Stránka 3 z 3
Napsal: 24 čer 2014, 17:46
od šulda

A kolik je tolik co je třeba, on to má totiž každej podle sebe jinak

Pro autora vlákna tohle musí bejt dilema vybírat z tolika názorů.
Napsal: 24 čer 2014, 18:38
od Biimbo
já teda tady u nás octávkou po okreskách 90 nejezdil. Vždycky těch 100 na přehledných místech 105-110 a když je rovinka nebo je to mírně z kopce tak jsem tam měl 6ku pokaždý. Ono hlavně to stačí na 100 rozjet,lupnout za 6 a doplachtit ten kilometr na hudlačku za skoro nulovou spotřebu do další zatáčky, z 90 to znova rozjet na 100-105 a pak ta spotřeba jde dolu. S pětikvaltem to není ono.
Mě přijde že Jericho je zabouchnutej do svýho staletýho fiata a auto se šestkou asi nikdy neřídil. A že i ten fiat je pro něj zbytečnost, když si může koupit mnohem jednoduššího Trabanta,který nemá žádný zbytečný kurvítka navíc.
Ale když bys se šestikvaltem najezdil aspoň 30 tis ročně jako spousta lidí tady, mezi vesnicemi,v městě ale pojedeš i na dovolenou aspoň 1000km tam a 1000 zpět,tak si uplně změníš názor. A pak se začneš dívat po octávce dvojkovej, protože jednička bude hlučná, bude skákat,mlátit. Ale jestli jedeš jednou za týden na nákup a dokud nemáš srovnání dlouhodobě 5Q a 6Q (v mým případě identický auto a 2 roky 5Q a potom přestavba a 5 let 6Q) tak bych se zdržel komentářů že 6q se využít na okresce nedá
Jinak otáčky jsem vždycky držel na okresce těch 1700-1800 což když není motor v zátěži je uplně v poho a to i na plynulý zrychlování.
Jinak Live69 má v krátký 4x4 skříni naskládaný pajšl z rychlý předokolkový skříně a jak si libuje že

Napsal: 24 čer 2014, 20:00
od Toledo244
Tak on keď jazdi večšinou po dialnici tak by som mu poradil už radšej 110kw.Bratranec to má a nevie si ho vynachváliť.Ja mam 81 kw v starom Tolede a mne to uplne stači,ale na dialnici som s nim ešte nebol.
Napsal: 24 čer 2014, 20:29
od fialamala
Ještě jedna věc a to je zimní provoz.Pd jsou na zimu odost náchylnější jak na studené starty tak i na spotřebu.Vím o čem mluvím.
Napsal: 24 čer 2014, 20:31
od milda.svo
Petku na mej okte alh davam minimalne nad 100 jinak kyz by mel motor ruce tak by me musel nafackovat

Jinak manik s práce povida jedu 50 na petku auto se nejak trese, jakej kvalt by potreboval na 160

Napsal: 24 čer 2014, 20:46
od jericho-3
Ani ne tak zabouchnutej jako spokojenej. Sere mi na něm dost věcí, ale mám v něm ticho, žádné vibrace, vše stojí pár šupů a pod kapotou slyším motor. Párkrát jsem se šestkou už dokonce jel, Audi , Alfa Romeo , Citroen atp.. Spíš mne zaráží, že kdyby tam bylo 10 kvaltů, tak řidič jej tam prostě dá, protože přeci co nejvyšší kvalt tak to nejmíň žere, ne? Kolikrát mne svezli hoši, samý chip a plný zobák kilowatů a přitom nakýblují poslední kvalt a blafají. Já mu říkám, řaď kurva, to necítíš tu vibraci a jak motor nemůže? A on nic, co je? Když si představím ,jak na přímý záběr trpí ten kus železa v hlavě, co se točí a tlačí na vstřiky o klice nemluvě, je mi toho prostě líto. Možná by to chtělo zkusit si dát na rameno dvoumetrovou tyč, držet jí vepředu za kus a nakonec dát tak 5kg batoh.. A s tím jít do kopce...Již dávno jsem zjistil, že v tomhle jsou nejhorší řidiči profíci /sorry těm, kde to neplatí/, kteří mají své návyky z práce..Nezapomenu na řidiče T 148, který mi někdy zastavil,když jsem šel pěšky do práce, měl tehdy Fiat 125 Supermirafiory , dvouvačku s pětikvaltem..Rozjeli jsme se, on tam nakýbloval všechny kvalty/5/ a plazili jsme se po rovině, že kardanka málem mlátila o zem a auto se třáslo jako sulc..Ani to s ním nehnulo, byl na vibrace prostě zvyklý. Nešlo mi do hlavy, proč si tenhle kousek tohle auto koupil, asi kvůli holkám. Ale samozřejmě je to každého věc, jen mi to připadá zbytečné...

Napsal: 24 čer 2014, 21:32
od Biimbo
milda.svo píše:Petku na mej okte alh davam minimalne nad 100 jinak kyz by mel motor ruce tak by me musel nafackovat

