw) v A8 to neni marnej stroj
(a co teprve 6,0 v12 TDi,asi 368 kw a 1000 Nm
nechal bych si říct ,kdybych měl benzínku)

co to je ten v12 za motor? jsem myslel ze nejvetsi TDI je 5l V10
http://www.auto-moto-revue.estranky.cz/ ... q7-v12-tdi

8) ;)http://www.tuning.sk/dokument-audi_qQ7_ ... megadiesel

Napsal: 01 čer 2007, 13:40
od AlesShi
Csala píše:
AlesShi píše:
diacon píše:můj názor:1. nejlepší TDi od roku 0 je motor 2,5 R5 TDi (103 kw)
2. ale takovej V8 4,2 TDi (240 kw) v A8 to neni marnej stroj
(a co teprve 6,0 v12 TDi,asi 368 kw a 1000 Nm
nechal bych si říct ,kdybych měl benzínku)

co to je ten v12 za motor? jsem myslel ze nejvetsi TDI je 5l V10
http://www.auto-moto-revue.estranky.cz/ ... q7-v12-tdi

8) ;)http://www.tuning.sk/dokument-audi_qQ7_ ... megadiesel
hustec!

mam stary informace (rofl)

Napsal: 01 čer 2007, 14:20
od warhead_cz
hmm tak takovej kroutak by mi asi utrhl kola (LOL)

Napsal: 01 čer 2007, 14:31
od AlesShi
a gumy jak musej jit krasne vrit (noteeth)

Napsal: 01 čer 2007, 17:41
od mori
a co hovorite na 1.9SDi mal som fabku no problem nabehane cez 500tisic nebolo to ziadne zihadlo ale nikdy ma nenechal v stichu (rofl)

Napsal: 01 čer 2007, 22:30
od chiptuning
AlesShi píše:
diacon píše:můj názor:1. nejlepší TDi od roku 0 je motor 2,5 R5 TDi (103 kw)
2. ale takovej V8 4,2 TDi (240 kw) v A8 to neni marnej stroj
(a co teprve 6,0 v12 TDi,asi 368 kw a 1000 Nm
nechal bych si říct ,kdybych měl benzínku)

co to je ten v12 za motor? jsem myslel ze nejvetsi TDI je 5l V10
spatne si prohlizis forum.............
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=165

Napsal: 02 čer 2007, 02:19
od airbone
No, pred dvoma tyzdnami som presiel z VW passat V6 TDI 2000 na BMW 530d 2002 a zda sa mi, ze som presiel z pekla do neba...... :D

Napsal: 02 čer 2007, 08:04
od skoda405
chiptuning píše:
David-pv píše:
vlagik píše:Co máte proti 96 kW :?

Proč nění nejlepší pro vás ten? Má 6ti kvalt, výkon, krouťák.
Dobře, trochu víc papá a náklady na serčvis a údržbu jsou větší.
kvůli poruchovým vstřikům
s pd jezdim uz mnoho let a zadny problemy jsem nemel,jediny problem u vstriku je kabelaz v hlave , ale ta se da lehko opravit :P
Ahoj aj ja mam PD a zatial spokojnost mam este len 90tisic a tak lahko sa ho nevzdam :D
ale chcem sa opytat co sa deje s tou kabelazou zvykne sa to v tom horucom prostredi prepalit?a co vstriky pri tych KM co si na PD nabehal si aj nejake menil??

Napsal: 02 čer 2007, 20:41
od fikjan
Největší spokojenost 2.5tdi R5 103 kw,nesmrtelnej motor se spotřebou 6.5l.A také Benz 2.2 CDI ale ten je citelně žravější.