Klima O2 nejde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

máš málo chladiva proto ta chyba asi tě čeká chladič klima...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

no plnili mi to predvčerom a nič nešla klima a vaakuovanim hovorili že to neuniká no neviem ale tlak ukazuje 2,4 bar predtym 0,0bar aj minuly rok som to dal plnit lebo mi klimu nechcelo zopnut a až po neakych 10km jazdy zo zapnutou klimou to začalo chladit potom to už začalo chladit a chladilo celé leto až do jesene kedy som naposledy použival klimu ale teraz nič ani po napusteni novej naplne nič klima ticho
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

uteklo to a umřel kompresor klasika ale příčinou bude ko chladič do měsíce to bude zase prázdné...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

U me to byl kompresor nakolikrat provedena vakuova zkouska plus naplneni a vzdy stejny vysledek klima nesla po vymene kompresoru parada aute je jako v lednici kdyz teda chci ...
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

je tam kompresor delphi kolko može tak stáť +chladič dehydrátor tlakové čidlo. z akou asi mám rátať cenou
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

kompresor 6, chladic 4, cidlo 1, plus nova napln pripadne proplach 2
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

teraz nechapem tej cene 6 4 1 to ja akože 600€ 400€ 100€ alebo 6000kč 4000kč 1000kč ?
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

přidávám se taky do klubu nechladičů......já mám zase problém ten,že pokud mi celý den stojí auto venku na sluníčku,tak klima začně chladit až po pár minutách,ventilátory se netočí,ale jedna trubka od kompresouru je teplejší a druhá studenější již hned po spuštění klimy.Když vyjedu ráno z garaže klima zatím sepla vždy ihned.Loni se mi to stalo asi dvákrat za sezónu,letos již daleko víckrát.Klima je plněna loni ( doplněno asi jen 15% ) Jakmile klima sepne chladí hodně dobře.¨
Chyby dle VCDS žádné,proud kompresoru při zapnutí cca 0,800A,tlak 9-10 bar. (O2 2005,1.9 TDi) dík
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

EEC máš SZ
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Psal jsem to na rychlo ceny orientacni v kc.

Ladas za kolik umis chladic na O2
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
kobe
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 čer 2012, 10:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od kobe »

Takže jsem zatím nenašel zádný servis v okolí, který by dokázal řešit problém s klikou nějak komplexně. Všude jen samí "plniči". Zkusíte mi někdo poradit solidní servis autoklimatizací na Olomoucku? Díky.
Touran 77kW BXE 2006
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

mjanulik píše:přidávám se taky do klubu nechladičů......já mám zase problém ten,že pokud mi celý den stojí auto venku na sluníčku,tak klima začně chladit až po pár minutách,ventilátory se netočí,ale jedna trubka od kompresouru je teplejší a druhá studenější již hned po spuštění klimy.Když vyjedu ráno z garaže klima zatím sepla vždy ihned.Loni se mi to stalo asi dvákrat za sezónu,letos již daleko víckrát.Klima je plněna loni ( doplněno asi jen 15% ) Jakmile klima sepne chladí hodně dobře.¨
Chyby dle VCDS žádné,proud kompresoru při zapnutí cca 0,800A,tlak 9-10 bar. (O2 2005,1.9 TDi) dík
Byl by nějaký opravdu majstr na klimatizace okolí Břeclav a Hodonín?
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

mjanulik píše:
mjanulik píše:přidávám se taky do klubu nechladičů......já mám zase problém ten,že pokud mi celý den stojí auto venku na sluníčku,tak klima začně chladit až po pár minutách,ventilátory se netočí,ale jedna trubka od kompresouru je teplejší a druhá studenější již hned po spuštění klimy.Když vyjedu ráno z garaže klima zatím sepla vždy ihned.Loni se mi to stalo asi dvákrat za sezónu,letos již daleko víckrát.Klima je plněna loni ( doplněno asi jen 15% ) Jakmile klima sepne chladí hodně dobře.¨
Chyby dle VCDS žádné,proud kompresoru při zapnutí cca 0,800A,tlak 9-10 bar. (O2 2005,1.9 TDi) dík
Byl by nějaký opravdu majstr na klimatizace okolí Břeclav a Hodonín?
vzhledem k tomu,že mi při delším stání na sluníčku již pravidelně klima naběhne se spožděním cc a 10 min,tak jsem toho využil a provedl měření ( snad to k něčemu bude ) a zistil toto:
po nastartování byl tak chladiva 5,4 baru,po zapnutí klimi na max se kompresor sepnul a proud na kompresor vzrostl na 0,840A ale tlak zůstal stejny,sahara ale stále něběžela až po asi 7 minutách vzrostl tlak na 8 barů,začala se měnit hodnota "radiator ventilátor" (to nevím co to znamená ) a pak se sepli sahary,tlak stoupl na cca 10 barů a klima opět chladí a tak se to opakuje každý den,ale pokud ráno vyjedu z garáže kde teplota je cca 15 stupnu,tak běží hned.
Mohlo by to být tlakovým čidlem? Díky
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

spis nez tlakovym cidle to bude tim regulacnim smejdem co je v kompresoru, staci kdyz trochu vazne a pak to zlobi. Pokud zapnes klimu a na ovladaci ventil jde stava a i presto se nezveda tlak tak je problem tam, proto se ti ani nesepnou vetraky protoze nemusi kdyz neni tlak.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
eec
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 kvě 2008, 10:11
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVENSKO

Příspěvek od eec »

chlapi jako zisťím že mám kompresor KO ,mne tiež prud ide na kompresor 0,820A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“