Stránka 3 z 4
Napsal: 02 úno 2016, 15:55
od JHBullit
Tak na volnobeh to bere podle toho skrytého menu v sekci 4.1 je spotřeba 0.5 L/h
Napsal: 02 úno 2016, 16:22
od Kortys
To je ono, tak nějak by to mělo brát, mě to ale bere 0,9!
Napsal: 03 úno 2016, 22:07
od Kortys
Pořád mám škuby vyměnit lambda sondu, neměl někdo tento problém? Na Youtube jsem vyděl video, jak mu kolísal volnoběh a dělala to lambda.
Napsal: 03 úno 2016, 22:09
od JHBullit
to zkus vid a uvidis ja ted zas resim problem s nakym pazvukem v motoru
Napsal: 03 úno 2016, 22:28
od Kortys
No nechce se mi zbytečně vyhodit cca 3000kč. Jaký pazvuky. Mě to za studena jako cvaká, šustí apod. Myslím že mi to dělá alternátor a trochu klima.
Napsal: 03 úno 2016, 22:35
od JHBullit
Napsal: 03 úno 2016, 22:43
od Kortys
Skoro stejné, mě možná trochu míň, cvaká ale zase šustí. Já mám ale 120kw.
Napsal: 24 úno 2016, 21:17
od Kortys
geo píše:Jde hlavně o průběh té regenerace aby netrvala dlouho a nebyla moc často.Olej nepřibívá sw je aktualní výkon je ok?
Po cca kolika km by měla probíhat tedy regenerace? Začal jsem to sledovat, poslední jsem měl před 226km tak uvidím kdy bude příští.
Dík za info
Napsal: 01 bře 2016, 19:09
od FilipMontoya
Chtěl bych se zeptat, jestli jsi ten problém se spotřebou už nějak rozlousknul. Mám E81 120d 120kw, taky automat a průměrnou spotřebu mám někde kolem 10l/100km a to jezdim většinou dálky, při těch to bere něco kolem 9l. DPF odstraněno, softwarově údajně správně ošetřeno. Diagnostika nic neukazuje. Už jsem vyměnil turbo, EGR, vstřiky (vyčištěny a otestovány - v pořádku), termostaty, filtry - naftovej, vzduchovej, olejovej i s olejem, v převodovce i s olejem, lambda sondu, váhu vzduchu, řídící jednotku žhavení. Zatim nic nepomohlo. Tlaky na CR v pořádku, na turbu celkem taky. Na válcové zkušebně naměřeno 106kW a 290Nm, takže se výkon někde ztrácí, nikdo ale neví kde. Chová se to podobně jako píšeš ty, jak je zima tak to špatně startuje, prvních pár sekund se motor hrozně klepe, bílej kouř, po pár sekunách se to zklidní. Do nějakých 1900-2100 otáček to skoro vůbec netáhne, pak to skoro škubnutím začne zrychlovat. Zámek na převodovce si myslim, že funguje správně, když sešlápnu plyn, otáčky vyskočí max o nějakých 200, po chvilce se to srovná, tak nevim. Mohla by převodovka mít takovej vliv na spotřebu? Mě se kolikrát zdá vysoká i aktuální spotřeba při konstantní rychlosti.
Napsal: 01 bře 2016, 21:08
od slovacek.milos
vstřiky nebyly otestovány na přepadový test, napiš kolik ti vyteče paliva přepadem za tři minuty

Napsal: 01 bře 2016, 21:13
od slovacek.milos
slovacek.milos píše:vstřiky nebyly otestovány na přepadový test, napiš kolik ti vyteče paliva přepadem za tři minuty, na volnoběj ze všech naráz,

Napsal: 01 bře 2016, 21:20
od Kortys
Na nic jsem nepřišel, sice mi to bere trochu méně, ale příznaky máme stejné. Teď jsem byl u jednoho diagnostika v Praze, koukali jsme na to osciloskopem a jediny co se nám nezdalo byly takove zakmity pravidelně se opakujici ma regulátoru tlaku a ještě na regulatoru na railu. Nevíme ale proč. Chtělo by se na to kouknout ještě ráno když to zlobí, jestli ty zakmity nejsou větší. Teď na to, ale nemám čas. Jak se k tomu dostanu dám vědět.
Napsal: 03 bře 2016, 15:58
od FilipMontoya
OK, díky za info... Budu rád, když zveřejníš další poznatky, až se k tomu dostaneš. Kdybych na něco přišel já, taky to sem napíšu.
Napsal: 04 bře 2016, 23:31
od matiz
Turbo s regulaci nove nebo repas?
Napsal: 05 bře 2016, 08:24
od Kortys
Já mám repas.