VIF a vliv na auto

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

WHITE-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Odpovědi: 0
Registrován: 07 zář 2012, 15:52
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od WHITE-CZ »

(LOL) (LOL) (LOL)
BMW X5 E53 3.0D 135KW
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Havlos píše: Jsi na diesel fóru, to se tu máme bavit o vyšívání?

proč ne?já třeba v těch kožených krémovaných botech řídím své dieselové auto a mám snima rychlejší reakci na pedálu plynu,takže se to fóra týká.
A někdo možná při jízdě v dieselu i vyšívá (LOL)
(rofl) (rofl) (rofl)
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="čoud"][quote="slovacek.milos"]

JJ slivovicej si mažu kolena.

slivovicí si aditivuj pajšl

na mazání je lepší režná nebo alkohol ze žita, i wisky, ta ti vytáhne záněty a vodu z těla
pokud se kontaminuješ ropnými produkdy tak zas mouka ta to naváže a vytáhne z těla ;)
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

[quote="slovacek.milos"]

slivovicí si aditivuj pajšl

No od tý doby co tady v čr pár lidí osleplo nebo zheblo tak používám jedině destiláty z likérky DRAK ;) Párkrát v životě jsem nechtěně ochutnal ropný produkt asi nemusím vysvětlovat při jaké činnosti. Aha TAK MOUKA NATO ZABÍRÁ tady se člověk i něco přiučí (rofl) (LOL)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Hergot, sportovní výsledky se fakt blbě tipujou ale tohle téma sem tipnul hned od začátku na 99,9% teď jen kdo mi vyplatí výhru (noteeth) btw ten rezervní filtr doporučuju mít pro sichr zalitej VIFem, to je jisto jistá jistota (LOL)
Člověk se pořád učí.
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

Dnes v noci se mě zdálo že jsem spadl do druidova kotle s Vifem o dožil sem se 200let.
Vážně!

Obrázek
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Kujva na tom by mohlo něco být :D Za tenhle post si tu výhru zasloušíš víc než já ;)
Teď něco přímo ze stránek VIFu:
“Motor je tišší a spotřeba je o 0,5 L nižší. Na 2.0TDI 103KW používám od doby kdy vůz
sjel z linky a při součastném stavu - najeto 230 000 KM jsem něměl problém se
vstřiky, čerpadlem ani filtrem pevných částic.”
Od novoty a přesto hned ví že konkrétní motor je tišší a spotřeba o rovnej půl litr nižší, jak to s tím konkrétním motorem, stejným stylem jízdy, stejnýma klima podmínkama atd. + jen s VIFem zjistil když bez VIFu ten motor nejezdil? Mám 265tkm a se zmiňovaným taky žádný problém. Je ale pravda že motor jezdil na naftu v Německu, pak v Česku a teď v Rakousku. VIF sem k tý Český taky zkusil ale hlučnost i spotřeba stejná, někdo psal o jednom roku používání ale jde o nájezd v km a ne o čas a nájezd sem měl s VIFem dřív jak za rok když sem to porovnal s odpovědí na logickou otázku kolik km je jeden rok. PD už se z principu nedá ztišit a spotřebu o 0,5l níž bych bral a šlo by to, jenže to bych musel tomu motoru provádět eco teror a do toho nejdu, mám s ním v plánu ještě aspoň 100tkm najezdit. Do neprémivý nafty bych klidně VIF dával, palivový soustavě to určitě prospívá ale kupovat prémiovou a přidávat ještě svá aditiva, to mně smysl nedává. Samozřejmě proti gustu žádný dišputát ;) No a zkráceně sem mohl napsat - VIF má určitě svůj přínos ale dělá se z něj leckdy zázračná pilulka. Kua, co že já to začnu vlastně prodávat? (noteeth)
Člověk se pořád učí.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Osobně jsem nezjistil nižší spotřebu když leju víf. Tu nejvíc ovlivňuje moje pravá noha, aktuální nálada a množství idiotů na silnici.
Nejvíc jsem rozdíl ve spotřebě zaznamenal při koupi pneumatik s nízkým valivým odporem.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Havlos píše:Dnes v noci se mě zdálo že jsem spadl do druidova kotle s Vifem o dožil sem se 200let.
Vážně!

