Stránka 3 z 4

Napsal: 08 pro 2015, 20:46
od dreizig5
blonn píše:
slovacek.milos píše:
blonn píše:304kou to nejde. Musis mit commander nebo vag-tacho. Je tam kolonka immo on/off.
ty to umíš nebo jsi to někde četl?
Umim...

jako kliknout tam na to on/off (rofl)

Napsal: 08 pro 2015, 20:49
od blonn
Vcelku ano. Pokud mas potrebnou tkanicku a SW (noteeth)

Napsal: 08 pro 2015, 20:51
od Mirek12
no pěkný ale kde zeženu někoho ve ZN co to odpoji

Napsal: 08 pro 2015, 20:52
od slovacek.milos
blonn píše:
slovacek.milos píše:
Umim...
mi se stím vagtachem sem tam něco podaří, ale vypnout imo nikdy, i blbé vyčtení kodu pro klíček u feldy skočí čtení zakázáno

Napsal: 08 pro 2015, 21:04
od blonn
To se mi taky zoparkrat stalo. Paj jsem dal notes kamosoj a ten to vsechno preinstaloval vcetne vsech mych bordylku k autum a od ty doby ok. Jo a jeste se hrabal v tom kablu...

Napsal: 08 pro 2015, 21:13
od dreizig5
blonn píše:To se mi taky zoparkrat stalo. Paj jsem dal notes kamosoj a ten to vsechno preinstaloval vcetne vsech mych bordylku k autum a od ty doby ok. Jo a jeste se hrabal v tom kablu...

a co stou šnurkou všechno děláš?

Napsal: 08 pro 2015, 21:42
od blonn
Tak hlavne na klice, vycteni pinu a zapis eeprom(dojezd na zbyle palivo, podsviceni budiku atd) -pokud to podporujou budiky a immo. Kamosoj jsem jednou z prdele prepsal km z 210 000 na 2100 a vsim si toho az za mesic (noteeth)

Napsal: 08 pro 2015, 22:33
od Mirek12
jestli to napíše až to načtu zase závadu 01314 jak to psalo naposled tak to vidím na jinou řj, jednotku motoru...

jsou nejaké problémy když nacvaknu jednotku z inzerce o které nic nevím (pin atp) skeze blokování jednotky ??

Napsal: 09 pro 2015, 07:15
od Mirek12
Auto jsem rano nenastartoval, nemuzu se dostat do ridici jednotky jestli mi teda funguje kabl. V pristrojove destce a aji na jinejch polozkach can atp to pise jedinou zavadu 01314 ridici jednotka bez komunikace

Napsal: 09 pro 2015, 13:28
od Mirek12
ptám se dopředu když seženu stejnou řídící jednotku nacvaknu je takto funkční bez zásahu VAGem?

Napsal: 09 pro 2015, 14:43
od blonn
Když v ní nebudou nalitý nějaký sračky tak určitě...

Napsal: 09 pro 2015, 18:18
od Mirek12
rele 109 jakou ma funkci ?protoze jsem tady pomlel vsim moznym a v rele jsem masel studenak co jsem prepajel a motor na prvni skubnuti ale mám strach ze to bude nahoda

Napsal: 09 pro 2015, 18:28
od UchoTD
rele 109 je napajanie rj ;)

Napsal: 09 pro 2015, 19:30
od dreizig5
tak tak

Napsal: 09 pro 2015, 21:55
od Mirek12
zatím všechno funguje , po přeletování pinu v tom rele 109 , takže nebyla závada v imobilizéru ale!! v celé tehle cestě jesti se potvrdí, že to bude v pořádku byla, dodatečná montáž tempomatu předchozího uživatele před 100tis km kabeláž od tempomatu je protažená (už jsem ji uvolnil) okolo kalelu k rele 109 , které dráty od relátka na té kabeláži od tempíku mělo položeno jak prádlo na šňůře .. takžě jak jsem , začal tento problém řešit a potáhnul za dráty povytažením volantu a celkovou manipulaci celou dobu jsem hejbal kabelala na tom relátku tudíš se ten studenák musel zakousnout a držet ... tož tak asi popsán zatím muj problém..

akorát tedka musím do autorizáku pro kod radia (aura) , protože ho neznám (wallbash)