
Průzkum teplot nasávaného vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ale jo funguje! Za skoro pětikilo pěkný hodnotyLadas píše:Moje auto ARL chladič 60mm vedení SW Dieselpower výkon v sekci grafy
rychlost 130 nasávaný vzduch 17,1 teplota chlazení 90,9 tlak turba 1344 otáčky 2520
akcelerace na 5 stupeň z 100 na 184 +ustálená jízda
počáteční teplota nasávaného vzduchu 15,2
po dosažení rychlosti 26,1 tlak turba 1908 teplota vody 92,7
ustálená jízdy 23,4 tlak turba 1880 teplota vody 90 otáčky 3570
venkovní teplota 12 nad nulou sucho
vypadá to že ARL chladič funguje

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
tak dneska vyzkouseno. z cca 60 na 190. po rovince tlak turba 1,6 a teplota z 11°C na 28°C. venkovni teplota 8,5°C mokrotlakac3 píše:Zajimal by me vas momentalni narust teploty,kam az se vysplha pri zrychleni z 50 na 200 km/h na plny plyn s doplnenim tlaku turba

VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
tak se nezlobte ale to vám ty IC moc nepracují měřil jsem to v sobotu při 25 podle palubáku a na dálnici to ukazovalo 25 vzduch 28 silnice a pohybuju se podle režimu jízdy +8 až +10 nasávanej 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- talec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 dub 2010, 07:50
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se k tomu taky dostal 
Bohužel koukám že fotka budíků je rozmazaná, ale přečíst to jde
Auto GIV ARL
Cooler S3 + nerez vedení
Výfuk 80/60.3mm
Turbo GTB1756VK
Vstřiky AL
Výkon 211Ps 475Nm
Jel jsem cca 2km rychlostí 130Km/H



Bohužel koukám že fotka budíků je rozmazaná, ale přečíst to jde

Auto GIV ARL
Cooler S3 + nerez vedení
Výfuk 80/60.3mm
Turbo GTB1756VK
Vstřiky AL
Výkon 211Ps 475Nm
Jel jsem cca 2km rychlostí 130Km/H



VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
dnes měřeno první foto s klimou druhé bez


myslím že hodně dělá "děravý předek" (RS nárazník+maska) a vedení vzduchu na chladiče


myslím že hodně dělá "děravý předek" (RS nárazník+maska) a vedení vzduchu na chladiče
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jsou u vás popojížděčky třeba půl hodiny v kuse a ujetý 4km a 35 venku?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Koukám s otevřenou pusou a jen slintám a říkám si co bych za ty Vaše teploty dal. Při teplotách nad 30°C si držím svých krásných 50-60°C ale běda když přidám plyn a nedej Bože v kopci, hned tam mám přes 90°C Maximum jsem nechal vyběhnout na 94°C a už jsem neměl to srdce a plyn pustil.
Seriový chladič v podběhu - ASZ. Ještě že to debilní teplo pomalu jde do haj...
Seriový chladič v podběhu - ASZ. Ještě že to debilní teplo pomalu jde do haj...
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi