Pak následovala š 120 LS 5° r.v. 1985 Ta jezdila velmi slušně. Jezdil jsem s ní asi 5 let. kvůli spotřebě oleje jsem dělal GO motoru a taky boj s korozí, jinak se řešily pouze detaily.
Potom následoval a š favorit 136 L r.v. 1990 Měl jsem ho taky asi 5 let a až na korozi bez problémů.
Následovala š Felicia 1,6 1996, tu mám dodnes, cca 9 let. Posledních asi 5 let s ní jezdí žena. Po koupi se měnila škrtící klapka, což v tý době byla nákladnější oprava. Jinak se dělaly běžný věci - spojka, výfuk, gufera na ventilech kvůli spotřebě oleje, ložiska v kolech, klouby na poloosách, tlumiče. Jo a asi 2x odešla zapalovací cívka, naštěstí vždy těsně u baráku.
Pak následoval focus TDCi r.v. 2002 Měl jsem ho asi 5 let a první rok nebyl vůbec dobrej - pořád jsem řešil špatný studený starty, po vyloučení všeho možnýho jsem nechal zrepasovat vstřiky. Pak už motor fungoval ke spokojenosti. Po asi 110 tkm od repasu se vstřiky opět začaly ozývat a já uvažoval co s autem bude dál. Pak jsem sejmul srnu a bylo rozhodnuto. Jinak až na reznoucí karoserii jsem s ním byl spokojenej.
Pak následovala fabie 2 1,4 TDI Auto dovežený z Itálie s netknutou kastlí a 150 tkm nejetých a doložených km. Mám ji něco přes rok a najel jsem přes 30 tkm. Musím zaklepat, ale auto po mě chtělo zatím pouze rozvody, oleje, filtry a pneumatiky.
Když to tedy shrnu, s fokusem se asi jezdilo nejlíp, ale neustále ve vzduchu visela větší investice, fabie je zase podstatně kvalitnější a spolehlivá, takže ji považuju za své nejlepší auto.
