pískot při záběru turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dodis6
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 01 led 2008, 15:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od dodis6 »

dodis6 píše:
Huml píše:neříkám, že je to vždycky vlnovcem, ale poslední dobou co jsem se setkal s hlasitým pískáním už od nížkých otáček, bylo to tím
čo je to ten vlnovec?a nevieš kolko asi stoji turbo na GV?
halooo
dodis6
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 01 led 2008, 15:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od dodis6 »

dodis6 píše:
dodis6 píše:
Huml píše:neříkám, že je to vždycky vlnovcem, ale poslední dobou co jsem se setkal s hlasitým pískáním už od nížkých otáček, bylo to tím
čo je to ten vlnovec?a nevieš kolko asi stoji turbo na GV?
nikto nevie poradit???
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

vlnovec je pružná část výfuku, většinou hned za turbem nebo u aut bez turba za výfukovým svodem, když se nahneš a mrkneš za motor, uvidíš výfukový potrubí, je na něm taková silnější část s takovým opletením, to je ono
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Ten děravý vlnovec je poznat (slyšet) i při vypínání motoru :)
GIV Variant TDi ???kW
dodis6
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 01 led 2008, 15:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od dodis6 »

Huml píše:vlnovec je pružná část výfuku, většinou hned za turbem nebo u aut bez turba za výfukovým svodem, když se nahneš a mrkneš za motor, uvidíš výfukový potrubí, je na něm taková silnější část s takovým opletením, to je ono
aha..a nevieš čo asi stoji turbo na GV?
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

Dr.Diesel píše:
jayd píše:tak jsem nahral to piskani..je to nahrany na mobil, takze nic moc..musi se dat hlasitost na 100% jinak neni nic slyset..je to nahrany normalne v interieru vozu..je to vytaceni motoru na +- 2000 otacek

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/246 ... .49KB.html

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/315 ... .58KB.html

je pravda, ze kdyz jedu lehce tak to turbo je slyset, kdyz pridam vic, tak ten zvuk zmizi..popr neni tak hlasity, no ale kdyz dam plny plyn tak je to sem tam fakt jak vrtacka u zubare :(

no nic hold budu muset setrit na nove turbo a jezdit opatrne (crazy)
Dela mi to to samy. Fatik se mnou jednou jel a prej "Nekde jedou policajti..." ja "Ne, klid, to je turbo" (LOL) - :D

Myslim ze si muzem namlouvat vsechno mozny, ale asi nas ceka nejakej ten turbo upgrade, schvalne koho driv (noteeth) (noteeth) (noteeth) ...tuk tuk
Huml píše:schválně zkontroluj ten vlnovec, jestli není očuděnej, jestli je černej je v prčicích a to pískání je tím
Taky ho checknu, ale zacalo to po tom, co sem ho hnal delsi dobu v tockach na 6ku, takze myslim, ze to vlnovcem nebude (noteeth)
no ja jsem ted mel sundany vedeni vzduchu od airboxu k turbu, a kdyz jsem to vratil zpatky, tak uz to piska jen velice potichu, zadny obavy, ze mam policajty za zady (LOL)

a pokud pustim radio tak to neni uz vubec slyset :)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Zdárec, nejakou dobu uz mi pri zaberu, kdyz na to vic slapnu, turbo docela houka, pak se to auto i rychlejc rozjede. Ale zatim pohoda, jezdim s tim opatrne.
V nedeli jsem jel do tahleho kopce a nijak jsem na to neslapal, ale pri nabehu to turbo vydavalo zvuk jak vrtacka. Jen tak kolem 1800-2000 ot. Pak uz celou dobu nic a zas normos. Dám to na repas k nekomu overenymu (asi jablonec). Nicmene dojedu tam vubec? :x
Lukas1760
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 03 úno 2011, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lukas1760 »

Nechcem zakladať novú tému preto píšem sem. Mám podobný problém, pri svižnejšom rozbehu najčastejšie na dvojke turbo strašne zavíja (teda myslím že to môže robiť len turbo) a pri nejakých 1900 otáčkach zrazu prestane a auto citelne rýchlejšie akceleruje. Keď preradím a zrýchľujem ďalej tak to už nerobí. Tá doba ako dlho zavíja závisí od toho ako veľmi mám zošliapnutý plyn. Vie niekto čo by s tým mohlo byť? Alebo už ide do nebíčka? Ak by bolo treba môžem urobiť aj log. Vďaka za všetky rady.

Auto VW Golf Plus TDI 77kw, BLS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“