Stránka 3 z 3
Napsal: 10 zář 2015, 22:01
od Biimbo
to je jedna z mála věcí, kde ve světě motorů nelhali.
Fabie II a Roomster jí má od nějakýho roku taky ocelovou. Mám pocit že Rooster od faceliftu
Napsal: 10 zář 2015, 22:19
od Jirka.
Biimbo píše:to je jedna z mála věcí, kde ve světě motorů nelhali.
Fabie II a Roomster jí má od nějakýho roku taky ocelovou. Mám pocit že Rooster od faceliftu
Fabie i roomster ji měly ocelovou nápravnici vždy. Akorát od 2009 tam nejsou ty pojebaný silentbloky který se trhaly, ale jsou tam ramena na způsob jedničkový oktávky

Napsal: 10 zář 2015, 22:32
od Biimbo
Jirka. píše:Biimbo píše:to je jedna z mála věcí, kde ve světě motorů nelhali.
Fabie II a Roomster jí má od nějakýho roku taky ocelovou. Mám pocit že Rooster od faceliftu
Fabie i roomster ji měly ocelovou nápravnici vždy. Akorát od 2009 tam nejsou ty pojebaný silentbloky který se trhaly, ale jsou tam ramena na způsob jedničkový oktávky

No jasně, vím že tam nějaká změna je a odolnější to vypadá. Já dělal jen jednoho roomstera a jednu fabku s tím novým řešením, ale jen olej a brzdy. Většina s tím jezdí ještě do autorizáku na garančky kvůli záruce
Napsal: 17 zář 2015, 15:43
od autorobert840
... tak a je to, mám na autě komplet nápravu z Golfa, hliníkovou, všechno pasuje i šrouby jsou stejný -
a výsledek ... konečně normální jízda, bez kmitání, bez vibrací a ještě bych řekl že je ta náprava komfortnější, díky těm velkým silentblokům na ramenech
PS: hoši v Boleslavi někde udělali chybu
Napsal: 17 zář 2015, 22:19
od Fulltank
to neni chyba

proste je levnejsi vylisovat kus plechu, nez to delat z drahyho hliniku.
Vem si O2, ta mela od zacatku litinovy ramena a pak se zacly davat obycejny ocelovy.
Napsal: 17 zář 2015, 22:48
od Biimbo
je to kvůli úspoře, nebo možná i třeba že se ta hliníková povolovala.
Že by to bylo kvůli tomu že prd vydrží silentblok se mi nezdá.
Měním je spíš než nájezdem, tak stářím. 6-7-8 let
Napsal: 08 pro 2017, 13:51
od Tomas898989
Tak se taky přikládám k tématu mám supa combi cfgb 2.0 TDI manuál 120 000km najeto a taky vibruje od 120km/h má plechovou napravnici uvažuji o tom že to přeskládám do toho hliníku s litinovýma ramenama, má někdo ověřený že je napravnice stejná jako na Octavii 2 tdi ať už 1.9 či 2.0? Nebo ktery rok 2vyho superbu měl este starej typ napravnice? Předem díky za radu a nabídky

Napsal: 08 pro 2017, 14:34
od Jirka.
Ano je to stejné s O2. Když bys chtěl tak nápravnici s rameny mám 1500, ale poštou ne.
Napsal: 08 pro 2017, 14:54
od Tomas898989
Můžeš mi do sz poslat fotku stavu a adresu? Co stabilizátor ten máš taky nebo můžu použít svůj? Ramena máš jaký litinu, plech? Přijel bych si proto ale záleží od kad jsi

Napsal: 08 pro 2017, 15:12
od Jirka.
Praha. Stabík ti dám k tomu, ale ten jde použít původní
Napsal: 23 pro 2017, 08:24
od Tomas898989
Tak trochu to tu oživím jelikož v nadpise je napsáno DSG že se třepal a já mám zase manuál a musím říct že ta plechová napravnice stojí za velké kulový... Nastrojila se stará generace napravnice konkretně hliniková s litinovýma ramenama z O2 vč kompletní repase všech silentbloku a čepů a je po kmitání... Mě by jen zajímalo co je k tomu vedlo vymyslet takovou kokotinu ve Skodovce

Jirkovy děkuji za super průbeh obchodu a členům zdejšího fora za informace

Napsal: 23 pro 2017, 09:06
od Car diag
Vedla je k tomu úspora,vem si kolik dostaneš jen ve výkupu za hliník a za plech.
Vem si že kdyby byla úspora třeba jen 100Kč na autě, na těch x milionů Superbů co vyrobili,tam je to pořádná suma a těch úspor je tam víc...
Re: Superb II DSG 2012 - klepe se volant - "VYŘEŠENO"
Napsal: 24 zář 2023, 15:46
od jakub43
Ahoj, mám podobný problem. Volant se mi trese jen ráno když vyjedu cca 1km a pak cely den jezdí auto jako po kolejích. Neporadím někdo? Kola i pneu zkontrolovany. Diky