Děkujijericho-3 píše:Několik desetin ne, ale ukáže ti to, zda máš dobrou kostru. Je to stará moudrá finta. Je to obdoba, jako když ti málo točila např. š 100, tak stačilo si sáhnout na táhlo/strunu/ sytiče, popřípadě plynu a když bylo horké, bylo ti jasné, že je prdlý pásek přemostění silentbloku/kolikrát se struna vyhřála tak, že se ohnula/..Ne všude máš budíky, já mám třeba na zjištění úniku proudu raději žárovku/zkoušečku/, kterou dám mezi baterii-minus a ukostření a podle intenzity jasu to lze bezva určit..A hlavně je to velmi názorné, než nějaká rafika..Ale každý má svůj způsob, hlavní je když člověk dojde k cíli.



Dnešni automechanici , spíš sedí název Výměnáři , to maj velice jednoduché, napíchnout auto přečíst si číslo chyby a podle knížky začít měnit díly opravdu není problém . Jde o to najít závadu , opravit a to tak aby to nestalo 50 000 . Origo servis známému napích auto které jelo na nouzak a okamžite chtěli měnit turbo . cena origo servisu 50 000. nechapu kde berou ty ceny ale je to tak . auto jsme okamžite odvezli a doma přišli na špatný kontakt na rele ovladáni turba

