Stránka 3 z 4
Napsal: 22 říj 2014, 20:24
od cin
Prosim te a to byla jen oprava ty hlucnejsi petky, nebo delal kompletni GO, myslim komplet novy synchrony, brzdicky a tak

Napsal: 22 říj 2014, 20:29
od lifty
Ta oprava jednou čeká dle toho co mi říkal snad všechny 6q.
Oprava zahrnuje vyfrézování obalu převodovky tak, aby se tam daly nalistovat nový ložiska s nějakým domečkem, tak aby se už nikdy nemohly vymlet.
Takže vyfrézování obalu, nalisování nových ložisek, vyčištění převodovky a kontrolu všech rychlostí, synchronů atd. + tam ještě naleje olej.
Za 8500,- bez oleje.
http://www.prevodovky-sixta.cz/
Napsal: 30 říj 2014, 18:07
od lifty
Tak dneska přišly kola, tak jsem nahodil zimní setup.
Gumové koberečky a 15" zimáky BF Goodrich.

Napsal: 30 říj 2014, 18:23
od eazy20
lifty píše:9400,- s olejem..
takze si platil 9400Kc s olejom,a DPH? na stranke ma pisane 8500Kc bez oleja,ale aj bez DPH..ako je teda cena? Alebo ked urobi bez faktury,tak uctuje samotnych 8500kc?
Napsal: 30 říj 2014, 18:24
od lifty
Jak se říká vše se dá udělat, víc to rozebírat nebudu, ale snad chápeš

Napsal: 02 lis 2014, 08:27
od lifty
No tak přezutí zimáku mě stojí zase pár nervů, koupil jsem sadu z netu. Přehodil a od 40km/h vibroval volant...
Zajel jsem do pneuservisu, aby kola převážili a zjistili, že dvě kola jsou nakoplý (jedno i viditelně)
Tak jsem jel do jinýho pneuservisu, kde měli i jiný plecháče, tak mi je přehodili, vyvážili, dali na auto, ale furt cejtim ve volantu lehký vibrace.
Tak nevim jestli mi dali zase nějaký nakoplý srá*e, nebo je špatně něco jinýho. Je fakt, že na letňákách jsem nic takovýho extra nepociťoval, možná jen lehce, tak nevim jestli se to zvýraznilo s těmahle vysokejma gumama..
Napsal: 08 lis 2014, 11:02
od lifty
Napsal: 04 led 2015, 12:20
od lifty
Chalani mám jednu otázku.
Plánuju FMIC, ale nevím jakej. Našel jsem tenhle kit od HPP
http://www.highperformanceparts.cz/inte ... -egr.32325
Chci se zeptat vás zkušených, jestli je lepší koupit takhle celej kit, nebo výjde líp koupit samotnej IC (a jestli jo, tak jakej) a k němu si udělat vedení, nakoupit hadice, spony, náhradu EGR atd.
Díkec

Napsal: 04 led 2015, 14:17
od PetrSs
Jde o to kolik u toho chceš strávit času...tohle je super kit i za šlusný peníze,když koupíš jednostranný cooler a k tomu trubky a hadice bude na cca 9-10t...mě vyšel cooler s vedením a dělal sem si to sám na 7t,ale byl to obyč oboustranej.Takže záleží jestli máš čím to svařit a počítat že u toho nějakou tu hodinu strávíš
Napsal: 04 led 2015, 14:23
od lifty
No svářet neumím, resp. nemám svářečku, ale mám si jí kde půjčit a a mám i někoho kdo by mě to naučil. resp. svařil. S tím, že se s tím budu pár hodin dělat mi nevadí, rád se zavřu do garáže a budu pasovat a pasovat. Spíš co všechno je k tomu potřeba, jakej nejlíp koupit IC (do budoucna pokud bude jiný turbo, tak VB, víc je pro mě asi zbytečný

), jakej průměr vedení, co použít za materiál na to vedení (počítám, že nerez, nebo jestli něco jiného) a jakou tloušťku toho materiálu + na co je potřeba tato věc co tam mají na fotce, dle toho co tam píšou se to jmenuje MAP kit od Forge, ale spíš k čemu to slouží (neukamenujte mě, fakt nevim co to je ani k čemu to slouží a jestli to tam musí bejt

) díky!

Napsal: 04 led 2015, 15:08
od PetrSs
To je snímač tlaku v sání musíš to tam taky někam dopasovat pokud to budeš dělat z nerezu

já měl průměr 60/60,ale tobě bude stačit 55/55 určitě na VB jinak cooler samozřejmě není nad IC seat ibiza cupra,ale tam je cena jinde..jinak ten co jsi posílal by určitě neměl problémy s uchlazením VB

materiál určitě nerez.
Napsal: 04 led 2015, 17:12
od lifty
Takže třeba tenhle IC
http://www.highperformanceparts.cz/inte ... -63mm.6409 , ale počítám, že budu muset sehnat nějakou redukci z toho výstupu 63mm na 55mm.
Tohle je jeden z nejlevnějších IC jednostranných. Pak jsem koukal, že ty klasický jsou ještě levnější, ale zase se bojim toho dopasovávání, když zase ten výstup bude na druhý straně tak kudy to tam vést...

Nemáš někde fotky třeba tvého jak ho máš dělaný?

Klidně do SZ, já jen abych nasbíral co nejvíc inspirace

Napsal: 04 led 2015, 18:19
od tantor-bn
petrss - seatsport ic praska aj pri seriovom tlaku... ten by som nekupoval
milaaan.rajce.idnes.cz/cuppricka/
Napsal: 04 led 2015, 19:08
od lifty
Díky za fotky okoukám to a když jsme ještě u toho, co myslíte o EGR? Přemejšlím jestli koupit ten EGR-pipe kit, nebo tam nechat ten bajonet.
Napsal: 04 led 2015, 19:43
od PetrSs
Ten co jsi poslal stojí půlku toho co ten komplet set kterej ti poslouží úplně stejně

takže si myslím,že odpověd je jasná trubky pár kolínek a seš určitě na 10 a nepočítám práci...radši jsi do toho setu na VB poslouží krásně