Průzkum teplot nasávaného vzduchu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Láďo to jsou velice dobré hodnoty! :-)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Ladas píše:Moje auto ARL chladič 60mm vedení SW Dieselpower výkon v sekci grafy

rychlost 130 nasávaný vzduch 17,1 teplota chlazení 90,9 tlak turba 1344 otáčky 2520

akcelerace na 5 stupeň z 100 na 184 +ustálená jízda

počáteční teplota nasávaného vzduchu 15,2
po dosažení rychlosti 26,1 tlak turba 1908 teplota vody 92,7
ustálená jízdy 23,4 tlak turba 1880 teplota vody 90 otáčky 3570

venkovní teplota 12 nad nulou sucho

vypadá to že ARL chladič funguje :D
Ale jo funguje! Za skoro pětikilo pěkný hodnoty :kol7:
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Zajimal by me vas momentalni narust teploty,kam az se vysplha pri zrychleni z 50 na 200 km/h na plny plyn s doplnenim tlaku turba
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tlakac3 píše:Zajimal by me vas momentalni narust teploty,kam az se vysplha pri zrychleni z 50 na 200 km/h na plny plyn s doplnenim tlaku turba
tak dneska vyzkouseno. z cca 60 na 190. po rovince tlak turba 1,6 a teplota z 11°C na 28°C. venkovni teplota 8,5°C mokro :D
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Slusnej tlak,slusna teplota.to mas FMIC?Ja mam asi pri stejny venkovni teplote,36 stupnu u zrychleni z 50 na 200 km/h po rovine 2 Bary..V lete to bude horsi,snad nepujdu pres 60
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak se nezlobte ale to vám ty IC moc nepracují měřil jsem to v sobotu při 25 podle palubáku a na dálnici to ukazovalo 25 vzduch 28 silnice a pohybuju se podle režimu jízdy +8 až +10 nasávanej :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Tak jsem se k tomu taky dostal :)
Bohužel koukám že fotka budíků je rozmazaná, ale přečíst to jde ;)

Auto GIV ARL
Cooler S3 + nerez vedení
Výfuk 80/60.3mm
Turbo GTB1756VK
Vstřiky AL
Výkon 211Ps 475Nm

Jel jsem cca 2km rychlostí 130Km/H ;)Obrázek
Obrázek
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jj ARL IC funguje bezvadně, kdysi jsem to sledoval a pak jsem v klidu přestal, stíhá vždy s přehledem :)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jak řešíte u ARL chladičů klimu , jak ji pustím jde mě teplota + 20°C nahoru , to řešení co je v origu klimachladič před IC není moc ideal když je venku 30°C
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dnes měřeno první foto s klimou druhé bez

Obrázek

Obrázek

myslím že hodně dělá "děravý předek" (RS nárazník+maska) a vedení vzduchu na chladiče
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Ja se v techle peklech nedostanu pod 40 pri normalni jizde,v zatezi 2 bary v poho i 52stupnu a to tam vetsi IC uz nedostanu..ted si predstav stat kolony a sprintovat,ani bych se nevysral.
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

popojíždění v koloně s klimou kolem 65 nejni problém...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já měl dnes s klimou 50.. na popojižděčky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jsou u vás popojížděčky třeba půl hodiny v kuse a ujetý 4km a 35 venku?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Koukám s otevřenou pusou a jen slintám a říkám si co bych za ty Vaše teploty dal. Při teplotách nad 30°C si držím svých krásných 50-60°C ale běda když přidám plyn a nedej Bože v kopci, hned tam mám přes 90°C Maximum jsem nechal vyběhnout na 94°C a už jsem neměl to srdce a plyn pustil.
Seriový chladič v podběhu - ASZ. Ještě že to debilní teplo pomalu jde do haj...
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“