Stránka 3 z 4
Napsal: 31 pro 2014, 00:00
od Bezpy
Tak zkus ty žhavky startér baterku padání nafty atd...
Napsal: 31 pro 2014, 09:30
od Lu82
já dnes natočil první studeny start, kupodivu dnes potvora nedělala takový bordel jako jindy. Auto stálo 2 dny a venku -5,5
https://www.youtube.com/watch?v=G9sJ8fb ... e=youtu.be
Napsal: 31 pro 2014, 12:46
od toefuk
Podla mna kvalita nafty...
Mne to robi tiez a to mam tlaky pri -10°C 29,5 30 30,5 30. Zhavky OK, trysky AFN, cerpadlo AFN s 11mm (atomizacia musi byt perfektna).
Motor po zhasnuti zhavenia chyti pri -15°C na brnk ale skacu otacky a dymy.
Este nemam doladenu mapu cerpadla v softe, takze ciastocne pripisujem chybu aj tomu.
Napsal: 31 pro 2014, 12:55
od Lu82
naftu tankuju omv nebo benzina. tohle pry muze delat ohla ojnice, je to mozne? tlaky budu merit po novem roce
Napsal: 31 pro 2014, 13:13
od besoun
Vyjezdete 2 nadrze kvalitni nafty a pak uvidite rozdil startu. Ne ze zkousite nalit to a to a to a pak prd. Pokud je zhaveni v poradku nafta taky tak starty musi byt v klidu. Aditivujete aditovane nafty to se mezi sebou popere a jak to muze fungovat?
Napsal: 31 pro 2014, 14:41
od Lu82
ty vole rikam ze jezdim na kvalitni naftu a nic do ni neleju, co chces vice slyset??
Napsal: 31 pro 2014, 15:01
od jericho-3
Tady je možné, že je prostě jeden válec slabší, válec špatně spaluje, /motor kouří koktá/, ale po ohřátí je vše o.k. Je to běžný stav, který mají "oběhané" motory. Je, třeba možné, že si kdysi píst s ventilem dali pusu a teď v mrazech se to vše seběhlo, ventil pořádně nesedí,a takhle se to kraví...V zimě se právě projeví všechny neduhy motoru, které normálně přímý vstřik v teple ustojí,. Má určitou rezervu proti předkomůrce.
Napsal: 31 pro 2014, 15:03
od Woko_O
Definuj slovo kvalitni.. v čechách je to stejně všechno stejný..
Nicméně podle toho videa, to chytlo vcelku normálně, bílej kouř v zimě je taky normální a nějaký to dohadování u starýho dieslovýho motoru navíc v zimě..přidej trochu plynu a ono si to sedne. Navíc máš trochu slyšet zdvihátka než se tam dostane olej, tak se časem podivej na sítko ve vaně.. Může to bejt i způsobený i ucpaným sítem v nádrži a nebo palivovým filtrem. Udělaj se vlivem zimy menší částečky parafínu a trochu se zanese potrubí, sítka, někdy i vstřiky a jak to projedeš nebo přidáš trochu plynu tak se to ustálí..
Moc to řešíte..
Napsal: 31 pro 2014, 16:40
od Lu82
na motoru byla dělaná v březnu GO motoru = kompletní repas hlavy, šaly a pistní kroužky. Před GO jsem taky přidal plyn při tomto zvuku a z motoru to jen zaskřipalo. Motor se rozebral a bylo foukle těsnění pod palici a ve třetím válci olej s vodou = proto to zaskřipání. Servis co auto opravoval tam ale nechal tu původní ojnici (která je podle nich lehce křivá, neměnili ji proto že prý nebylo potřeba ji měnit.) To že je ohla pístnice mi řekli ale až teď na podzim když sem si byl postěžovat že to v chladném počasí děla bordel jako před GO.
No dnes ten start byl docela OK, ale natočím při větší zimě = v neděli ráno jsem myslel že z motoru vše vyskáče jak se to tam mlátilo.
Jinak k naftě, nejhorší má Shell asi půl roku jsem tankoval jen na Shellce a nechtějte vidět co mi v servise vytáhly z nádrže = písek, vodu a bláto navíc nafta smrděla nechutně a ani na prstech nebyla mastná. Vyčerpáno asi 15litru teto sračky
Napsal: 31 pro 2014, 17:59
od besoun
Lu82 píše:ty vole rikam ze jezdim na kvalitni naftu a nic do ni neleju, co chces vice slyset??
Co je to nafta?

se nepodělej hned, servis ti udělá takovou go motoru a špatnou ohlou ojnici ti tam nechá??? a jak na to přišli , že je mírně ohlá? snad by tě měli na to upozornit a popř. vyměnit. Ojnice se jen tak z ničeho nic neohne. A snad když se ohla tak ne jen jedna a asi nejspíš došlo k přeskočení řemenu ne??? (třeba někdy v minulosti)
Napsal: 31 pro 2014, 18:02
od Lu82
ne k přeskočeni řemenu nikdy nedošlo, ohla se proto že do válce natekl olej s vodou, ale za v času co se z motoru začali ozívat divné zvuky jsem ho zastavil, naštěstí to bylo na volnoběh ne za jízdy.
Taky jde hned po novém roce auto na reklamaci
Napsal: 31 pro 2014, 22:05
od jericho-3
Olej a voda nad pístem je horší než potkání motoru.Jsou to paradoxy..."servis" řekne, že je ohnutá ojnice a také, že to nevadí..Ta se vždy ohne dolů a ne nahoru, takže je možné, že válec má v mraze opravdu menší tlak..Ale jak píše Woko O , nemá cenu to řešit, pokud to poté funguje normálně. Horší by bylo, kdyby ojnice byla i vyosená a křížil se píst...Ale , když to jinak funguje...
Napsal: 01 led 2015, 14:08
od senioring1
Pri zohnutej ojnici nie je možné zaručiť , že piest po celej dráhe ide v ose valca . To že sa mechanikovi podarilo napchať špáromer po obvode piestu v hornej úvrati , ešte neznamená že je aj zuhlovaný . Vzhľadom na to , že sa jedná o chipnutý motor , každá odchylka od normy sa prejavuje dvojnásobne .
Napsal: 01 led 2015, 15:25
od jericho-3
Máš pravdu, ale nezapomenu na P 306 1,9 D , který nasál při jízdě vodu . Motor šel na volnoběh na 3. válce a když jsem vyndal ojnici, nevěřil jsem svým očím, jak byla ojnice tím tlakem upravena, ale píst byl vyůhlován předpisově..chtěl jsem si jí schovat, ale musel jsem jí vrátit..

Napsal: 01 led 2015, 20:10
od Bezpy
Chlapy to mi neříkejte že tolik aut by bylo potkaných ne??