generalka 3.0tdi motor BKN
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 211
- Registrován: 15 bře 2008, 12:48
- Bydliště: Humenne, Kosice
Mam este jeden a dalsi problemik......cca v rozmedzi otacok 1800 - 2200 ot./min pocitujem tak vibracie celeho auta, ale je to len v stave pokial nebrzdim motorom ani neakcelerujem, teda idem len plynule, pokial pustim plyn alebo pridam tak vibracie zmiznu......bude to dvojhmota alebo tam moze byt este nieco ine ??? nie je to zavisle na rychlosti, ale v podstate len na otackach....
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díkysatas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
nepropadat panice...
Tenhle motor je stejna koncepce v základu jak 2.5 tdi v6 ty motory vydrží i 800 tis ale zásadní problém je v majitelech těchto aut kteří z většiny hlavně skudlí a neservisujou.pak samozřejmě ty motory umírají a je hrozne jednoduché říci ze je to na hovno motor protože se to sere a chce to peníze.jericho-3 píše:Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díkysatas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
U 3.0 tdi ve 200tis (v Německu braná životnost vozu na jedny komponenty)padaj vstřiky,servomotory klapek turba a klapka saní, řetězy a napínaky rozvodu jsou vytahané kdo tvrdí ze ne a ze se rozvody nemění tak je to neznalec a tento motor viděl max tak na obrazku. Je to proste o přístupu k autu ano znám i auta která mají najeto ke 400 tis a rozvody vstřiky a vse ma původní a vse funguje,ale je to časování bomba kdy to padne a bude konec navždy.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Satas, jak jsou na tom vlastně rozvody u nových 3.0 TDI (160 kW a 200 kW)? Co vím, jsou zde řetězy dva a systém by měl být celkově spolehlivější.
Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?
Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?
Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?
Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?
Motory 150 180 200 a 230 bitdi maji už jen dva dlouhé řetezy a bohužel rachotí kolikrát už v 80ti tisicich.Je tam potreba nejprve update verze SW motoru kde se mení funkce olej ventilu při startu a pokud ani toto nepomuže tak nově rozvody..Upřimně zlaté staré vylepšené rozvody u motoru 140 176 Kw od 09 do 012Werry píše:Satas, jak jsou na tom vlastně rozvody u nových 3.0 TDI (160 kW a 200 kW)? Co vím, jsou zde řetězy dva a systém by měl být celkově spolehlivější.
Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?
Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322