Stránka 3 z 5
Napsal: 21 zář 2014, 08:05
od Superb2.5TDI
ale polovica zavad je koli sprostemu turbu a elektronickej rucnej brzde ..
Napsal: 21 zář 2014, 08:09
od polak
Superb2.5TDI píše:ale polovica zavad je koli sprostemu turbu a elektronickej rucnej brzde ..
pro pána boha ještě že na takový auto nemám peníze.
Nenech se odradit a zkus ty dráty tak jak jsem psal, chyby ECU ruční brzdy neřeš

Napsal: 21 zář 2014, 08:10
od Superb2.5TDI
a teraz co stym.. v ABS a mi pise len 2 chyby viac nic .. a zvysok.. su turbo a rucna .. rucna uz na druhy tyzden bude v 100% stave ... a turbo na druhy mesiac ide von...
Napsal: 21 zář 2014, 08:13
od Superb2.5TDI
dobre skusim to.. .
Napsal: 21 zář 2014, 09:30
od lubomt
Musis ist postupne, ako Ti radia chalani
Napsal: 21 zář 2014, 20:14
od Superb2.5TDI
jasne skusim to... dam vediet
Napsal: 17 říj 2014, 18:59
od Superb2.5TDI
takze do alternatora ide jeden kabel modrej farby nic viac dnes opravena kabelaz na original konektor ... vymeneny regulator, napatia .. vyhrev zadneho okna a spatnych zrkadiel...nefunguje.. ESP sa vypina stale po 10 minutach ... vypisuje to chyby: 1.signal zatazenia motora ...2.komunikacia s alternatorom,tusim nedoverihodny signal, 3.kontrola RJ baterie ,4.odpojovac spotrebicov stupen 2. co dalej ?

RJ ABS si myslim keby bola v haji .. tak by sa to spravalo inaksie ... Snimace ABS komplet vycistene kabelaze skontrolovane,kostry precistene ... rucna brzda funguje ... vymeneny motrcek opravene kabelaze ... na jednej aj druhej strane

Napsal: 17 říj 2014, 20:25
od Jirka Kužel
do tohodle altiku u 4f 3.0tdi vede jen jeden kabel je řízenej elektronikou...
modrej kabl
Napsal: 17 říj 2014, 20:27
od Jirka Kužel
jed treba s vagem těch 10minut a mrkej do měřenejch hodnot jestli to studečně dobiji a kolik!!!
Napsal: 17 říj 2014, 21:55
od Superb2.5TDI
Altik sme premeravali vsetko ok ale vypisovala diagnostika ze prebija altik a ze je zla kostra... tak som sa docital na nete ze ked sa vymeni regulator mali by to byt uz ok no lenze nieje ... dalsia vec ohladom premeravania este so starym regulatorom merali sme napatie prvych 10 minut ok napatie vsetko po 10 minutach tak tiez ... proste nevieme si to vysvetlit ... ale zaujimave je ze neidu ohrevy spatnych a zadneho skla ...:/ a ked sme maly vybrati regulator pozreli sme na kotvu v altiku bola v super stave takze alternator uz mozem vylucit a je ako keby uz po repase ... jedine ze to bude niekde preruseny kabel ... auto bolo burane na predok ... este som nasiel na odpojovaci baterky v kufri je napojeny odpor moze toto robit problemy ? Ak odpor vytiahnem a zapojim hned svieti airbag a chyba sa neda zmazat ... :/
Napsal: 18 říj 2014, 07:07
od Jirka Kužel
tam je narazova pojistka asi ji nekdo po havarii nechtěl menit

tak ji pouze vyodporoval

Napsal: 18 říj 2014, 13:08
od Superb2.5TDI
Takze to nema nic spolocne s espckom ?
Napsal: 19 říj 2014, 19:16
od Superb2.5TDI
poradi mi niekto co je s tym nestastnym autom ?
Napsal: 23 říj 2014, 21:04
od Superb2.5TDI
Dnes sa vymenila baterka .. na prve nastartovanie zacali fungovat ohrevy spatnych zrkadiel ... ale len na chvilku potom uz nesli a ani neidu ... ESP stale zasvieti co teraz ?

VAG pise signal zatazenia motora a zlu komunikaciu s alternatorom .. tak ze ja uz to davam za vinu len kablovacke ...
Napsal: 24 říj 2014, 07:04
od petr petr
Dej sem scan auta, ať je vidět která jednotka si naco stěžuje.