Napsal: 31 srp 2015, 20:40
když se to potká, spodek vydrží nebo je to taky zohýbaný?
Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díkysatas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
Tenhle motor je stejna koncepce v základu jak 2.5 tdi v6 ty motory vydrží i 800 tis ale zásadní problém je v majitelech těchto aut kteří z většiny hlavně skudlí a neservisujou.pak samozřejmě ty motory umírají a je hrozne jednoduché říci ze je to na hovno motor protože se to sere a chce to peníze.jericho-3 píše:Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díkysatas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
Motory 150 180 200 a 230 bitdi maji už jen dva dlouhé řetezy a bohužel rachotí kolikrát už v 80ti tisicich.Je tam potreba nejprve update verze SW motoru kde se mení funkce olej ventilu při startu a pokud ani toto nepomuže tak nově rozvody..Upřimně zlaté staré vylepšené rozvody u motoru 140 176 Kw od 09 do 012Werry píše:Satas, jak jsou na tom vlastně rozvody u nových 3.0 TDI (160 kW a 200 kW)? Co vím, jsou zde řetězy dva a systém by měl být celkově spolehlivější.
Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?
Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?