generalka 3.0tdi motor BKN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

když se to potká, spodek vydrží nebo je to taky zohýbaný?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Spodek vydrží odserou to ventily a rolničkový vahadla a nekdy i hydroštel.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

Mam este jeden a dalsi problemik......cca v rozmedzi otacok 1800 - 2200 ot./min pocitujem tak vibracie celeho auta, ale je to len v stave pokial nebrzdim motorom ani neakcelerujem, teda idem len plynule, pokial pustim plyn alebo pridam tak vibracie zmiznu......bude to dvojhmota alebo tam moze byt este nieco ine ??? nie je to zavisle na rychlosti, ale v podstate len na otackach....
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

koukal jsem na ty fotky, a ten motor je masakr. Kdo tohle poskládá, to je fakt borec :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

satas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díky
nepropadat panice...
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

jericho-3 píše:
satas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díky
Tenhle motor je stejna koncepce v základu jak 2.5 tdi v6 ty motory vydrží i 800 tis ale zásadní problém je v majitelech těchto aut kteří z většiny hlavně skudlí a neservisujou.pak samozřejmě ty motory umírají a je hrozne jednoduché říci ze je to na hovno motor protože se to sere a chce to peníze.
U 3.0 tdi ve 200tis (v Německu braná životnost vozu na jedny komponenty)padaj vstřiky,servomotory klapek turba a klapka saní, řetězy a napínaky rozvodu jsou vytahané kdo tvrdí ze ne a ze se rozvody nemění tak je to neznalec a tento motor viděl max tak na obrazku. Je to proste o přístupu k autu ano znám i auta která mají najeto ke 400 tis a rozvody vstřiky a vse ma původní a vse funguje,ale je to časování bomba kdy to padne a bude konec navždy.
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Werry
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 črc 2012, 10:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Werry »

Satas, jak jsou na tom vlastně rozvody u nových 3.0 TDI (160 kW a 200 kW)? Co vím, jsou zde řetězy dva a systém by měl být celkově spolehlivější.

Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?

Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?
satas
Přispěvovatel
Příspěvky: 587
Registrován: 12 kvě 2007, 23:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od satas »

Werry píše:Satas, jak jsou na tom vlastně rozvody u nových 3.0 TDI (160 kW a 200 kW)? Co vím, jsou zde řetězy dva a systém by měl být celkově spolehlivější.

Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?

Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?
Motory 150 180 200 a 230 bitdi maji už jen dva dlouhé řetezy a bohužel rachotí kolikrát už v 80ti tisicich.Je tam potreba nejprve update verze SW motoru kde se mení funkce olej ventilu při startu a pokud ani toto nepomuže tak nově rozvody..Upřimně zlaté staré vylepšené rozvody u motoru 140 176 Kw od 09 do 012
VAG Group Servis-opravy a GO R4,V6,V8,V12 Tdi+Benzin,Servis a renovace Xenon-LED světlometů,Opravy a výměny EZS zámků řízení,klíče ,Budiky,Ochrana dílu Audi VW GEKO,VAS 6395A Turba,Diagnostika Praha-608974322
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“