"Házivost" kotouče

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

to mi neřikej že udělat straňákem povrch s třeba lehce natočenou nožovnou je na SV18 takovej problém , že si to někdo odnese domu s povrchem drážek
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

SV18 na kotouče moc vhodný není. Musí se to dělat na malé obrátky, jinak to píská. Chce to větší mašinu. Vím, o čem mluvím dřív jsem to na něm dělal, ale protože to šlo pomalu, tak jsem koupil velkej soustruh a na něm dělám jenom kotouče.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

On si to nikdo neodnese...Ale byl to začátečník a měl problém i najít správný nůž..Bylo to pro mě, takže to musel předělat, a jeden kotouč se zahodil..Ani neměl záměr si tím vydělávat, ale chtěl si to dělat sám, má aut dost.. :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

origoš píše:SV18 na kotouče moc vhodný není. Musí se to dělat na malé obrátky, jinak to píská. Chce to větší mašinu. Vím, o čem mluvím dřív jsem to na něm dělal, ale protože to šlo pomalu, tak jsem koupil velkej soustruh a na něm dělám jenom kotouče.
jasný pořádná hmota a dobrý uložení..takže nějaká padesátka? mistr ještě na učnáku to taky dělal ale už si to nepomatuju ,tam dokonce upnul nějakou hlínu sedumnácku po rovnání a vaření
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

A6TDI píše:
origoš píše:SV18 na kotouče moc vhodný není. Musí se to dělat na malé obrátky, jinak to píská. Chce to větší mašinu. Vím, o čem mluvím dřív jsem to na něm dělal, ale protože to šlo pomalu, tak jsem koupil velkej soustruh a na něm dělám jenom kotouče.
jasný pořádná hmota a dobrý uložení..takže nějaká padesátka? mistr ještě na učnáku to taky dělal ale už si to nepomatuju ,tam dokonce upnul nějakou hlínu sedumnácku po rovnání a vaření

Presne tak, pokud nemas tuhou soustavu stroj- nastroj - obrobek , neudelas nic, i kdyby jsi se posral. Na kotouce je fakt lepsi vetsi stroj, osobne je delam na SUI 50 a jde to, SV18R/A bych neztracoval, ale je fakt ze nektery kotouce piskaji, jiny zas drnci, je to kolikrat kus od kusu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Klidně jí zatrať. Udělal jsem na ní stovky kotoučů a byla to bída. A to ji mám ve velmi dobrém stavu, na jiné práce vyhovuje perfektně. Na velké mašině to trvá třetinu času, můžu točit na větší otáčky a nepíská ani nedrnčí. Povrch je podstatně hladší. Kotouč je prostě výrobek nanicovatej. Na SV 18 je to prostě nouzovka, udělat se to dá, ale s těmi omezeními, co jsem psal. Aby nepískal tak menší otáčky a pokud je to velkej kotouč, jako z BMW, nebo z Ducata, tak ještě menší a to je nekonečnéá doba, než to přejede. Na tu zadní stranu už není dost místa pro nůž atd. Navíc když mám chlazení, tak ta litina co do toho padá taky není nic dobrého. Prostě na každou práci je potřeba vhodná mašina. Kamarád to zkoušel na S28 a zahodil to i s rukama.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tenhle můj kámoš má rumuna, mám zato, že to je něco obdobného, je to dost malé..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

origoš píše:Klidně jí zatrať. Udělal jsem na ní stovky kotoučů a byla to bída. A to ji mám ve velmi dobrém stavu, na jiné práce vyhovuje perfektně. Na velké mašině to trvá třetinu času, můžu točit na větší otáčky a nepíská ani nedrnčí. Povrch je podstatně hladší. Kotouč je prostě výrobek nanicovatej. Na SV 18 je to prostě nouzovka, udělat se to dá, ale s těmi omezeními, co jsem psal. Aby nepískal tak menší otáčky a pokud je to velkej kotouč, jako z BMW, nebo z Ducata, tak ještě menší a to je nekonečnéá doba, než to přejede. Na tu zadní stranu už není dost místa pro nůž atd. Navíc když mám chlazení, tak ta litina co do toho padá taky není nic dobrého. Prostě na každou práci je potřeba vhodná mašina. Kamarád to zkoušel na S28 a zahodil to i s rukama.
Pomalu to jde i na S28... ;)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Hodně pomalu ano, ale to potom dělá za 5Kč/hod. :)
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Málem jsem zapoměl napsat výsledek svého bádání, zkrátka a dobře, pokud jsem jen rukou točil kotoučem, tak v jednom momentu se ozvalo cvak a třmen měl viditelně snahu kroutit mimo osu kotouče, tak jsem z koše vytáhnul pár starých destiček co měli ještě použitelnou tloušťku, namontoval a bylo po problému, pán odjel. Co jsem zjistil, nová deska má v držáku dost "vakl".
Za dva měsíce problém na druhé straně, šustění, pištění, sundám třmen a destička se začala jakoby drolit, tak jsem nevydržel, koupil destičky Bosch, namontoval na obě strany, auto brzdí pěkně rovnoměrně, než z těma kšuntama co si pán odkudsi donesl...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no, to je ono, někdo si donese desky Starline, Vikä, CarWell nebo podobnej shit a ty máš pak bádat co s tím

hele toto už neřešíme, abychom eliminovali reklamace a nespokojené lidi, montujeme z 95% brzdy ATE, občas TRW nebo Brembo, na ty levnější pomalejší stroje pak NK

žádný kotouče z "mototechny"made in Poland..
pokud někdo chce svoje díly, neručím za to...

k tomu soustružení - já se s tím něco naexperimentoval, ještě když jsem měl dědu který byl v důchodu a měl na to čas, postavil jsem ho k soustruhu a udělal mi to, byl to starej soustruh Volmann, ty výsledky byly jak kdy taky a hlavně některej kotouč šel točit málem radekem, některej byl tvrdej jak beto a i při nepatrný třísce drnčel jak blbej.. :)
posledních pár let jsem to vzdal - nedokážu si ale představit dneska stáčet tři hodiny kotouče který stojí 1000 korun...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“