
přiškrcení čerpadla na rotačce.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tak, plně souhlasím. Přesně nad takovými nesmysly a takovým způsobem potom lidé přemýšlí, hloupě argumentují a otravují ostatní na forech.tiff píše:I kdybych 30,000kc prokouril, 50 prochlastal, 70 dal za kurvy a kilo nahazel do bedny, tech 12,000 porad usetrim relativne "zadarmo" a muzu si za to doprat vic kuriva, chlastu, kurev, nebo cinkani v bedne.
Pro nekoho je to cela mesicni cista mzda, takze znovu opakuji, jestli pro vas 12,000 rocne nic neznamena, poslu vam cislo uctu, zadejte trvaly prikaz a budeme vsichni spokojeni
Chlast, bedny, kouření i děvky jsou uznávané závislosti a dají se léčit.
Tedy znovu opakuji, jsou chvíle kdy je vhodné navštívit odborníka.

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Ale jiste, kazdy ma jine hobby.
Nekdo utraci penize za zavislosti, nekdo je zbytecne protopi pres vyfuk sveho TDI.
Pokud vam prijde jako dobry napad jezdit s rozhasenym motorem a jeste se chvastat tim, ze pro vas mesicni vyplata nic neznamena, tak prosim, ale v takovem pripade mi pripada ponekud komicke, ze prave Vy nekoho posilate a navstevu k odbornikovi
Nekdo utraci penize za zavislosti, nekdo je zbytecne protopi pres vyfuk sveho TDI.
Pokud vam prijde jako dobry napad jezdit s rozhasenym motorem a jeste se chvastat tim, ze pro vas mesicni vyplata nic neznamena, tak prosim, ale v takovem pripade mi pripada ponekud komicke, ze prave Vy nekoho posilate a navstevu k odbornikovi

I to, co vy povazujete za spokojeny motor, je pro mne motor rozhaseny, pokud jede na tovarnim nastaveni plnicim EURO2 a vyse.
Takovy motor vezme vasi draze koupenou naftu, cast ji pouzije na to, aby vas dovezl kam potrebujete a zbytek se vyplytva na plneni emisnich norem.
Pokud se vam podari eliminovat ztraty zpusobene plnenim EURO a zbyde vam jen skatulka "odvezu vas, kam potrebujete", tak spotrebove rekordy mate nejen zadarmo, ale jako bonus se s autem i prijemneji jezdi, protoze jste efektivne odstranil bramboru, kterou Brusel donutil vyrobce nacpat do vyfuku
Takovy motor vezme vasi draze koupenou naftu, cast ji pouzije na to, aby vas dovezl kam potrebujete a zbytek se vyplytva na plneni emisnich norem.
Pokud se vam podari eliminovat ztraty zpusobene plnenim EURO a zbyde vam jen skatulka "odvezu vas, kam potrebujete", tak spotrebove rekordy mate nejen zadarmo, ale jako bonus se s autem i prijemneji jezdi, protoze jste efektivne odstranil bramboru, kterou Brusel donutil vyrobce nacpat do vyfuku

S nefunkční váhou vzduchu to může jezdit i za 3,5L / 100km. Ale pak počítej s tím, že ti zamrzne regulace na turbu, jelikož je po celou dobu takto přiškrcené čerpadlo, tak ani neudělá max. tlak a tak se nehýbe a tím je po pár km nefunkční.
Ale jak chceš.
Ale jak chceš.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Som presvedčený , že keby si bol včera presadol zo žigula , tak by si terajšiu spotrebu považoval za úžasnú .
Skús jazdiť tak ,ako by to žralo 10 litrov a zistíš , že žiadne úpravy na motore nepotrebuješ .
Skús jazdiť tak ,ako by to žralo 10 litrov a zistíš , že žiadne úpravy na motore nepotrebuješ .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
U rotacky to jeste neni tak hrozne jako u novejsich motoru, ale taky ma EGR a taky musi plnit nejake limity emisi sazi a NOx, takze prostor tam je.jericho-3 píše:Já mám zato, že rotačka moc velký knedlík ve výfuku nemá, nebo ano? Je to jako se vším, uberu naftu a pak přidávám plyn víc, aby to trochu jelo..Možná by to chtělo specifikovat o jakou "rotačku " jde..
Jen bych si dovolil poznamenat, ze pokud nekdo uvazuje smerem uberu palivo=mensi spotreba, tak to neni spravna cesta

Tim ze motory maji EGR jsem mel na mysli to, ze motor je z fabriky hloupe naladen mimo jine kvuli jeho pritomnosti. Kdyz ho zaslepite, tohle nastaveni nikam nezmizi, pouze vyresite problem se zanasenim sani, ucinnost spalovani se ale proti puvodnimu stavu mirne snizi.
Vy si zjevne predstavujete kourivost jak se meri STK.
To je ale uplne jiny proces nez mereni emisi pro homologaci vozu na normu EURO a ty normy jsou i pro EURO3 radove prisnejsi nez ten nesmysl na STK.
Mereni probiha v uplne jinych rezimech a pokud by vuz byt minimalne viditelne kouril, znamenalo by to, ze prekrocil predepsany limit priblizne 100x, a to se bavime o maximalnim pripustnem mnozstvi, vyrobci si pro jistotu nechavaji rezervu priblizne 20% kvuli tolerancim ve vyrobe.
Vy si zjevne predstavujete kourivost jak se meri STK.
To je ale uplne jiny proces nez mereni emisi pro homologaci vozu na normu EURO a ty normy jsou i pro EURO3 radove prisnejsi nez ten nesmysl na STK.
Mereni probiha v uplne jinych rezimech a pokud by vuz byt minimalne viditelne kouril, znamenalo by to, ze prekrocil predepsany limit priblizne 100x, a to se bavime o maximalnim pripustnem mnozstvi, vyrobci si pro jistotu nechavaji rezervu priblizne 20% kvuli tolerancim ve vyrobe.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Nesouhlasit muzete s cim chcete, ale tim, ze pridate kyslik nekam, kde ho je i s funkcnim EGR vic nez dost na spaleni daneho mnozstvi paliva mozna ucinnost horeni jako takoveho zanedbatelne zvysite, ale musite se na to divat jako na celek.
Ucinnost motoru (a tim i spotreba paliva) neni jen tepelna ucinnost horeni a pokud nekde ziskate 1% ale zaroven ve stejny okamzik jinde ztratite 6%, porad jste 5% v minusu.
Ucinnost motoru (a tim i spotreba paliva) neni jen tepelna ucinnost horeni a pokud nekde ziskate 1% ale zaroven ve stejny okamzik jinde ztratite 6%, porad jste 5% v minusu.
Naposledy upravil(a) tiff dne 24 úno 2014, 03:25, celkem upraveno 1 x.