Stránka 3 z 3
Napsal: 03 úno 2015, 13:31
od matesfox
oni ten konektor mělý celý cvakly...ja měl jako první asv a to bylo stejne jak s 66kw,tak sem dál druhé ale tam to bylo cvakle takže sem musel napojit na pevno
Napsal: 03 úno 2015, 19:10
od matesfox
mám ještě poslední otázku..změní se něco když tam dam 764 trysky ?
Napsal: 03 úno 2015, 21:10
od Woko_O
Od těch z 81kW už ten rozdíl není tak markantní..navíc bys musel dělat znova soft a tam by pravděpodobně musely bejt trochu omezený..
Napsal: 03 úno 2015, 21:12
od matesfox
takže to už nepomůže když je tam dam,protože když se to chipovalo,zvedl mi tak i dávku paliva,tak jestli by to i nepomohlo
Napsal: 03 úno 2015, 22:03
od marena tdi
neda si pokoj a neda . co porad resit trysky a kokotiny kolem . mas male turbo tak to uz pochop !!! tohle je kefrani na 3 strany o nicem .
Napsal: 03 úno 2015, 22:14
od TDIfun
matesfox píše:no byl tam problém že neseděli konektory já měl hranatý a nové(81kw) měly už zakulácene.. tak se to vyřešilo tak že se jeden cvakl a napojil do druhého..ale bordel mi to nedělá,spotřebu mám dálkově 4,1 a ve městě kolem 5.. akorat na volnoběh mi to škubalo ale to jsem vyřešil tím že sem zvědl volnoběžnou dávku(při 90stupnich sem měl asi 2,1mg/l) a zvedl semto na - + 3,6mg/l) tak se ptám jestli není něco špatně
To si s tim moc nepohral ten (LADIC) kdyz nenakalibroval davky na ty ASV vstriky a davka na volnobeh nesedi, pritom mapove podklady jsou..

Napsal: 04 úno 2015, 19:31
od matesfox
nene,asv sem tam dal poprvé ja ale zjistil sem že je to téměř totožné s AGR,poté sem dal AHF a pak jsme zvedl volnoběžnou dávku na +- 3,6mg