Obrázek
Osobně bych tady tak dlouho strašit nechtěl, ale Obelixova síla by se občas hodila.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Chlapi, spotřebu jsem neměřil, ale dal jsem VIF do naší tatry 138, a jede líp, ty samý kopce jezdim o půl kvaltu vejš.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

šulda píše:Kujva na tom by mohlo něco být :D Za tenhle post si tu výhru zasloušíš víc než já ;)
Teď něco přímo ze stránek VIFu:
“Motor je tišší a spotřeba je o 0,5 L nižší. Na 2.0TDI 103KW používám od doby kdy vůz
sjel z linky a při součastném stavu - najeto 230 000 KM jsem něměl problém se
vstřiky, čerpadlem ani filtrem pevných částic.”
Od novoty a přesto hned ví že konkrétní motor je tišší a spotřeba o rovnej půl litr nižší, jak to s tím konkrétním motorem, stejným stylem jízdy, stejnýma klima podmínkama atd. + jen s VIFem zjistil když bez VIFu ten motor nejezdil? Mám 265tkm a se zmiňovaným taky žádný problém. Je ale pravda že motor jezdil na naftu v Německu, pak v Česku a teď v Rakousku. VIF sem k tý Český taky zkusil ale hlučnost i spotřeba stejná, někdo psal o jednom roku používání ale jde o nájezd v km a ne o čas a nájezd sem měl s VIFem dřív jak za rok když sem to porovnal s odpovědí na logickou otázku kolik km je jeden rok. PD už se z principu nedá ztišit a spotřebu o 0,5l níž bych bral a šlo by to, jenže to bych musel tomu motoru provádět eco teror a do toho nejdu, mám s ním v plánu ještě aspoň 100tkm najezdit. Do neprémivý nafty bych klidně VIF dával, palivový soustavě to určitě prospívá ale kupovat prémiovou a přidávat ještě svá aditiva, to mně smysl nedává. Samozřejmě proti gustu žádný dišputát ;) No a zkráceně sem mohl napsat - VIF má určitě svůj přínos ale dělá se z něj leckdy zázračná pilulka. Kua, co že já to začnu vlastně prodávat? (noteeth)
Tak mám na to podobný názor že to spotřebu nesníží a ani tu hlučnost. Ohledně te prémiové nafty to vidím ale trochu jinak. Třeba do vervy to asi zbytečné je, protože to je už tak totálně přeaditivovaná nafta. I kdy jsem to dával i do ní pro jistotu, tak je to asi nošení dříví do lesa. U toho maxxe to ale dělam kvůli mazivosti, kterou má maxx udájně nejhorši i kvůli absenci biolosložek. Vím že časopis v kterém je porovnání naft u nas si můžou napsat co papir snese, na druhou stranu si nemyslim že by otiskli zas uplnou blbost, aby je pak jednotlivé benzinky popotahovaly za pomluvu. A mě podle těch parametrů prostě nejlíp vyšel maxx, skoda jen té mazivosti, ale normu splňuje. Autem moc nenajezdím a vzhledem k tomu že si ho chci nechat do jeho smrti, tak mu chci dopřat to nejlepší co je.
Mě by spiš zajímalo zda můžu normálně davat zimní vif do letní nafty. Zda tam není nějaká složka která ve vyšší teplotě nedegraduje.
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Proč řešit tak jednoduchou věc, prostě kup letní vif a na zimní až do zimy klidně zapomeň.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Spousta lidí používá zimní VIF celoročně, ničemu to nevadí. Toho Maxxe sem zkusil ale mojemu PD zhrubl hlas (stejně jako diesel od Türmol) tak když přijedu k OMV sáhnu po neprémiový pistoli. Ono v Rakousku u našich hranic, kde se pohybuju nejvíc, těch prémiovejch moc není ale co tomu PD fakt chutná je BP Ultimate Diesel. Ten VIF do Maxxe nevím, nejsem odborník ale nedával bych ho do žádný prémie. Já ho nedávám ani do neprémiový jelikož tankuju jen v tom A už několik let.
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="šulda"] BP

když si vzpoměl BP tak jsem jel na LPG flagu do kraslic přes celou republiku s vozíkem, před krasicema mi došel plyn,

na vozík jsem naložil auto + 9OO kg, natočil BP LPG a když jsem auto ve strážnici složil tak jsem najel i víc jak sto kilometrů než mi došel, tu trasu jsem jel mnohokrát ;)

BP je asi velmi kvalitní palivo ;)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

No prave v nejakym v tom vlakne o VIF , a ze jich tu je, nekdo psal ze dava zimni i v lete, ze to pry lip rozpousti karbon a cisti vstriky, ale jestli to je ve skutecnosti pravda nevim (crazy) . Maxxe jsem taky zkousel, ale po vyjeti asi 4 nebo 5 nadrzi jsem zadny prinos nepocitil, ani na chodu ani na hlucnosti, spotreba bych rekl ze spis mirne vyssi, takze krome vetsich vydaju je to pro mne bezvyznamny. Ted beru Vervu a pridam i ten VIF , at si kazdy rika co chce, i kdyz nepomuze, urcite neuskodi. Motor si jen prede, hlucnost dle mne stejna s VIF i bez , spotreba stejna, takze resume je asi takovy, ze chod bych rekl ze je klidnejsi ,zbytek tak stejny. Tankuju taky Vervu z duvodu ze konkretne v Jihlave je Verva za cenu obycejnych sracek Shell a OMV, staci vyjet 1km z mesta :P
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“