Stránka 3 z 3
Napsal: 22 led 2014, 20:44
od pitrsss
zizalak píše:Když se k tomu přidají netěsné gumičky vstřikovačů a nafta do oleje je celý zázkak jménem PD v PDeli

mam na pd nalítáno 700000km a pořád jede jak z praku ,vyklepnu se s snim kdy se mi zachce

Napsal: 22 led 2014, 21:13
od losfazeros
mam BLS ´07 , ve 220tis. měněny šály,vačka, zdvihátka z důvodu smetení ventilových vaček, ve 270 tis. opět měněno komplet vačka, šály, zdvihátka opět z důvodu smetení ventilových vaček... horejšek maže, uložení luxusní, jen se ometou vačky... momentálně 301tis, tak čekam kdy se zase ozvou zdvihátka...
Ale jinak to není špatnej motor, jen vačka je zde spotřebák...

Napsal: 22 led 2014, 21:47
od live69
no nevim ale myslím že máš asi někde něco špatně ...........
Napsal: 22 led 2014, 21:49
od Ladas
na 90% máš vypadaný špunty
Napsal: 22 led 2014, 22:12
od zizalak
Teď jsem vyndal vacku 278 000 km a v pohodě. Buď ti máš vypadle zaslepky, nebo nafta v oleji nebo čerpadlo KO.
Napsal: 22 led 2014, 23:03
od Maradona18
Borci a co myslíte že škoda Superb 2002 3U4 1,9tdi 96kw AWX..najeto necelých 300 tisic,pokud se sním jezdilo slušně,má ještě životnost?,nebo jen životnost trošku prodloužím slušným chováním,což teda mám v plánu... Co tomto hojném počtu km by mohlo odejít jako první?

.
Napsal: 22 led 2014, 23:20
od Ladas
všechno má životnost když se o to staráš...
Napsal: 23 led 2014, 08:50
od favo
Tady nebo na VW clubu je maník co má na Supu PD 96kw nalítáno přes 900 000 km, tak proč se bát 300 000 km které má každý auto z bazaru s údajnými 170 000 km po prvním majiteli a pod.
Napsal: 23 led 2014, 20:01
od losfazeros
Ladas píše:na 90% máš vypadaný špunty
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhý
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,
Napsal: 23 led 2014, 20:31
od Fulltank
losfazeros píše:Ladas píše:na 90% máš vypadaný špunty
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhý
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,
na palcich odchazi proto, ze je tam nejvetsi tlak na vacku. Pokud nemas dpf dej normalni pd vacku origo ze stareho pd. Me totiz prijde ze ty BLS vacky jsou z hoven.
Napsal: 23 led 2014, 22:06
od Ladas
jj lepší je origo než druhoška..
Napsal: 03 úno 2014, 23:36
od Maradona18
Pokud vyměnit šálky,zdvyhátka za nové,jak dlouho by měli asi vydržet,při slušné jízdě?... není to opotřebení po 100 tisicích,že ne?

.
Napsal: 04 úno 2014, 08:54
od Biimbo
losfazeros píše:Ladas píše:na 90% máš vypadaný špunty
poprvý jí měnil huml, a ten by to okokunul, podruhý
když jí měnil škvarka, koukal se na to, špunty tam prý jsou.
je mi divný že právě dochází palce, jinak vše ok...
olej nepřibejvá, naopak spotřeba cca 250ml na 4tis km, po startu olejovej obláček a pak už bez kouře, ale je trochu cítit spálenej olej.
myslim, že celá ta palice už má svý za sebou...
je tam čip, dpf off,
tak ti to třeba nemaže, je totiž divný že tam ty záslepky drží
