Stránka 3 z 4
Napsal: 22 úno 2015, 12:45
od A6TDI

...ser na ně na idioty ..., o to jim jde tu provokovat a rozčilovat lidi ... od toho jsou placený ..
Těhle sráčů je ted plnej internet , říká se tomu trolling ..
všimni si jak zmizel ten pojeb HNWL4xx

asi už se moc proflák
DEBIL..
Napsal: 22 úno 2015, 12:54
od Dr.Spiegel
Už se zase nudíš vid, jdi radši dělat něco smysluplnýho.

Napsal: 22 úno 2015, 12:59
od dreizig5
Dr.Spiegel píše:Už se zase nudíš vid, jdi radši dělat něco smysluplnýho.

ty musíš být hodně velká piča.která vý uplný hovno o všem

Napsal: 22 úno 2015, 13:08
od A6TDI
jE TO PROVOKATER

..co od něj čekáš , od magora
Doctore špígle:
jdu šroubovat ty EU sráče aby vás měly páníčkové čim platit

Napsal: 22 úno 2015, 22:59
od Míšánek
k čemu je taková věc, která stejně jednou za čas potřebuje profouknout ty usazené saze ven, tudíž se do ovzduší stejně dostanou? K čemu je taková věc, která ve finálě zvyšuje spotřebu phm a tudíž i ekologickou zátěž v globálu? A to se nebavím ani o výrobě. K čemu je taková věc, kterou servisy budou proplachovat v drtivé většině případů tak, že ty sračky půjdou do kanálu? Tohle je prostě věc úplně na hovno, pánové

Napsal: 22 úno 2015, 23:38
od dolar100
Uz to tu bolo sadze von nelietaju, zachytavaju sa, spaluju, zmensuju svoj objem, pokial filter nezaplnia. Potom cca 200 000km by si mal kupit novy. Je to stupen vyvoja dnesne filtre, neviem posudit ake su dokonale v zachytavani castic... niekam sa to casom posunie, a snad to zdokonalia... uvidime co buducnost prinesie

Napsal: 22 úno 2015, 23:54
od turbo kamna power
hlavně auto bez filtru pevných částic je pro zdraví stejně, nebo i méně škodlivé, než auto s filtrem.
protože filtr pevných částic zachytí jen ty velké viditelné částice, které po vylétnutí z výfuku dopadnou na zem a když je nedejbože vdechneš, nedostanou se ti až do plic, ale zachytí je třeba chlupy v nose
Ale mikročástice, které nejsou vidět a filtr je nezachytí, tak vesele poletují vzduchem a vdechneš je až do plicních sklípků, kde mohou zahájit rakovinotvorné bujení
Navíc, čím modernější motor a vyšší vstřikovací tlaky a "dokonalejší spalování" - tím menší = škodlivější částice vznikají

navíc je si třeba uvědomit, že i benzínové motory s přímým vstřikem produkují také pevné částice - a zatím žádný filtr nemají

