Stránka 3 z 3

Napsal: 10 zář 2015, 22:01
od Biimbo
to je jedna z mála věcí, kde ve světě motorů nelhali.
Fabie II a Roomster jí má od nějakýho roku taky ocelovou. Mám pocit že Rooster od faceliftu

Napsal: 10 zář 2015, 22:19
od Jirka.
Biimbo píše:to je jedna z mála věcí, kde ve světě motorů nelhali.
Fabie II a Roomster jí má od nějakýho roku taky ocelovou. Mám pocit že Rooster od faceliftu
Fabie i roomster ji měly ocelovou nápravnici vždy. Akorát od 2009 tam nejsou ty pojebaný silentbloky který se trhaly, ale jsou tam ramena na způsob jedničkový oktávky ;)

Napsal: 10 zář 2015, 22:32
od Biimbo
Jirka. píše:
Biimbo píše:to je jedna z mála věcí, kde ve světě motorů nelhali.
Fabie II a Roomster jí má od nějakýho roku taky ocelovou. Mám pocit že Rooster od faceliftu
Fabie i roomster ji měly ocelovou nápravnici vždy. Akorát od 2009 tam nejsou ty pojebaný silentbloky který se trhaly, ale jsou tam ramena na způsob jedničkový oktávky ;)
No jasně, vím že tam nějaká změna je a odolnější to vypadá. Já dělal jen jednoho roomstera a jednu fabku s tím novým řešením, ale jen olej a brzdy. Většina s tím jezdí ještě do autorizáku na garančky kvůli záruce

Napsal: 17 zář 2015, 15:43
od autorobert840
... tak a je to, mám na autě komplet nápravu z Golfa, hliníkovou, všechno pasuje i šrouby jsou stejný -

a výsledek ... konečně normální jízda, bez kmitání, bez vibrací a ještě bych řekl že je ta náprava komfortnější, díky těm velkým silentblokům na ramenech

PS: hoši v Boleslavi někde udělali chybu

Napsal: 17 zář 2015, 22:19
od Fulltank
to neni chyba ;) proste je levnejsi vylisovat kus plechu, nez to delat z drahyho hliniku.

Vem si O2, ta mela od zacatku litinovy ramena a pak se zacly davat obycejny ocelovy.

Napsal: 17 zář 2015, 22:48
od Biimbo
je to kvůli úspoře, nebo možná i třeba že se ta hliníková povolovala.
Že by to bylo kvůli tomu že prd vydrží silentblok se mi nezdá.
Měním je spíš než nájezdem, tak stářím. 6-7-8 let

Napsal: 08 pro 2017, 13:51
od Tomas898989
Tak se taky přikládám k tématu mám supa combi cfgb 2.0 TDI manuál 120 000km najeto a taky vibruje od 120km/h má plechovou napravnici uvažuji o tom že to přeskládám do toho hliníku s litinovýma ramenama, má někdo ověřený že je napravnice stejná jako na Octavii 2 tdi ať už 1.9 či 2.0? Nebo ktery rok 2vyho superbu měl este starej typ napravnice? Předem díky za radu a nabídky (noteeth)

Napsal: 08 pro 2017, 14:34
od Jirka.
Ano je to stejné s O2. Když bys chtěl tak nápravnici s rameny mám 1500, ale poštou ne.

Napsal: 08 pro 2017, 14:54
od Tomas898989
Můžeš mi do sz poslat fotku stavu a adresu? Co stabilizátor ten máš taky nebo můžu použít svůj? Ramena máš jaký litinu, plech? Přijel bych si proto ale záleží od kad jsi :)

Napsal: 08 pro 2017, 15:12
od Jirka.
Praha. Stabík ti dám k tomu, ale ten jde použít původní

Napsal: 23 pro 2017, 08:24
od Tomas898989
Tak trochu to tu oživím jelikož v nadpise je napsáno DSG že se třepal a já mám zase manuál a musím říct že ta plechová napravnice stojí za velké kulový... Nastrojila se stará generace napravnice konkretně hliniková s litinovýma ramenama z O2 vč kompletní repase všech silentbloku a čepů a je po kmitání... Mě by jen zajímalo co je k tomu vedlo vymyslet takovou kokotinu ve Skodovce (hm) Jirkovy děkuji za super průbeh obchodu a členům zdejšího fora za informace :roll:

Napsal: 23 pro 2017, 09:06
od Car diag
Vedla je k tomu úspora,vem si kolik dostaneš jen ve výkupu za hliník a za plech.
Vem si že kdyby byla úspora třeba jen 100Kč na autě, na těch x milionů Superbů co vyrobili,tam je to pořádná suma a těch úspor je tam víc...

Re: Superb II DSG 2012 - klepe se volant - "VYŘEŠENO"

Napsal: 24 zář 2023, 15:46
od jakub43
Ahoj, mám podobný problem. Volant se mi trese jen ráno když vyjedu cca 1km a pak cely den jezdí auto jako po kolejích. Neporadím někdo? Kola i pneu zkontrolovany. Diky