Jeep Cherokee 2.1Td motor - Renault

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

není pravdou kolikrát přidáš n naftě kouř zmizne,

nastav dlouhodobý výzkum přidávej ubérej jak u hlavy tak nahoře co bude nebo ještě půl milimetru na foru

postupně zjistíš nehoří
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Právě, že jsem už zkusil přidat a huli to tak že nepřečtu ani spz auta co jede za mnou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vstepanek píše:Právě, že jsem už zkusil přidat a huli to tak že nepřečtu ani spz auta co jede za mnou.
tak ubérej a pak zkus ten nahoře

taky by tě mělo zajímat sací potřubí jestli je zamrdáno tak výkon nenaskočí nikdy
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Jak to myslíš s tím sacim potrubím?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mrkni do toho pokud uvidíš nános karbonu a sazí z egru tak demontáž štětka aceton a čistit i celé sání je tam IC?

nám se u pár aut stalo že po čipu výkon nenaskočil a právě sací potrubí bylo příčinou
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Jestli se nepletu tak tam egr není a ic jsem na podzim vypral vapkou zevnitř i z venku
Naposledy upravil(a) vstepanek dne 06 črc 2014, 15:36, celkem upraveno 1 x.
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Jestli se nepletu tak tam egr není a ic jsem na podzim vyhrál vapkou zevnitř i z venku
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

přesto bych do sání nahlédl

je to stará šelma a za ty roky kdo ví co se tam odehrálo ;)
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Jo jo do saní kouknu hned co mi dorazí větší turbo z espace
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Nedalo mi to a před odjezdem z práce jsem ještě o 1/4 otáčky ubral a je po kouři. Nechtělo se mi tomu věřit, ale celkem jsem už ubral asi o 2,5 otáčky.
Jede to celkem stejně jen mi pořád něco chybí na vršku. Do kopce motor na trojku vytočím na 3500 a víc už prostě nejde tak ani nevím jestli je to akorát, moc nebo málo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Možná by to chtělo obráceně, seřídit to i s tím kouřem aby to dobře jelo./přidávat dokud se sám nezačne zvyšovat volnoběh a pak trochu vrátit//A potom zkusit, zda turbo dost tlačí.. Ale v těch dobách to po naložení vždy trochu černě zakouřilo..
nepropadat panice...
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Turbo tlačí mezi 1,2 a 1,5 a pokud jsem přidal na naftě až se zvedly otáčky tak to hulilo, že za mnou musely svítit mlhofkama takže tudy cesta nevede.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, takže čerpadlo funguje správně a přívod nafty je v pořádku. Takže už jen zbývají Tvoje velké požadavky.. :)
Jen ještě řekni, chytá to na otočení teplé studené?
nepropadat panice...
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Chytá bez problémů v teple i v mrazu snad na jedno převaleni motoru a jde.
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od vstepanek »

Tak jsem dneska zase ladil a už to konečně jede jako prdlý.

Bohužel mám menší problém padá mi nafta a nemůžu přijít na to proč. Vedení od nádrže až k filtru je suchý nikde žádnej viditelnej únik není vidět. Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“