přiškrcení čerpadla na rotačce.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martincv
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 16 zář 2010, 20:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martincv »

Nemam auto abych sporil ale jezdil, a tech 800,- mesicne at radsi vyleti kominem nez se tahnout jak smrad :D
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 719
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

tiff píše:I kdybych 30,000kc prokouril, 50 prochlastal, 70 dal za kurvy a kilo nahazel do bedny, tech 12,000 porad usetrim relativne "zadarmo" a muzu si za to doprat vic kuriva, chlastu, kurev, nebo cinkani v bedne.

Pro nekoho je to cela mesicni cista mzda, takze znovu opakuji, jestli pro vas 12,000 rocne nic neznamena, poslu vam cislo uctu, zadejte trvaly prikaz a budeme vsichni spokojeni 8)
Přesně tak, plně souhlasím. Přesně nad takovými nesmysly a takovým způsobem potom lidé přemýšlí, hloupě argumentují a otravují ostatní na forech.
Chlast, bedny, kouření i děvky jsou uznávané závislosti a dají se léčit.

Tedy znovu opakuji, jsou chvíle kdy je vhodné navštívit odborníka. :)
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Ale jiste, kazdy ma jine hobby.
Nekdo utraci penize za zavislosti, nekdo je zbytecne protopi pres vyfuk sveho TDI.
Pokud vam prijde jako dobry napad jezdit s rozhasenym motorem a jeste se chvastat tim, ze pro vas mesicni vyplata nic neznamena, tak prosim, ale v takovem pripade mi pripada ponekud komicke, ze prave Vy nekoho posilate a navstevu k odbornikovi (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Rozhašený spočívá v čem? Mám zato, že spokojený motor je živý, startující na otočení a s neviditelným kouřem z výfuku.Pokud něco z toho motor nesplňuje ať numera ukazují cokoliv není motor v dobré kondici. A spotřební rekordy také nejsou zadarmo... :)
nepropadat panice...
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

I to, co vy povazujete za spokojeny motor, je pro mne motor rozhaseny, pokud jede na tovarnim nastaveni plnicim EURO2 a vyse.
Takovy motor vezme vasi draze koupenou naftu, cast ji pouzije na to, aby vas dovezl kam potrebujete a zbytek se vyplytva na plneni emisnich norem.

Pokud se vam podari eliminovat ztraty zpusobene plnenim EURO a zbyde vam jen skatulka "odvezu vas, kam potrebujete", tak spotrebove rekordy mate nejen zadarmo, ale jako bonus se s autem i prijemneji jezdi, protoze jste efektivne odstranil bramboru, kterou Brusel donutil vyrobce nacpat do vyfuku :)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ja myslim ze ten co chce priskrcovat cerpadlo na TDI je pacient... (noteeth)
Mercdes C cdi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4283
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Martincv píše:Nemam auto abych sporil ale jezdil, a tech 800,- mesicne at radsi vyleti kominem nez se tahnout jak smrad :D
i kdyby tak bys je utratil za něco jinýho ...
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám zato, že rotačka moc velký knedlík ve výfuku nemá, nebo ano? Je to jako se vším, uberu naftu a pak přidávám plyn víc, aby to trochu jelo..Možná by to chtělo specifikovat o jakou "rotačku " jde.. :)
nepropadat panice...
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

S nefunkční váhou vzduchu to může jezdit i za 3,5L / 100km. Ale pak počítej s tím, že ti zamrzne regulace na turbu, jelikož je po celou dobu takto přiškrcené čerpadlo, tak ani neudělá max. tlak a tak se nehýbe a tím je po pár km nefunkční.
Ale jak chceš.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Som presvedčený , že keby si bol včera presadol zo žigula , tak by si terajšiu spotrebu považoval za úžasnú .
Skús jazdiť tak ,ako by to žralo 10 litrov a zistíš , že žiadne úpravy na motore nepotrebuješ .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

jericho-3 píše:Já mám zato, že rotačka moc velký knedlík ve výfuku nemá, nebo ano? Je to jako se vším, uberu naftu a pak přidávám plyn víc, aby to trochu jelo..Možná by to chtělo specifikovat o jakou "rotačku " jde.. :)
U rotacky to jeste neni tak hrozne jako u novejsich motoru, ale taky ma EGR a taky musi plnit nejake limity emisi sazi a NOx, takze prostor tam je.

Jen bych si dovolil poznamenat, ze pokud nekdo uvazuje smerem uberu palivo=mensi spotreba, tak to neni spravna cesta :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Moc Egrů asi v chodu u těchto motorů už není..Každý si problémy s Egrem takto předem vyřešil. A u tohoto motoru asi s kouřivostí moc problémů být nemůže , to by jich moc nejezdilo. :)
nepropadat panice...
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Tim ze motory maji EGR jsem mel na mysli to, ze motor je z fabriky hloupe naladen mimo jine kvuli jeho pritomnosti. Kdyz ho zaslepite, tohle nastaveni nikam nezmizi, pouze vyresite problem se zanasenim sani, ucinnost spalovani se ale proti puvodnimu stavu mirne snizi.

Vy si zjevne predstavujete kourivost jak se meri STK.
To je ale uplne jiny proces nez mereni emisi pro homologaci vozu na normu EURO a ty normy jsou i pro EURO3 radove prisnejsi nez ten nesmysl na STK.
Mereni probiha v uplne jinych rezimech a pokud by vuz byt minimalne viditelne kouril, znamenalo by to, ze prekrocil predepsany limit priblizne 100x, a to se bavime o maximalnim pripustnem mnozstvi, vyrobci si pro jistotu nechavaji rezervu priblizne 20% kvuli tolerancim ve vyrobe.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

[quote="tiff"] Nesúhlasím s tvrdením , že zaslepením EGR sa zníži účinnosť spaľovania . Naopak , pri rovnakom množstve paliva , viac kyslíka .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
tiff
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 24 čer 2009, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tiff »

Nesouhlasit muzete s cim chcete, ale tim, ze pridate kyslik nekam, kde ho je i s funkcnim EGR vic nez dost na spaleni daneho mnozstvi paliva mozna ucinnost horeni jako takoveho zanedbatelne zvysite, ale musite se na to divat jako na celek.

Ucinnost motoru (a tim i spotreba paliva) neni jen tepelna ucinnost horeni a pokud nekde ziskate 1% ale zaroven ve stejny okamzik jinde ztratite 6%, porad jste 5% v minusu.
Naposledy upravil(a) tiff dne 24 úno 2014, 03:25, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“