Stránka 3 z 4
Napsal: 25 kvě 2015, 20:04
od dhfool
Předpoládám, že je to regulované přetlakem z tlakové části turba. Klidně může n75 propouštět, zkus odpojit tu tlakovou lajnu, zaslep ji a naloguj.
Napsal: 26 kvě 2015, 19:43
od revolic
Jirka co ti pomohlo s tym chrchlaním pri startoaním na 2 s
Bol to vackovy hriadel vyfukovy?
Napsal: 26 kvě 2015, 19:54
od jirka.p
revolic píše:Jirka co ti pomohlo s tym chrchlaním pri startoaním na 2 s
Bol to vackovy hriadel vyfukovy?
hele me pak vyfukova vacka praskla. takze jsem ji vymnenil za ocelovou (neni duta) a daval jsem komplet rozvody a ted to nic nedela. vse funguje. tak tezko rict. ale doporucuju vymnenit retizkovej rozvod mezi vackama i s napinakem a vycistit saci kos a komplet vanu.
Napsal: 26 kvě 2015, 19:55
od jirka.p
dhfool píše:Předpoládám, že je to regulované přetlakem z tlakové části turba. Klidně může n75 propouštět, zkus odpojit tu tlakovou lajnu, zaslep ji a naloguj.
tak N75 vymnenena, nalogovany za studena i za tepla a porad stejny. jeste zkusim vymnenit prvni dil vedeni vzduchu ma tam takove mensi zmacknuti

jeste me napadla vaha vzduchu jestli by to nemohla delat ?
Napsal: 30 lis 2015, 14:46
od jirka.p
tak zase po delsi dobe mam tady takovo mensi chybu.
000010 - Přestavovač .hřídele sac.ventilu; o.vál.1; příliš.pomalé
P000A - 008 - - Sporadická
info o závadi:
Stav závad: 00101000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 170605 km
Indikace easu: 0
Datum: 2000.00.00
Eas: 13:45:09
info o závadi:
Otáeky: 1943 /min
Výkon/klapka: 16.5 %
Rychlost: 79.0 km/h
Teplota: 92.0*C
Teplota: 30.0*C
Tlak: 960.0 mbar
Napití: 14.351 V
kde by u tehle veci mohl byt zakopanej pes ? prestavovac ? nebo ventil co ho ovlada ? resil to nekdo ?
Napsal: 30 lis 2015, 19:05
od váha
Nechrasti řetěz?
Napsal: 01 pro 2015, 00:20
od ADKO13
Hydronapinak.. prepac ale robit hlavu tak ho vymenim hoc aj nie oem diel ale aspon nahradu... Ten napinak tam nieje len tak.. bohuzial kazdemu komu pri starte zahuci napinak je pred smrtou... a kto si nechce rozsekat polku motora tak ho radsej vymeni...
Napsal: 01 pro 2015, 10:42
od Ladas
nebo nízký tlak oleje z důvodo zasranýho koše

Napsal: 01 pro 2015, 11:12
od jirka.p
rozvod mezi vackama novy i s napinakem. saci kos cisty. vse delane pri generalce motoru. je pravda ze motor si tak jednou z 20startu po delsi dobe trosku zachrasti. jinak rozvod mezi vackama i s napinakem byl brany original z VW. jeste me napadl jestli to nedela ten ventil ktery to ovlada ?
Napsal: 01 pro 2015, 11:25
od ADKO13
Skontroluj si ten saci kos..kedze napinak sa bez tlaku oleja nenapne...

ked je vsetko nove pozri saci kos..
Napsal: 01 pro 2015, 12:21
od jirka.p
saci kos je cistej. oil menim cca 8tis. a pred 10tis sem delal generalku skoro celeho motoru. mel jsem dole vanu i oil cerpadlo ze sacim kosem. vse je ciste jak kdyz je to nove. oil davam 5W40. jinak na jake adrese ve vagu je kontrola toho prenastavovani vacek ? vim ze to tam nekde bylo ale uz to nemuzu najit :/
Napsal: 01 pro 2015, 21:35
od ADKO13
Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
Napsal: 02 pro 2015, 09:58
od jirka.p
ADKO13 píše:Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
jop bylo to na 91. vecer jsem brouzdal po googlu a nasel...a dnes rano na diag a reguluje pekne...i na test ok. tak ted babo rad :/ jinak chyba vyskoci tak jednou za cca 3tis km.
Napsal: 02 pro 2015, 10:43
od ADKO13
Aj mne to urobilo na 1.8t... 2x a uz dlhsiu dobu nic tak uvidime
Napsal: 02 pro 2015, 11:42
od váha
jirka.p píše:ADKO13 píše:Ak spravne viem 90+ ? Uz nepamatam presne cize mozno pisem blbost
jop bylo to na 91. vecer jsem brouzdal po googlu a nasel...a dnes rano na diag a reguluje pekne...i na test ok. tak ted babo rad :/ jinak chyba vyskoci tak jednou za cca 3tis km.
ta kontrola se dělá v basic settings