Aditivum do oleje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="vonRichthofen"]

já opravdu nevím o čem to meleš, bud neumíš číst nebo chápat co čteš,

popsal jsem dvě auta vjakém stavu ke mně přijeli,



bohužel není v mé moci lítat za každým autem a kontrolovat, nebo ručit za jejich náplně
je mi jasné že debaty o olejích jsou vždy rájem internetových teoretiků napiš srozumitelně co nechápeš ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 25 led 2015, 11:16, celkem upraveno 2 x.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

[quote="Ruda 1"]

To čo si napísal je číry technický nezmysel ! Ak by trenie v motorovom priestore produkovalo teplo , ktoré by sa dalo zistiť ( tak ako si ty zistil , že tepla ubudlo ) , museli by biť trecie sily také veľké ,že by si motor ručne nepretočil . Teda presne stav , kedy sa motor zadiera a ktorý pozná každý mechanik .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Nerad se hádám, ale myslím si, ať je tření jakékoliv, vydává teplo. Když ho zmenším, teplo ubude.Když jsem provedl první náplň, R19 měla cca 100000km a po dobu cca 2000km se nedělo nic.Postupně se trochu zvedly vol. otáčky, no a pozoroval jsem pomalejší ohřívání.Motor se lépe vytáčel, kopec který jsem jezdil na 4 tak pak 5ka. Po celou dobu olej M7ADS3.Najeto nyní přes 500000km. R.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="senioring1"]

problém je i v tom že jsi nikdy nezadřel žádný motor pak by jsi poznal čo to je nezmysel

já v mládí pár motorů zadřel a to i docela velkých ;)
vonRichthofen
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 03 úno 2012, 22:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od vonRichthofen »

[quote="slovacek.milos"] jen jsem konstatoval, že koc jezdí měsíc bez oleje bez jediný kapky. a po dolití oleje je vše v poho. tomu nějak nerozumím, bez jakéhokoliv poškození....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vonRichthofen píše:
slovacek.milos píše: jen jsem konstatoval, že koc jezdí měsíc bez oleje bez jediný kapky. a po dolití oleje je vše v poho. tomu nějak nerozumím, bez jakéhokoliv poškození....
já taky ne ani nemám důvod tomu nějak rozumět, prostě to tak je, motor jede dál denně jezdí ze strážnice do hodonína,

její manžel je nakloněný na sajrajty do motoru, zda tam něco dal, nebo někdo před ním to nevím, nebo ten motor tak vydržel? postě popis situace,

u té 3O6 to vím že se tam aditiva lili protože bral olej, olej jem zastavil až já rozvody + udělat celou hlavu, motor žral gufírkama,
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

senioring1 píše:aj tak by som bol zvedavý , kam sa ten olej podel ?
Mám vysvětlení, že olej vypustili a jiný nenalili. Zrovna včera jsem měnil olej s filtrem a naft. filtr/ten taky zespoda/, vypustím olej, dám filtr, pak se poleju naftou při výměně naft, filtru nadávám, auto pustím dolů, odvzdušním naftu a majitel řekne tak to natočím a mě náhodou došlo, že tam ještě není olej....... Jinak tím, že motor po namazaní nezměnil zvuk je myšleno tak, že když člověk vymění olej a nastartuje, a čumí na kontroku než zhasne, tak je slyšet, jak se evidentně změní zvuk motoru po namazání..Což je logické, tlak oleje vymezí vůle a sniží tření..
nepropadat panice...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

[quote="DOLPH"][quote="slovacek.milos"][quote="jericho-3"]

pak zazvonil budík... (rofl) (rofl) (rofl)
Dolfe, taky mi mečta nefungovala, ale nebyla udajně uplně trop. Jak to bylo ve skutečnosti nevím, jen mi bylo řečeno, že baterka, která byla v provozu a začal třeba odcházet článek, tak ji tenhle přípravek na nějakou dobu oživil/jestli oživil rozpadlé desky nebo nečistoty, které desky zkratovaly netuším..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše: desky zkratovaly netuším..
já nikdy nic na baterky neobjevil, ale vyprávěl mi libor co chodí na naše traktory, že přijel švagr, do baterek mu něco nalil a všechno mu startuje jak raketa, ten jeho švagr se profi stará o velké nožství záložních akumulátorů
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Tady to máte kluci ;)

Kód: Vybrat vše

https://www.oleje.cz/p/lubrifilm-amper-plus-522
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Ahoj. Ještě jsem se vrátil, s klukama - ale už staršíma, jsme se v práci bavili o tomhle tématu.Když jsme si na začátku 90 let koupili diesly - R19,P405,P205 atd, byly většinou ne moc výkonné a často se měnil olej.Já třeba 3x až 4x do roka. Oleje jsme měli mraky, ne sice polosyntetiku, ale poctivý M7ADS, tak jsme si řekli, že když je olej gratis, budeme ho vylepšovat. Z této doby jsou naše poznatky, o kterých jsem psal výše.Nevíme, jak dobré je to dnes, už máme jiná auta a olej do nich kupujeme pokud možno kvalitní.Ale protože jsme byli s Prolongem spokojeni, dáváme ho tam většina i nadále. R.
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Dnes jsou oleje třeba z polyalfaolefinů, polyeterů, s esterovou složkou, double ester, triester či nano. Nemůžeš srovnávat kvalitu oleje dnes a před 20ti lety ;)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ruda 1"]Ale protože jsme byli s Prolongem spokojeni, dáváme ho tam většina i nadále.

si vem třeba včera přijel borec s vektrou že má gufírka KO a vyměnit i hlavu udělat,

hlavu jsme udělali ale gufírka OK, doskládali natartovali a motor dýmovnice, si spočítej kolik by stál výbrus písty kroužky, tasit motor,

to by ta vektra celkem na oko slušná mohla zrovna jet na ekolikvidaci,

přípravek na dekarbonizaci 2OO, tři litry jak píšeš M7ADSIVsupetrurbo, 33O,
motor doktor2OO no nic moc tak druhý motor doktor 2OO a


;) super ,


kdyby to borec nechal na nás, ale v práci říkali že je to hlavou vektry známe, tak ho to vyšlo 14OO, ale v prácí říkali tak 63OO ;) a je to to samé ;)
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Čau, já jsem pouze popsal konkrétní vlastní zkušenosti, protože to bylo téma mě blízké. Nic víc.R.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ruda 1 píše:Čau, já jsem pouze popsal konkrétní vlastní zkušenosti, protože to bylo téma mě blízké. Nic víc.R.
no já jsem udělal přesně to samé nic víc
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“