Stránka 3 z 3

Napsal: 23 zář 2014, 05:21
od Peťus
Čaute pánové,
Takže záhada odhalena. Bylo to tak jak jsem tušil a ptal se na to kolik Voltů má být na tom 3tím vstřikovači. Mělo tam být těch 12V. Byly zaměněné konektory. V tom autě jsou 3 možná i více stejných konektorů. Vývojáři z VW mohli být už tehda prozíravější a udělat všechny konektory unikátní a ne stejné. Člověk je od přírody strašný chytrák a bude vždy postupovat podle sebe a ne podle základní obecných pouček a pravidel. Protože kdyby si ten mechanik všechny spoje při rozebírání označil, tak se mu to nestane. Tak jen vzal a zapojit konektory tak jak mu přišli pod ruku a kde se mu vlezly a já se s tím měsíc dupal:(
Škoda, že ta diagnostika nezaznamenala 2 chyby, protože byly přehozené 2 konektory, to už by člověka možná dříve ťuklo.
Každopádně díky za rady.

Napsal: 23 zář 2014, 06:29
od slovacek.milos
velmi zajímavé dej fotku které kontekrtory byly přehozené, že by snímač otáček třípinový pasoval do snímače jehly dvoupin?

Napsal: 23 zář 2014, 06:37
od Marek77
Jsou tam pouze dva konektory, pokud vím. Tedy u mě na motoru to tak je. Jeden je dvoupinový na snímač jehly, druhý třípinový na snímač otáček motoru. Nic jiného tam není. A tyhle dva konektory fakt zaměnit nejdou.

Napsal: 23 zář 2014, 06:53
od slovacek.milos
Marek77 píše:Jsou tam pouze dva konektory, pokud vím. Tedy u mě na motoru to tak je. Jeden je dvoupinový na snímač jehly, druhý třípinový na snímač otáček motoru. Nic jiného tam není. A tyhle dva konektory fakt zaměnit nejdou.
chce to fotku změnovat jen tak konektory delka, pin, barvy, zámky toje přeci

nesmysl holý věta rozvitá ;)

Napsal: 23 zář 2014, 10:33
od Peťus
Fotku teď nemám, ale zkusím popsat. Stejný konektor je i na trubce sání vpravo nahoře od motoru-mezi intercoolerem a parohy sání (tuším že snímá tlak turba) a další je jakoby za ní ve stejné ose, ale o cca 20-30cm níže a hlouběji za motorem. Je to nějaké čidlo tuším že v hadici s vodou a tam jsem měl zapojený ten konektor, který měl být na 3tím vstřikovači. Proto jsem naměřil na pinech 11 a 12 ten velký odpor-byl to odpor toho čidla. Nevím, zdali je to nějaké další čidlo teploty

Napsal: 23 zář 2014, 11:23
od Marek77
Mezi intercoolerem a sáním? Intercooler je v spodní části nárazníku a sání je za motorem.............. Mezi intercoolerem a sáním žádné čidlo není.
Tlak v sání snímá senzor v řídící jednotce motoru. Ze sacího potrubí k němu vede pouze hadička.


Bože můj...........

Napsal: 23 zář 2014, 11:56
od slovacek.milos
Peťus píše:Nevím, zdali je to nějaké další čidlo teploty
jo de to dát na dvoupinové čidlo teploty má stejný konektor, mám v ruce řídící vstřik a v PC obrázek konektoru, rozsah odporu 15O až 1OOO že děkujeme za trpělivost jsme zas o něco chytřejší, zrovna motor přehazuji tak mi to lehce hlodá v hlavě ;)

Napsal: 23 zář 2014, 16:37
od Jarda S.
Marek77 píše:Mezi intercoolerem a sáním? Intercooler je v spodní části nárazníku a sání je za motorem.............. Mezi intercoolerem a sáním žádné čidlo není.
Tlak v sání snímá senzor v řídící jednotce motoru. Ze sacího potrubí k němu vede pouze hadička.


Bože můj...........
je tam snímač teploty nasávanýho vzduchu ;) je teda mezi turbem a IC :-D

Napsal: 24 zář 2014, 11:03
od Peťus
Marku77
No a to vedle té hadičky je co jako???-podívej se na obrázek
Díky to Jarda S. Když je to tedy snímač teploty nasávaného vzduchu, tak nevím zdali to ještě nemám přehozené s tím snímačem teploty v té hadici vpravo za motorem? Oba jsou snímače teploty, tak asi nic(řídící jednotka) nepozná že jsou přehozené, co? Myslím že na obou je těch 5V.


Obrázek

re

Napsal: 16 lis 2014, 19:43
od PAIA
Ahoj ted uz se nam na agr take dvakrat rosvitila chyba cidlo jehly g80neverohodny signal.meril sem odpor a je tam nejakych 126ohmu to je v pohode?cetl sem ze do 120.diky za info