Jinak manik s práce povida jedu 50 na petku auto se nejak trese, jakej kvalt by potreboval na 160

tady jak se chce někdo zapojit do diskuze a mometálně si usmyslí že bude mít jiný názor aby se dál diskutovalo, tak to napíše i když to není pravda
Když by se měl člověk řidít vším co se tady dočte, tak by neměl jezdit na STK protože na emisích mu padne turbo nebo se to potká,nebo začne motor podezřele kouřit, jezdit pod 2000 otáček na 5 ku je pro motor likvidační a jednou je ohřívání na volnoběh špatně, jindy je to lepší.
Já si jezdím podle svýho,mám uši a oči a nikdy jsem neměl s motorem problém a jen doporučuju 6Q, protože vím jaká je s ním jízda, narozdíl od spousty těch, kteří by taky chtěli ale nemají, ale řadí 5 ku až když jedou 100km/h
To je jako v dobách kdy OI stáli v porovnání s P406,306, Citroenem Xsara a jím podobných aut o hodně víc a ně každý ten nesmysl za octávku chtěl dát. A zrovna ti lidé se stali vlastníky těch výše uvedených aut a byli spokojený a škodovku všude pomlouvali, že je to předražený, sypou se na tom váhy vzduchu, turba se musí měnit že to padá do nouzáku. A po pár letech jsem ty stejný lidi začal potkávat v koncernových autech, jednou Bora, GolF, ale hlavně Octávky a najednou si nemohli vynachválit. Od spotřeby po výkon.
Prostě to co lidi nemají, rádi pomlouvají..
Napsal: 25 čer 2014, 00:46
od Jirka.
Biimbo píše:milda.svo píše:Petku na mej okte alh davam minimalne nad 100 jinak kyz by mel motor ruce tak by me musel nafackovat

Jinak manik s práce povida jedu 50 na petku auto se nejak trese, jakej kvalt by potreboval na 160

tady jak se chce někdo zapojit do diskuze a mometálně si usmyslí že bude mít jiný názor aby se dál diskutovalo, tak to napíše i když to není pravda
Když by se měl člověk řidít vším co se tady dočte, tak by neměl jezdit na STK protože na emisích mu padne turbo nebo se to potká,nebo začne motor podezřele kouřit, jezdit pod 2000 otáček na 5 ku je pro motor likvidační a jednou je ohřívání na volnoběh špatně, jindy je to lepší.
Já si jezdím podle svýho,mám uši a oči a nikdy jsem neměl s motorem problém a jen doporučuju 6Q, protože vím jaká je s ním jízda, narozdíl od spousty těch, kteří by taky chtěli ale nemají, ale řadí 5 ku až když jedou 100km/h
To je jako v dobách kdy OI stáli v porovnání s P406,306, Citroenem Xsara a jím podobných aut o hodně víc a ně každý ten nesmysl za octávku chtěl dát. A zrovna ti lidé se stali vlastníky těch výše uvedených aut a byli spokojený a škodovku všude pomlouvali, že je to předražený, sypou se na tom váhy vzduchu, turba se musí měnit že to padá do nouzáku. A po pár letech jsem ty stejný lidi začal potkávat v koncernových autech, jednou Bora, GolF, ale hlavně Octávky a najednou si nemohli vynachválit. Od spotřeby po výkon.
Prostě to co lidi nemají, rádi pomlouvají..
Pod toto se klidně podepíšu. Pravda a nic než pravda

Napsal: 25 čer 2014, 04:58
od Riso
Touran 2,0tdi 6q spotreba 5,6 podtacanie alebo okolo 6-7l/100.. normalna zdrava jazda. Mam aj golfa 6q a mam aj Octavku 1,9 PD s 5q, a ta ma najmensu spotrebu. Touran 6Q dalnice 130km.. 7,2l/100, OCTAVKA 5Q dalnice 130km...5,8l/100. ANO 6Q je lepsi ale nie tak ako to tu niekto opisuje. Mne je uplne jedno ci 6q alebo 5q....

Ale Brachov Golf4 1,9tdi 66kw, rotacka, to je jedine spolahlive auto ktoremu verim a nie tieto nove kramy..
Napsal: 25 čer 2014, 05:58
od palík
pár měsíců jezdím s budíkem tlaku oleje,od té doby jsem trochu změnil styl jízdy,na okresce bych zašest těžko udělal...
Napsal: 25 čer 2014, 06:04
od Vici
biimbo to napsal hezky
jinak jak jsou pd náchylnější na zimní start? přijdu, sednu, otočím klíčkem a jedu
6q a spotřeba, třeba ve čtvrtek jem otočil 1000km většina dálnice (ne D1

), spotřeba 5,4 a jezdím (snažím se

) do 150 tacho (tak jsem jel celou cestu, když to šlo - spěchal jsem spát..) , když potřebuju, přišlápnu a předjedu... běžně se vejdu na delší trasy hezky pod 6. Za 7 bych už musel vyloženě letět jako prase. na 200PS auto je to myslím fajn. Škoda že do O1 nejde dát DSG

Napsal: 25 čer 2014, 06:11
od optimista
hlavne rozmyslaj kam s tym v nemecku budes chodit lebo tam platia emisne zony na vstup do velkych miest aby si vobec dosiel do roboty rotacka je max euro 3 pd euro 4
Napsal: 25 čer 2014, 15:56
od jericho-3
Bimbo, máš v těchto věcech pravdu, ale ne všichni co to nemají to pomlouvají. Já osobně to prostě nepotřebuji, můj stoletý fiat mi stačí a to, co by mne potěšilo je na benzin a tuhle spotřebu bych neutáhl. Koncern nemá špatná auta, ale na můj vkus na majitele dost sere a technicky žádné převraty nenabídl. A je třeba se na to také podívat očima laiků, kteří musí do servisu a ojetý dieselový koncern je tikající bomba. Sice je to dnes všude, kdy např. ojeté BMW ve státních službách má tak drahý servis, že to ani ministerstvo neutáhne..Ale ne všichni jsou obdařeni tak častým jevem v Čechách přítomným a to je závist..Pohybuji se mezi bohatými lidmi a často si uvědomím, jak jsem na tom vlastně "lépe", že se nemusím tak honit abych si bohatství udržel. Ale samozřejmě usnadňuje to život a dokonce umožní koupit si i auto s ŠESTIKVALTEM..
