Citroen, Peugeot, Renault..
Moderátoři: šulda , Moderátoři
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 03 bře 2014, 12:46
není pravdou kolikrát přidáš n naftě kouř zmizne,
nastav dlouhodobý výzkum přidávej ubérej jak u hlavy tak nahoře co bude nebo ještě půl milimetru na foru
postupně zjistíš nehoří
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 03 bře 2014, 13:32
Právě, že jsem už zkusil přidat a huli to tak že nepřečtu ani spz auta co jede za mnou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 03 bře 2014, 14:36
vstepanek píše: Právě, že jsem už zkusil přidat a huli to tak že nepřečtu ani spz auta co jede za mnou.
tak ubérej a pak zkus ten nahoře
taky by tě mělo zajímat sací potřubí jestli je zamrdáno tak výkon nenaskočí nikdy
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 03 bře 2014, 15:27
Jak to myslíš s tím sacim potrubím?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 03 bře 2014, 15:45
mrkni do toho pokud uvidíš nános karbonu a sazí z egru tak demontáž štětka aceton a čistit i celé sání je tam IC?
nám se u pár aut stalo že po čipu výkon nenaskočil a právě sací potrubí bylo příčinou
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 03 bře 2014, 15:47
Jestli se nepletu tak tam egr není a ic jsem na podzim vypral vapkou zevnitř i z venku
Naposledy upravil(a)
vstepanek dne 06 črc 2014, 15:36, celkem upraveno 1 x.
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 03 bře 2014, 15:47
Jestli se nepletu tak tam egr není a ic jsem na podzim vyhrál vapkou zevnitř i z venku
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34013 Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice
Příspěvek
od slovacek.milos » 03 bře 2014, 16:02
přesto bych do sání nahlédl
je to stará šelma a za ty roky kdo ví co se tam odehrálo
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 03 bře 2014, 16:21
Jo jo do saní kouknu hned co mi dorazí větší turbo z espace
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 03 bře 2014, 18:09
Nedalo mi to a před odjezdem z práce jsem ještě o 1/4 otáčky ubral a je po kouři. Nechtělo se mi tomu věřit, ale celkem jsem už ubral asi o 2,5 otáčky.
Jede to celkem stejně jen mi pořád něco chybí na vršku. Do kopce motor na trojku vytočím na 3500 a víc už prostě nejde tak ani nevím jestli je to akorát, moc nebo málo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116 Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0
Příspěvek
od jericho-3 » 04 bře 2014, 14:40
Možná by to chtělo obráceně, seřídit to i s tím kouřem aby to dobře jelo./přidávat dokud se sám nezačne zvyšovat volnoběh a pak trochu vrátit//A potom zkusit, zda turbo dost tlačí.. Ale v těch dobách to po naložení vždy trochu černě zakouřilo..
nepropadat panice...
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 04 bře 2014, 15:07
Turbo tlačí mezi 1,2 a 1,5 a pokud jsem přidal na naftě až se zvedly otáčky tak to hulilo, že za mnou musely svítit mlhofkama takže tudy cesta nevede.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116 Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0
Příspěvek
od jericho-3 » 05 bře 2014, 13:38
Jo, takže čerpadlo funguje správně a přívod nafty je v pořádku. Takže už jen zbývají Tvoje velké požadavky..
Jen ještě řekni, chytá to na otočení teplé studené?
nepropadat panice...
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 05 bře 2014, 13:57
Chytá bez problémů v teple i v mrazu snad na jedno převaleni motoru a jde.
vstepanek
Přispěvovatel
Příspěvky: 50 Registrován: 01 říj 2011, 06:55
Odpovědi: 0
Příspěvek
od vstepanek » 08 bře 2014, 20:46
Tak jsem dneska zase ladil a už to konečně jede jako prdlý.
Bohužel mám menší problém padá mi nafta a nemůžu přijít na to proč. Vedení od nádrže až k filtru je suchý nikde žádnej viditelnej únik není vidět.