Stránka 3 z 4

Napsal: 14 úno 2015, 20:00
od BH motor
Kazdopadne sem uz dlhsiu dobu neprispievam , ale toto mi akosi naozaj nedalo nezareagovat. nebudem popisovat rychlosti odozvy serva a podtlaku , na to si urobi nazor kazdy sam. Servo je rychlejsie , ma vacsiu taznu silu ako podtlak a takisto stabilitu akcnej veliciny. Nieje problem namontovat akykolvek regulator na edc 15 16 17. nastup od nizsich otacok je neporovnatelne lepsi , odozva pri preradeni takisto. A co sa tyka bezpecnosti je to len o tom ako je urobeny sw v prevodniku. Spolahlivost zariadenia je podobna ano na podtlakovej membrane. Ja osobne nevidim dovod preco by som mal nahradzovat vysokoklalitne prevodniky co su seriovo montovane na turbach dajakym vyplodom fantazie ako je podtlakova membrana..

Napsal: 15 úno 2015, 10:47
od BH motor
erk311 píše:povedal ze to spravi on ale ta cenaa ma prekvapila velmi (LOL)
Rolan píše:Takze tvuj upravce ti rekl aby sis tam dal el. regulaci, ale uz ti nerekl jak to rozchodit?
No a uz ked som sa tu takto rozpisal a vyjadril sa k cene co som panovi napisal. Napisal som 800e. Len pre obraz . v cene bol novy nastavovac na turbo , montaz demontaz turba a kalibracia REA k turboduchadlu , vyroba drziakov a tiahel , vzhladom na to ze uz bola urobena prerabka na podtlak , kompletna diagnostika , ladenie na brzde a prevodnik medzi edc 15 a REA. Vsetko na kluc a zo zarucčenym vysledkom. ziadne take ze tam si kup nastavovac , doma si to nahod ako chces , ja ti dam prevodnik za 200 a tahaj kade lahsie ked ti to nepojde. A dalsia vec ked sa niekomu nepacila cena , treba to odpisat ako odpoved na ponuku a nie sa pousmievad nad tym na fore. :-D

Napsal: 18 úno 2015, 13:54
od erk311
zdravim

chcel som vedeit nazor druhych, tu to roby vecsina
turbo som nijak este neprerabal bola na nom len banka
tak kedy kolvek mozem vratit el. regulaciu, mozem dat aj original audi?

a ked som povedal ze sa vratim tak sa vratim ;)

Napsal: 18 úno 2015, 14:00
od Jarda S.
proč tohle předělaný neprodáš (předělávka stojí dost) a nekoupíš origo s elektrikou ? ve výsledku na tom ještě ušetříš

Napsal: 18 úno 2015, 15:06
od erk311
Jarda S. píše:proč tohle předělaný neprodáš (předělávka stojí dost) a nekoupíš origo s elektrikou ? ve výsledku na tom ještě ušetříš
neni prerobene len mu chýba el.regulacia nic ine

Napsal: 18 úno 2015, 20:19
od Forest
Prodej to a kup si VKLR, s tim se nemusis parat (shanet REA z BMW) a Brano Ti to naladi jedna radost.

Napsal: 18 úno 2015, 20:40
od erk311
Forest píše:Prodej to a kup si VKLR, s tim se nemusis parat (shanet REA z BMW) a Brano Ti to naladi jedna radost.
aj nad tim som rozmislal ale tam je ta ista prirabka EL regulacia tak moc nenaspekulujem :( sa chytim dokoncit to aj s 1756vk hadam budem spokojní , podla slov niektorich ludi to ide krasne

Napsal: 18 úno 2015, 21:33
od sky59
nechapem co je na tom take nekonecne zlozite?

Neporiesi to jeden PIC procesor za 7.50skk so snimacom pod/tlaku za 700skk a krokovym motorcekom so zavitovou tycou s vysokym stupanimza 200skk?

Napsal: 18 úno 2015, 23:35
od Forest
erk311 píše:
Forest píše:Prodej to a kup si VKLR, s tim se nemusis parat (shanet REA z BMW) a Brano Ti to naladi jedna radost.
aj nad tim som rozmislal ale tam je ta ista prirabka EL regulacia tak moc nenaspekulujem :( sa chytim dokoncit to aj s 1756vk hadam budem spokojní , podla slov niektorich ludi to ide krasne
Neni tam zadna prerabka - bafnes turbo, nechas ho u nekoho nastavit tak na 55%, pridelas vstupy, vystupy, dojedes k Branovi (budes sledovat EMP abys to zbytecne nezatezoval) a on Ti to naladi. Kdo rika, ze se musi predelavat tak to proste neumi ... a to, ze to neumi neznamena ze to nejde!

Vykasli se na 1756vk, jestli chces, mam tu GTB2060VKLR a nebo tu mam GTB2056VKLR extended tip (vaha compressoru 40g). Kdyztak mi napis SZ.

Napsal: 19 úno 2015, 09:41
od acryll
sky59 píše:nechapem co je na tom take nekonecne zlozite?