Napsal: 23 úno 2015, 09:23
od Forest
turbo kamna power píše:...
+1
Jinak zastanci elektromobilu, dejte si radnou facku pred zrcadlem. Jedna zajimava studie poukazala na fakt, ze vyroba a nasledna likvidace akumulatoru zatizi prirodu (potazmo nas, nase zdravi) nekolikanasobne vice.
... takze zase jen dalsi marketingovy tah - je potreba zaplatit vyvoj, nic vic nic min.
Jeste takovy dulezity fakt na zaver: z tech velkych castic rakovina neni, rakovina je prave z tech supermalych, ktere jsou schopne se dostat do plicnich sklipku. Ty velke (dokazi-li se vubec do plic dostat nebot jak tkp velice spravne podotknul, uviznou na chlupech v nose a jsou vysmrkany) tak jsou uspesne vykaslany s hleny, ktere jsou produkovany vlivem drazdeni temito casticemi. Jak to vim? Bavil jsem se o tom dost intenzivne s kamaradem plicarem. Rika, ze az to EU bude myslet opravdu vazne tak v prvni rade zakaze koureni cigaret, resp. postavi to na ilegalni uroven a jako takove to bude trestne...coz se nikdy diky vlivu spolecnosti Philip Morris apod. nikdy bohuzel nestane.
Takze pokud tu nekdo kaze o tom, jak je "DPF OFF" spatne, tak v pripade kuraku je spravny pokrytec a radeji by mel kusovat a zacit u sebe - protoze uprimne receno, kazit si vlastni zdravi a jeste za to nejenze nebyt placen ale dokonce za to platit, to neni k smichu ale k placi!
PS: ... na druhou stranu (drsne receno), cim vice Cinanu na tyto nasledky umre, tim lip pro nas Evropany, oddaluje se tim tak jejich vpad (zabor) na nase uzemi
Napsal: 23 úno 2015, 09:56
od dolar100
Ano to uz som tu cital, to s tymi malymi casticami ktore filtr nezachyti... ale kludne to moze byt tak ze motor bez filtra produkuje presne take iste male castice + to co zachyti DPF..... urcite si to neskumal a ani ja tak to bude len nazor a nie fakt.
Napsal: 23 úno 2015, 12:32
od WOB
že se na diesel forumu dočtu takový bludy jsem nečekal.
Pánové nalejme si čistého vína a akceptujte pravdu. částice PM10 znamená že jde o částici velkou 10um (mikrometru) PM5 = 5um. Tzn, že tyhle částice VY pouhým okem neuvidíte.
DPF filtr má za ukol opačný než to co popisujete. Z takto malých částic které vdechnete a dostanou se vám až do plicních komůrek a způsobí rokvinu vyrobí filtr několikanásobně větší částice které již vidět lze. Vyletnou ven a protože jsou těžké nepoletují v atmosféře ale spadnou za me kde je zametací vůz a nebo déšť spláchnou do kanálu a vytvoříá tak někde jinde uhlikatou formu kamene která dále nabídne život dalším kiroorganizmům místo toho aby tento produkt poletoval ve vzduchu.
Zvýšení spotřeby je jen krátkodobé a v nájezdu km se stejně prosadí úsporný motor, takže vás zvýšená spotřeba v době čistění nemusí tolik trápit.
Jinak zastánci elektromobilu jsou fajn, protože jestli si myslíte že tady bude ropa naěky tak jste mimo. Dávno tady jsou náhradní technologie nespalující suroviny ale pracující na principu chemických reakcí. A´t je to vodík nebo kyseliny. To že zlikvidovat elektromobil zatíží dalekovíc přírodu platí jen v případě kdy takovej automobil rozhážeš po lese tak jak je v čr zvykem, místo toho aby jsi odnesl baterie ke zpětné recyklaci. Ani lithium neroste na stromě takže je ho omezené množství.
Napsal: 23 úno 2015, 12:49
od Fulltank
Nikdy a nikde jsem nevidel zadne oficialni stanovistko ze by tohle dpf filtr dokazal a stejne tak neni prokazano ze tyhle castice se usazuji v plicich a způsobují rakovinu.
Domněnek a clanku je mraky, stejne tak internetovych chytraku.
Napsal: 23 úno 2015, 13:05
od WOB
Napsal: 23 úno 2015, 15:17
od Fulltank

takovych clanku najdeš
Napsal: 23 úno 2015, 22:23
od Ladas
no kdyby to ty saze úspěšně chytalo tak do 50 tis je to ucpaný jak popelník v kamnech to znamená že to je jen mezičlánek k tomu aby to schořelo v popílek kterej má sice menší velikost prachu než před DPF ale bude určitě vdechování "neškodný" (ty uvozovky berte s nadhledem) teorie o spláchnutí nebo umytí ze silnice to je další hovadina leda by se to na asfalt lepilo a mimochodem po projetí v rychlosti 50km/h po tramvajových kolejích se koukni do zrcátka a pochopíš že ten zametací vůz bude jen drbat asfalt a ten prach odnesou chodci ono teorie je věc jedna ale praxe zase druhá...
Napsal: 24 úno 2015, 11:22
od HNLW453
A6TDI píše:všimni si jak zmizel ten pojeb HNWL4xx

asi už se moc proflák
DEBIL..
Pizdičko, já jsem tu pořád, ale mám teď moc hokny tak nestíhám číst a pořád napravovat tvoje mýty a keci!