Stránka 3 z 3
Napsal: 25 led 2015, 16:32
od jirius1
standa123 První pohledej na internetu, jaký dávají do tvého auta kvůli místu a úprav nejčastěji. Pořádně jsi změř prostor a rozměry v nárazníku, jaké máš možnosti a jak který FMIC bude nejlépe pasovat.
Jestli auto v podpisu k klasickým nárazníkem, tak bez větších úprav asi ten 14cm
http://www.highperformanceparts.cz/inte ... y-55mm.598. Na ten výkon 190PS by měl být postačující. Já mám 16cm
http://www.highperformanceparts.cz/inte ... -63mm.4089 na Octavii1 výkon přes 227PS. Teplotu nasávaného vzduchu nevím, ale myslím, že to chladí dostatečně.
Teplotu Průměr trubek na VB turbo bych volil 50,55,max 57mm vnější průměr. Buď před i za FMIC stejný průměr, nebo za turbem menší( třeba 50) k FMIC a za 55mm.
Napsal: 25 led 2015, 17:01
od standa123
Jo diky za radu...naraznik mam z leona cupry tak snad bude mista dost. Jinak vedeni dam asi 55mm a vsude stejny. A chladic mam v planu bud 620x230 a nebo 620x180........ale asi jednostranej.
Napsal: 25 led 2015, 20:17
od Ondra_TDI
když už chceš zvětšovat průměr tlakového vedení, tak musíš udělat i sání, protože to turbo musíš něčím nakrmit

já bych nechal původní průměr
Napsal: 25 led 2015, 21:20
od standa123
Komplet sani ARL mam.......jinak bych ani VB nedaval.......staci si precist info o aute......

Napsal: 03 úno 2015, 21:17
od karluci2
co tahle firma je v pohodě? má někdo nějakou zkušenost?
http://fmic.cz/5-intercoolery
Napsal: 05 úno 2015, 20:40
od toefuk
Ondra_TDI píše:změňte nadpis tématu na: "jak si vykouzlit pěknou turbodíru"


ides
Vzduch sa ohrieva prave preto ze sa stlaca, ked ho ochladis v FMIC tak ho potrebujes udrzat chladny tym ze mu das priestor rozpinat sa za IC, nie ho zase stlacat do trubky maleho priemeru.
Napsal: 22 bře 2015, 18:56
od standa123
nazdar chlapi......chci se ještě zeptat....jak moc dotahujete spony na fmic vedení? dotahujete uplne na krev a nebo pocitove jak kazdej uzná za vhodny? díky.....

Napsal: 22 bře 2015, 19:45
od Ladas
tak aby nepadaly
Napsal: 22 bře 2015, 20:57
od standa123
Takze kdyz kolem nich prosakuje olej tak je to spatne.......nebo spis mastnota cerna....
Napsal: 18 kvě 2015, 11:46
od Shockwave
Zdravím chcem sa vás spýtať ake priemer sania by ste dali na 1756vk ? Mam to strasne dlhé a idem to nakomplet prerábať .. Tj posledna uprava pred softom .. Momentalne mam 51mm
Napsal: 18 kvě 2015, 11:56
od marena tdi
Shockwave píše:Zdravím chcem sa vás spýtať ake priemer sania by ste dali na 1756vk ? Mam to strasne dlhé a idem to nakomplet prerábať .. Tj posledna uprava pred softom .. Momentalne mam 51mm
jake auto a motorizace ?
Napsal: 18 kvě 2015, 12:20
od Shockwave
1.9TDi asv 81kw. .. pp764 11mm a take drobnosti fm ic spojka a tak ..
Napsal: 18 kvě 2015, 13:15
od marena tdi
Shockwave píše:1.9TDi asv 81kw. .. pp764 11mm a take drobnosti fm ic spojka a tak ..
38mm-50mm-54mm-FMIC-54mm az do sani . Vic nemá smysl .
Napsal: 18 kvě 2015, 19:50
od standa123
taky se zeptám.....když mam vedení komplet v nerezu 51mm za turbem i za IC.....zvladne mi to 1756-ku turbo? A nebo za IC čkem budu muset dát vetsi prumer...třeba 55mm? IC ma celkove rozmery 620x180x65 jinak auto v popise...díky