Stránka 3 z 8
Napsal: 12 kvě 2014, 12:38
od mesi3
Láďo to jsou velice dobré hodnoty!

Napsal: 12 kvě 2014, 20:55
od live69
Ladas píše:Moje auto ARL chladič 60mm vedení SW Dieselpower výkon v sekci grafy
rychlost 130 nasávaný vzduch 17,1 teplota chlazení 90,9 tlak turba 1344 otáčky 2520
akcelerace na 5 stupeň z 100 na 184 +ustálená jízda
počáteční teplota nasávaného vzduchu 15,2
po dosažení rychlosti 26,1 tlak turba 1908 teplota vody 92,7
ustálená jízdy 23,4 tlak turba 1880 teplota vody 90 otáčky 3570
venkovní teplota 12 nad nulou sucho
vypadá to že ARL chladič funguje

Ale jo funguje! Za skoro pětikilo pěkný hodnoty

Napsal: 13 kvě 2014, 13:53
od tlakac3
Zajimal by me vas momentalni narust teploty,kam az se vysplha pri zrychleni z 50 na 200 km/h na plny plyn s doplnenim tlaku turba
Napsal: 13 kvě 2014, 21:43
od jirka.p
tlakac3 píše:Zajimal by me vas momentalni narust teploty,kam az se vysplha pri zrychleni z 50 na 200 km/h na plny plyn s doplnenim tlaku turba
tak dneska vyzkouseno. z cca 60 na 190. po rovince tlak turba 1,6 a teplota z 11°C na 28°C. venkovni teplota 8,5°C mokro

Napsal: 13 kvě 2014, 23:49
od tlakac3
Slusnej tlak,slusna teplota.to mas FMIC?Ja mam asi pri stejny venkovni teplote,36 stupnu u zrychleni z 50 na 200 km/h po rovine 2 Bary..V lete to bude horsi,snad nepujdu pres 60
Napsal: 08 čer 2014, 19:11
od Ladas
tak se nezlobte ale to vám ty IC moc nepracují měřil jsem to v sobotu při 25 podle palubáku a na dálnici to ukazovalo 25 vzduch 28 silnice a pohybuju se podle režimu jízdy +8 až +10 nasávanej

Napsal: 08 čer 2014, 21:35
od talec
Tak jsem se k tomu taky dostal

Bohužel koukám že fotka budíků je rozmazaná, ale přečíst to jde
Auto GIV ARL
Cooler S3 + nerez vedení
Výfuk 80/60.3mm
Turbo GTB1756VK
Vstřiky AL
Výkon 211Ps 475Nm
Jel jsem cca 2km rychlostí 130Km/H


Napsal: 08 čer 2014, 21:47
od Vici
jj ARL IC funguje bezvadně, kdysi jsem to sledoval a pak jsem v klidu přestal, stíhá vždy s přehledem

Napsal: 08 čer 2014, 22:11
od 1pavel
jak řešíte u ARL chladičů klimu , jak ji pustím jde mě teplota + 20°C nahoru , to řešení co je v origu klimachladič před IC není moc ideal když je venku 30°C
Napsal: 10 čer 2014, 23:46
od Ladas
dnes měřeno první foto s klimou druhé bez
myslím že hodně dělá "děravý předek" (RS nárazník+maska) a vedení vzduchu na chladiče
Napsal: 11 čer 2014, 10:54
od tlakac3
Ja se v techle peklech nedostanu pod 40 pri normalni jizde,v zatezi 2 bary v poho i 52stupnu a to tam vetsi IC uz nedostanu..ted si predstav stat kolony a sprintovat,ani bych se nevysral.
Napsal: 11 čer 2014, 11:41
od Ladas
popojíždění v koloně s klimou kolem 65 nejni problém...
Napsal: 11 čer 2014, 20:06
od Vici
já měl dnes s klimou 50.. na popojižděčky
Napsal: 11 čer 2014, 20:21
od Ladas
jsou u vás popojížděčky třeba půl hodiny v kuse a ujetý 4km a 35 venku?
Napsal: 12 čer 2014, 17:11
od favo
Koukám s otevřenou pusou a jen slintám a říkám si co bych za ty Vaše teploty dal. Při teplotách nad 30°C si držím svých krásných 50-60°C ale běda když přidám plyn a nedej Bože v kopci, hned tam mám přes 90°C Maximum jsem nechal vyběhnout na 94°C a už jsem neměl to srdce a plyn pustil.
Seriový chladič v podběhu - ASZ. Ještě že to debilní teplo pomalu jde do haj...