2.0 TFSI

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Předpoládám, že je to regulované přetlakem z tlakové části turba. Klidně může n75 propouštět, zkus odpojit tu tlakovou lajnu, zaslep ji a naloguj.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
revolic
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2010, 22:57

Příspěvek od revolic »

Jirka co ti pomohlo s tym chrchlaním pri startoaním na 2 s
Bol to vackovy hriadel vyfukovy?
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

revolic píše:Jirka co ti pomohlo s tym chrchlaním pri startoaním na 2 s
Bol to vackovy hriadel vyfukovy?
hele me pak vyfukova vacka praskla. takze jsem ji vymnenil za ocelovou (neni duta) a daval jsem komplet rozvody a ted to nic nedela. vse funguje. tak tezko rict. ale doporucuju vymnenit retizkovej rozvod mezi vackama i s napinakem a vycistit saci kos a komplet vanu.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

dhfool píše:Předpoládám, že je to regulované přetlakem z tlakové části turba. Klidně může n75 propouštět, zkus odpojit tu tlakovou lajnu, zaslep ji a naloguj.
tak N75 vymnenena, nalogovany za studena i za tepla a porad stejny. jeste zkusim vymnenit prvni dil vedeni vzduchu ma tam takove mensi zmacknuti :D jeste me napadla vaha vzduchu jestli by to nemohla delat ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

tak zase po delsi dobe mam tady takovo mensi chybu.
000010 - Přestavovač .hřídele sac.ventilu; o.vál.1; příliš.pomalé
P000A - 008 - - Sporadická
info o závadi:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 170605 km
Indikace easu: 0
Datum: 2000.00.00
Eas: 13:45:09

info o závadi:
Otáeky: 1943 /min
Výkon/klapka: 16.5 %
Rychlost: 79.0 km/h
Teplota: 92.0*C
Teplota: 30.0*C
Tlak: 960.0 mbar
Napití: 14.351 V

kde by u tehle veci mohl byt zakopanej pes ? prestavovac ? nebo ventil co ho ovlada ? resil to nekdo ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Nechrasti řetěz?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Hydronapinak.. prepac ale robit hlavu tak ho vymenim hoc aj nie oem diel ale aspon nahradu... Ten napinak tam nieje len tak.. bohuzial kazdemu komu pri starte zahuci napinak je pred smrtou... a kto si nechce rozsekat polku motora tak ho radsej vymeni...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nebo nízký tlak oleje z důvodo zasranýho koše ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

rozvod mezi vackama novy i s napinakem. saci kos cisty. vse delane pri generalce motoru. je pravda ze motor si tak jednou z 20startu po delsi dobe trosku zachrasti. jinak rozvod mezi vackama i s napinakem byl brany original z VW. jeste me napadl jestli to nedela ten ventil ktery to ovlada ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Skontroluj si ten saci kos..kedze napinak sa bez tlaku oleja nenapne... :) ked je vsetko nove pozri saci kos..
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

saci kos je cistej. oil menim cca 8tis. a pred 10tis sem delal generalku skoro celeho motoru. mel jsem dole vanu i oil cerpadlo ze sacim kosem. vse je ciste jak kdyz je to nove. oil davam 5W40. jinak na jake adrese ve vagu je kontrola toho prenastavovani vacek ? vim ze to tam nekde bylo ale uz to nemuzu najit :/
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

ADKO13 píše:Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
jop bylo to na 91. vecer jsem brouzdal po googlu a nasel...a dnes rano na diag a reguluje pekne...i na test ok. tak ted babo rad :/ jinak chyba vyskoci tak jednou za cca 3tis km.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Aj mne to urobilo na 1.8t... 2x a uz dlhsiu dobu nic tak uvidime
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jirka.p píše:
ADKO13 píše:Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
jop bylo to na 91. vecer jsem brouzdal po googlu a nasel...a dnes rano na diag a reguluje pekne...i na test ok. tak ted babo rad :/ jinak chyba vyskoci tak jednou za cca 3tis km.
ta kontrola se dělá v basic settings
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“