Stránka 3 z 6
Napsal: 25 dub 2014, 19:09
od Ladas
máš málo chladiva proto ta chyba asi tě čeká chladič klima...
Napsal: 25 dub 2014, 22:13
od eec
no plnili mi to predvčerom a nič nešla klima a vaakuovanim hovorili že to neuniká no neviem ale tlak ukazuje 2,4 bar predtym 0,0bar aj minuly rok som to dal plnit lebo mi klimu nechcelo zopnut a až po neakych 10km jazdy zo zapnutou klimou to začalo chladit potom to už začalo chladit a chladilo celé leto až do jesene kedy som naposledy použival klimu ale teraz nič ani po napusteni novej naplne nič klima ticho
Napsal: 26 dub 2014, 07:28
od Ladas
uteklo to a umřel kompresor klasika ale příčinou bude ko chladič do měsíce to bude zase prázdné...
Napsal: 26 dub 2014, 10:21
od chipmann
U me to byl kompresor nakolikrat provedena vakuova zkouska plus naplneni a vzdy stejny vysledek klima nesla po vymene kompresoru parada aute je jako v lednici kdyz teda chci ...
Napsal: 26 dub 2014, 10:41
od eec
je tam kompresor delphi kolko može tak stáť +chladič dehydrátor tlakové čidlo. z akou asi mám rátať cenou
Napsal: 26 dub 2014, 11:40
od Fulltank
kompresor 6, chladic 4, cidlo 1, plus nova napln pripadne proplach 2
Napsal: 26 dub 2014, 16:13
od eec
teraz nechapem tej cene 6 4 1 to ja akože 600€ 400€ 100€ alebo 6000kč 4000kč 1000kč ?
Napsal: 26 dub 2014, 16:45
od mjanulik
přidávám se taky do klubu nechladičů......já mám zase problém ten,že pokud mi celý den stojí auto venku na sluníčku,tak klima začně chladit až po pár minutách,ventilátory se netočí,ale jedna trubka od kompresouru je teplejší a druhá studenější již hned po spuštění klimy.Když vyjedu ráno z garaže klima zatím sepla vždy ihned.Loni se mi to stalo asi dvákrat za sezónu,letos již daleko víckrát.Klima je plněna loni ( doplněno asi jen 15% ) Jakmile klima sepne chladí hodně dobře.¨
Chyby dle VCDS žádné,proud kompresoru při zapnutí cca 0,800A,tlak 9-10 bar. (O2 2005,1.9 TDi) dík
Napsal: 26 dub 2014, 16:56
od Ladas
EEC máš SZ
Napsal: 26 dub 2014, 18:40
od Fulltank
Psal jsem to na rychlo ceny orientacni v kc.
Ladas za kolik umis chladic na O2
Napsal: 27 dub 2014, 07:41
od kobe
Takže jsem zatím nenašel zádný servis v okolí, který by dokázal řešit problém s klikou nějak komplexně. Všude jen samí "plniči". Zkusíte mi někdo poradit solidní servis autoklimatizací na Olomoucku? Díky.
Napsal: 27 dub 2014, 08:13
od mjanulik
mjanulik píše:přidávám se taky do klubu nechladičů......já mám zase problém ten,že pokud mi celý den stojí auto venku na sluníčku,tak klima začně chladit až po pár minutách,ventilátory se netočí,ale jedna trubka od kompresouru je teplejší a druhá studenější již hned po spuštění klimy.Když vyjedu ráno z garaže klima zatím sepla vždy ihned.Loni se mi to stalo asi dvákrat za sezónu,letos již daleko víckrát.Klima je plněna loni ( doplněno asi jen 15% ) Jakmile klima sepne chladí hodně dobře.¨
Chyby dle VCDS žádné,proud kompresoru při zapnutí cca 0,800A,tlak 9-10 bar. (O2 2005,1.9 TDi) dík
Byl by nějaký opravdu majstr na klimatizace okolí Břeclav a Hodonín?
Napsal: 27 dub 2014, 20:44
od mjanulik
mjanulik píše:mjanulik píše:přidávám se taky do klubu nechladičů......já mám zase problém ten,že pokud mi celý den stojí auto venku na sluníčku,tak klima začně chladit až po pár minutách,ventilátory se netočí,ale jedna trubka od kompresouru je teplejší a druhá studenější již hned po spuštění klimy.Když vyjedu ráno z garaže klima zatím sepla vždy ihned.Loni se mi to stalo asi dvákrat za sezónu,letos již daleko víckrát.Klima je plněna loni ( doplněno asi jen 15% ) Jakmile klima sepne chladí hodně dobře.¨
Chyby dle VCDS žádné,proud kompresoru při zapnutí cca 0,800A,tlak 9-10 bar. (O2 2005,1.9 TDi) dík
Byl by nějaký opravdu majstr na klimatizace okolí Břeclav a Hodonín?
vzhledem k tomu,že mi při delším stání na sluníčku již pravidelně klima naběhne se spožděním cc a 10 min,tak jsem toho využil a provedl měření ( snad to k něčemu bude ) a zistil toto:
po nastartování byl tak chladiva 5,4 baru,po zapnutí klimi na max se kompresor sepnul a proud na kompresor vzrostl na 0,840A ale tlak zůstal stejny,sahara ale stále něběžela až po asi 7 minutách vzrostl tlak na 8 barů,začala se měnit hodnota "radiator ventilátor" (to nevím co to znamená ) a pak se sepli sahary,tlak stoupl na cca 10 barů a klima opět chladí a tak se to opakuje každý den,ale pokud ráno vyjedu z garáže kde teplota je cca 15 stupnu,tak běží hned.
Mohlo by to být tlakovým čidlem? Díky
Napsal: 28 dub 2014, 09:45
od Fulltank
spis nez tlakovym cidle to bude tim regulacnim smejdem co je v kompresoru, staci kdyz trochu vazne a pak to zlobi. Pokud zapnes klimu a na ovladaci ventil jde stava a i presto se nezveda tlak tak je problem tam, proto se ti ani nesepnou vetraky protoze nemusi kdyz neni tlak.
Napsal: 30 dub 2014, 16:20
od eec
chlapi jako zisťím že mám kompresor KO ,mne tiež prud ide na kompresor 0,820A