Neporiesi to jeden PIC procesor za 7.50skk so snimacom pod/tlaku za 700skk a krokovym motorcekom so zavitovou tycou s vysokym stupanimza 200skk?
začnem zľahka, a nezájdem moc do hĺbky, len tak decentne na mierne uvedenie do problematiky (noteeth)
1. treba vediet : potrebny moment motorceka na dostatocne prekonavanie sil aj na turbe ktore je na konci zivotnosti
2. je potreba urcite rychlost otacania motorceka
3. tepelna stalost v rozsahu -40 + 125 °C
to bol motorcek
teraz k pohonu
urcit dlzku "zavitovej tyce", urcit stupanie, z toho treba ostatne veci naprojektovat pre dosiahnutie isteho reakcneho casu, isteho rozlisenia

k problematike riadenia pic procesorom za 7.50skk
na riadenie regulatora je potrebne mat adaptabilny regulator, a sledovat prud tecuci servomotorom, sledovat pozadovanu polohu, skutocnu polohu, a reagovat na dynamicky meniace sa deje
uz len doriesit ako rychlo ma "brzdit" akcny zasah ked uz sa tiahlo priblizuje do cielovej polohy je solidny problem a to zas suvisi aj s tym ako je navrhnuta mechanika, tzn opat rychlost otacania, jemnost chodu,...
a cely cirkus musi byt stabilny pri roznych sposoboch zataze
a teraz to cele navrhni na vydrz 10 rokov a 200K km
ked chces komplet navrhnut servoovladanie turba je potrebny vyvoj ktory vatazi tim inzinierov minimalne na 3/4 roka
ale na prvy pohlad to vyzera jednoducho,nie? len cierna krabicka :D

Napsal: 14 srp 2016, 21:57
od r.martinec
Andre píše:Tak myslím, že 900e se dá investovat určitě mnohem rozumněji.

Ale jestli je to rozmazané video s glycerinovým budíkem (který ten překmit neukáže) natolik přesvědčivým důkazem, tak prosím.... mimochodem obdivuhodné rozměry, není to zbytečná zátěž?

A nebylo by přesvědčivější ukázat graf toho 330+HP turba?

I turbo s elektronickou regulací umí samozřejmě udělat slušný překmit, stejně jako u podtlakového turba záleží jak je ta regulace nastavená a jak si s tím ladič vyhraje.
Obrázek

vidíš Ondro nějaký překmit? já ne
ani mě se to neříká lehce
chci tady veřejně poděkovat Forestovi že mi vnuknul myšlenku aplikovat REA a v podstatě mě do ní dokopal ,po mých problémech nedofukování a nebo opačně.samozřejmě jsem sám s pomocí jednoho kamaráda realizoval.funguje to uplně super a není problém s mým turbem které je poměrně velké jezdit jako s VB.ač toho Foresta nemáte rádi a ani my se moc nemusíme a on to ví,v tomto případě má určitě pravdu.
REA je naaplikována na hybridu od http://turbopower.cz
OLEG
samozřejmě odladěno Milanem Votavou alias MIRULU a díky za jeho strašnou trpělivost se mnou-věčně nespokojeným
omlouvám se za nekolikanásobne upravení příspevku.bylo psáno rychle a našel jsem několik gramatických chyb,to by se Forest zlobil.na hacky carky nehledte.

Napsal: 17 srp 2016, 10:59
od Forest
Podekovani prijimam, jen me mrzi, ze na to neprisel drive a zaroven vyjadruji verejne respekt nad timto krokem.

Doufam, ze toto bude podnetne pro vsechny ostatni, predevsim licitujici a spekulanty.

Vzhledem k tomu, ze jsem ohledne teto problematiky dost casto kontaktovan, dovolil jsem si zminit ve svem tematu.

Napsal: 17 srp 2016, 20:36
od shima
vyzera to velmi zaujimavo

Napsal: 02 led 2017, 13:05
od Žolík
r.martinec píše:
Andre píše:Tak myslím, že 900e se dá investovat určitě mnohem rozumněji.

Ale jestli je to rozmazané video s glycerinovým budíkem (který ten překmit neukáže) natolik přesvědčivým důkazem, tak prosím.... mimochodem obdivuhodné rozměry, není to zbytečná zátěž?

A nebylo by přesvědčivější ukázat graf toho 330+HP turba?

I turbo s elektronickou regulací umí samozřejmě udělat slušný překmit, stejně jako u podtlakového turba záleží jak je ta regulace nastavená a jak si s tím ladič vyhraje.
Obrázek

vidíš Ondro nějaký překmit? já ne
ani mě se to neříká lehce
chci tady veřejně poděkovat Forestovi že mi vnuknul myšlenku aplikovat REA a v podstatě mě do ní dokopal ,po mých problémech nedofukování a nebo opačně.samozřejmě jsem sám s pomocí jednoho kamaráda realizoval.funguje to uplně super a není problém s mým turbem které je poměrně velké jezdit jako s VB.ač toho Foresta nemáte rádi a ani my se moc nemusíme a on to ví,v tomto případě má určitě pravdu.
REA je naaplikována na hybridu od http://turbopower.cz
OLEG
samozřejmě odladěno Milanem Votavou alias MIRULU a díky za jeho strašnou trpělivost se mnou-věčně nespokojeným
omlouvám se za nekolikanásobne upravení příspevku.bylo psáno rychle a našel jsem několik gramatických chyb,to by se Forest zlobil.na hacky carky nehledte.

Ahoj Všem,

Radek má převodník mé výroby, který jsem původně vyvíjel do mého vozu dnes už je v provozu generace 2.0 a pracují naprosto bez problému . Za mne bych už do podtlaku nešel . Bohužel na benzín se ještě vnt nedělá kromě Porsche tak budu musel chvíli počkat .

Zdar

Napsal: 02 led 2017, 15:00
od toefuk
robis PWM to PWM alebo aj can to pwm?