Oct 1 AGR 160-180ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

oni ten konektor mělý celý cvakly...ja měl jako první asv a to bylo stejne jak s 66kw,tak sem dál druhé ale tam to bylo cvakle takže sem musel napojit na pevno
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

mám ještě poslední otázku..změní se něco když tam dam 764 trysky ?
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1650
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Od těch z 81kW už ten rozdíl není tak markantní..navíc bys musel dělat znova soft a tam by pravděpodobně musely bejt trochu omezený..
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

takže to už nepomůže když je tam dam,protože když se to chipovalo,zvedl mi tak i dávku paliva,tak jestli by to i nepomohlo
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

neda si pokoj a neda . co porad resit trysky a kokotiny kolem . mas male turbo tak to uz pochop !!! tohle je kefrani na 3 strany o nicem .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

matesfox píše:no byl tam problém že neseděli konektory já měl hranatý a nové(81kw) měly už zakulácene.. tak se to vyřešilo tak že se jeden cvakl a napojil do druhého..ale bordel mi to nedělá,spotřebu mám dálkově 4,1 a ve městě kolem 5.. akorat na volnoběh mi to škubalo ale to jsem vyřešil tím že sem zvědl volnoběžnou dávku(při 90stupnich sem měl asi 2,1mg/l) a zvedl semto na - + 3,6mg/l) tak se ptám jestli není něco špatně
To si s tim moc nepohral ten (LADIC) kdyz nenakalibroval davky na ty ASV vstriky a davka na volnobeh nesedi, pritom mapove podklady jsou.. (hm)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 981
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

nene,asv sem tam dal poprvé ja ale zjistil sem že je to téměř totožné s AGR,poté sem dal AHF a pak jsme zvedl volnoběžnou dávku na +- 3,6mg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“