"Házivost" kotouče
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jasný pořádná hmota a dobrý uložení..takže nějaká padesátka? mistr ještě na učnáku to taky dělal ale už si to nepomatuju ,tam dokonce upnul nějakou hlínu sedumnácku po rovnání a vařeníorigoš píše:SV18 na kotouče moc vhodný není. Musí se to dělat na malé obrátky, jinak to píská. Chce to větší mašinu. Vím, o čem mluvím dřív jsem to na něm dělal, ale protože to šlo pomalu, tak jsem koupil velkej soustruh a na něm dělám jenom kotouče.
A6TDI píše:jasný pořádná hmota a dobrý uložení..takže nějaká padesátka? mistr ještě na učnáku to taky dělal ale už si to nepomatuju ,tam dokonce upnul nějakou hlínu sedumnácku po rovnání a vařeníorigoš píše:SV18 na kotouče moc vhodný není. Musí se to dělat na malé obrátky, jinak to píská. Chce to větší mašinu. Vím, o čem mluvím dřív jsem to na něm dělal, ale protože to šlo pomalu, tak jsem koupil velkej soustruh a na něm dělám jenom kotouče.
Presne tak, pokud nemas tuhou soustavu stroj- nastroj - obrobek , neudelas nic, i kdyby jsi se posral. Na kotouce je fakt lepsi vetsi stroj, osobne je delam na SUI 50 a jde to, SV18R/A bych neztracoval, ale je fakt ze nektery kotouce piskaji, jiny zas drnci, je to kolikrat kus od kusu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Klidně jí zatrať. Udělal jsem na ní stovky kotoučů a byla to bída. A to ji mám ve velmi dobrém stavu, na jiné práce vyhovuje perfektně. Na velké mašině to trvá třetinu času, můžu točit na větší otáčky a nepíská ani nedrnčí. Povrch je podstatně hladší. Kotouč je prostě výrobek nanicovatej. Na SV 18 je to prostě nouzovka, udělat se to dá, ale s těmi omezeními, co jsem psal. Aby nepískal tak menší otáčky a pokud je to velkej kotouč, jako z BMW, nebo z Ducata, tak ještě menší a to je nekonečnéá doba, než to přejede. Na tu zadní stranu už není dost místa pro nůž atd. Navíc když mám chlazení, tak ta litina co do toho padá taky není nic dobrého. Prostě na každou práci je potřeba vhodná mašina. Kamarád to zkoušel na S28 a zahodil to i s rukama.
Pomalu to jde i na S28...origoš píše:Klidně jí zatrať. Udělal jsem na ní stovky kotoučů a byla to bída. A to ji mám ve velmi dobrém stavu, na jiné práce vyhovuje perfektně. Na velké mašině to trvá třetinu času, můžu točit na větší otáčky a nepíská ani nedrnčí. Povrch je podstatně hladší. Kotouč je prostě výrobek nanicovatej. Na SV 18 je to prostě nouzovka, udělat se to dá, ale s těmi omezeními, co jsem psal. Aby nepískal tak menší otáčky a pokud je to velkej kotouč, jako z BMW, nebo z Ducata, tak ještě menší a to je nekonečnéá doba, než to přejede. Na tu zadní stranu už není dost místa pro nůž atd. Navíc když mám chlazení, tak ta litina co do toho padá taky není nic dobrého. Prostě na každou práci je potřeba vhodná mašina. Kamarád to zkoušel na S28 a zahodil to i s rukama.

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Málem jsem zapoměl napsat výsledek svého bádání, zkrátka a dobře, pokud jsem jen rukou točil kotoučem, tak v jednom momentu se ozvalo cvak a třmen měl viditelně snahu kroutit mimo osu kotouče, tak jsem z koše vytáhnul pár starých destiček co měli ještě použitelnou tloušťku, namontoval a bylo po problému, pán odjel. Co jsem zjistil, nová deska má v držáku dost "vakl".
Za dva měsíce problém na druhé straně, šustění, pištění, sundám třmen a destička se začala jakoby drolit, tak jsem nevydržel, koupil destičky Bosch, namontoval na obě strany, auto brzdí pěkně rovnoměrně, než z těma kšuntama co si pán odkudsi donesl...
Za dva měsíce problém na druhé straně, šustění, pištění, sundám třmen a destička se začala jakoby drolit, tak jsem nevydržel, koupil destičky Bosch, namontoval na obě strany, auto brzdí pěkně rovnoměrně, než z těma kšuntama co si pán odkudsi donesl...
no, to je ono, někdo si donese desky Starline, Vikä, CarWell nebo podobnej shit a ty máš pak bádat co s tím
hele toto už neřešíme, abychom eliminovali reklamace a nespokojené lidi, montujeme z 95% brzdy ATE, občas TRW nebo Brembo, na ty levnější pomalejší stroje pak NK
žádný kotouče z "mototechny"made in Poland..
pokud někdo chce svoje díly, neručím za to...
k tomu soustružení - já se s tím něco naexperimentoval, ještě když jsem měl dědu který byl v důchodu a měl na to čas, postavil jsem ho k soustruhu a udělal mi to, byl to starej soustruh Volmann, ty výsledky byly jak kdy taky a hlavně některej kotouč šel točit málem radekem, některej byl tvrdej jak beto a i při nepatrný třísce drnčel jak blbej..
posledních pár let jsem to vzdal - nedokážu si ale představit dneska stáčet tři hodiny kotouče který stojí 1000 korun...
hele toto už neřešíme, abychom eliminovali reklamace a nespokojené lidi, montujeme z 95% brzdy ATE, občas TRW nebo Brembo, na ty levnější pomalejší stroje pak NK
žádný kotouče z "mototechny"made in Poland..
pokud někdo chce svoje díly, neručím za to...
k tomu soustružení - já se s tím něco naexperimentoval, ještě když jsem měl dědu který byl v důchodu a měl na to čas, postavil jsem ho k soustruhu a udělal mi to, byl to starej soustruh Volmann, ty výsledky byly jak kdy taky a hlavně některej kotouč šel točit málem radekem, některej byl tvrdej jak beto a i při nepatrný třísce drnčel jak blbej..

posledních pár let jsem to vzdal - nedokážu si ale představit dneska stáčet tři hodiny kotouče který stojí 1000 korun...