Stránka 3 z 7
Napsal: 22 úno 2014, 18:42
od Martincv
Nemam auto abych sporil ale jezdil, a tech 800,- mesicne at radsi vyleti kominem nez se tahnout jak smrad

Napsal: 22 úno 2014, 18:46
od Richi
tiff píše:I kdybych 30,000kc prokouril, 50 prochlastal, 70 dal za kurvy a kilo nahazel do bedny, tech 12,000 porad usetrim relativne "zadarmo" a muzu si za to doprat vic kuriva, chlastu, kurev, nebo cinkani v bedne.
Pro nekoho je to cela mesicni cista mzda, takze znovu opakuji, jestli pro vas 12,000 rocne nic neznamena, poslu vam cislo uctu, zadejte trvaly prikaz a budeme vsichni spokojeni

Přesně tak, plně souhlasím. Přesně nad takovými nesmysly a takovým způsobem potom lidé přemýšlí, hloupě argumentují a otravují ostatní na forech.
Chlast, bedny, kouření i děvky jsou uznávané závislosti a dají se léčit.
Tedy znovu opakuji, jsou chvíle kdy je vhodné navštívit odborníka.

Napsal: 22 úno 2014, 20:35
od tiff
Ale jiste, kazdy ma jine hobby.
Nekdo utraci penize za zavislosti, nekdo je zbytecne protopi pres vyfuk sveho TDI.
Pokud vam prijde jako dobry napad jezdit s rozhasenym motorem a jeste se chvastat tim, ze pro vas mesicni vyplata nic neznamena, tak prosim, ale v takovem pripade mi pripada ponekud komicke, ze prave Vy nekoho posilate a navstevu k odbornikovi

Napsal: 23 úno 2014, 09:19
od jericho-3
Rozhašený spočívá v čem? Mám zato, že spokojený motor je živý, startující na otočení a s neviditelným kouřem z výfuku.Pokud něco z toho motor nesplňuje ať numera ukazují cokoliv není motor v dobré kondici. A spotřební rekordy také nejsou zadarmo...

Napsal: 23 úno 2014, 10:02
od tiff
I to, co vy povazujete za spokojeny motor, je pro mne motor rozhaseny, pokud jede na tovarnim nastaveni plnicim EURO2 a vyse.
Takovy motor vezme vasi draze koupenou naftu, cast ji pouzije na to, aby vas dovezl kam potrebujete a zbytek se vyplytva na plneni emisnich norem.
Pokud se vam podari eliminovat ztraty zpusobene plnenim EURO a zbyde vam jen skatulka "odvezu vas, kam potrebujete", tak spotrebove rekordy mate nejen zadarmo, ale jako bonus se s autem i prijemneji jezdi, protoze jste efektivne odstranil bramboru, kterou Brusel donutil vyrobce nacpat do vyfuku

Napsal: 23 úno 2014, 11:46
od dolar100
Ja myslim ze ten co chce priskrcovat cerpadlo na TDI je pacient...

Napsal: 23 úno 2014, 14:30
od Jarda S.
Martincv píše:Nemam auto abych sporil ale jezdil, a tech 800,- mesicne at radsi vyleti kominem nez se tahnout jak smrad

i kdyby tak bys je utratil za něco jinýho ...
Napsal: 23 úno 2014, 15:52
od jericho-3
Já mám zato, že rotačka moc velký knedlík ve výfuku nemá, nebo ano? Je to jako se vším, uberu naftu a pak přidávám plyn víc, aby to trochu jelo..Možná by to chtělo specifikovat o jakou "rotačku " jde..

Napsal: 23 úno 2014, 17:03
od Mad_Boxs
S nefunkční váhou vzduchu to může jezdit i za 3,5L / 100km. Ale pak počítej s tím, že ti zamrzne regulace na turbu, jelikož je po celou dobu takto přiškrcené čerpadlo, tak ani neudělá max. tlak a tak se nehýbe a tím je po pár km nefunkční.
Ale jak chceš.
Napsal: 23 úno 2014, 18:19
od senioring1
Som presvedčený , že keby si bol včera presadol zo žigula , tak by si terajšiu spotrebu považoval za úžasnú .
Skús jazdiť tak ,ako by to žralo 10 litrov a zistíš , že žiadne úpravy na motore nepotrebuješ .
Napsal: 23 úno 2014, 19:22
od tiff
jericho-3 píše:Já mám zato, že rotačka moc velký knedlík ve výfuku nemá, nebo ano? Je to jako se vším, uberu naftu a pak přidávám plyn víc, aby to trochu jelo..Možná by to chtělo specifikovat o jakou "rotačku " jde..

U rotacky to jeste neni tak hrozne jako u novejsich motoru, ale taky ma EGR a taky musi plnit nejake limity emisi sazi a NOx, takze prostor tam je.
Jen bych si dovolil poznamenat, ze pokud nekdo uvazuje smerem uberu palivo=mensi spotreba, tak to neni spravna cesta

Napsal: 23 úno 2014, 19:32
od jericho-3
Moc Egrů asi v chodu u těchto motorů už není..Každý si problémy s Egrem takto předem vyřešil. A u tohoto motoru asi s kouřivostí moc problémů být nemůže , to by jich moc nejezdilo.

Napsal: 23 úno 2014, 20:33
od tiff
Tim ze motory maji EGR jsem mel na mysli to, ze motor je z fabriky hloupe naladen mimo jine kvuli jeho pritomnosti. Kdyz ho zaslepite, tohle nastaveni nikam nezmizi, pouze vyresite problem se zanasenim sani, ucinnost spalovani se ale proti puvodnimu stavu mirne snizi.
Vy si zjevne predstavujete kourivost jak se meri STK.
To je ale uplne jiny proces nez mereni emisi pro homologaci vozu na normu EURO a ty normy jsou i pro EURO3 radove prisnejsi nez ten nesmysl na STK.
Mereni probiha v uplne jinych rezimech a pokud by vuz byt minimalne viditelne kouril, znamenalo by to, ze prekrocil predepsany limit priblizne 100x, a to se bavime o maximalnim pripustnem mnozstvi, vyrobci si pro jistotu nechavaji rezervu priblizne 20% kvuli tolerancim ve vyrobe.
Napsal: 24 úno 2014, 00:30
od senioring1
[quote="tiff"] Nesúhlasím s tvrdením , že zaslepením EGR sa zníži účinnosť spaľovania . Naopak , pri rovnakom množstve paliva , viac kyslíka .
Napsal: 24 úno 2014, 03:02
od tiff
Nesouhlasit muzete s cim chcete, ale tim, ze pridate kyslik nekam, kde ho je i s funkcnim EGR vic nez dost na spaleni daneho mnozstvi paliva mozna ucinnost horeni jako takoveho zanedbatelne zvysite, ale musite se na to divat jako na celek.
Ucinnost motoru (a tim i spotreba paliva) neni jen tepelna ucinnost horeni a pokud nekde ziskate 1% ale zaroven ve stejny okamzik jinde ztratite 6%, porad jste 5% v minusu.