Stránka 3 z 3

Napsal: 31 srp 2015, 20:40
od Biimbo
když se to potká, spodek vydrží nebo je to taky zohýbaný?

Napsal: 31 srp 2015, 20:43
od satas
Spodek vydrží odserou to ventily a rolničkový vahadla a nekdy i hydroštel.

Napsal: 03 zář 2015, 20:33
od peugeot 405
Mam este jeden a dalsi problemik......cca v rozmedzi otacok 1800 - 2200 ot./min pocitujem tak vibracie celeho auta, ale je to len v stave pokial nebrzdim motorom ani neakcelerujem, teda idem len plynule, pokial pustim plyn alebo pridam tak vibracie zmiznu......bude to dvojhmota alebo tam moze byt este nieco ine ??? nie je to zavisle na rychlosti, ale v podstate len na otackach....

Napsal: 04 zář 2015, 20:57
od jirkastrachota
koukal jsem na ty fotky, a ten motor je masakr. Kdo tohle poskládá, to je fakt borec :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:

Napsal: 05 zář 2015, 11:34
od jericho-3
satas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díky

Napsal: 22 zář 2015, 15:08
od satas
jericho-3 píše:
satas píše:Komplet rozvody to co se menit má fakt za 12 neni..... nic ve zlym,ale motory 2.5.2.7 3.0 4.2 tdi delam jak na bežícím páse...ted delam potkaný BMK,komplet nový rozvody,komplet udělat hlavy,hydroštely vahadla,x kusů tesnení prace vyndat nandat a pan je tam stopro 50 na start.
http://satas.rajce.idnes.cz/3.0_tdi_BMK
Jsi borec, všechna čest tvojí práci..., kolik tak tenhle motor podle tvé zkušenosti "vydrží" km a co odejde nejdříve, mimo rozvodů než to je na GO? Díky
Tenhle motor je stejna koncepce v základu jak 2.5 tdi v6 ty motory vydrží i 800 tis ale zásadní problém je v majitelech těchto aut kteří z většiny hlavně skudlí a neservisujou.pak samozřejmě ty motory umírají a je hrozne jednoduché říci ze je to na hovno motor protože se to sere a chce to peníze.
U 3.0 tdi ve 200tis (v Německu braná životnost vozu na jedny komponenty)padaj vstřiky,servomotory klapek turba a klapka saní, řetězy a napínaky rozvodu jsou vytahané kdo tvrdí ze ne a ze se rozvody nemění tak je to neznalec a tento motor viděl max tak na obrazku. Je to proste o přístupu k autu ano znám i auta která mají najeto ke 400 tis a rozvody vstřiky a vse ma původní a vse funguje,ale je to časování bomba kdy to padne a bude konec navždy.

Napsal: 14 pro 2018, 11:07
od Werry
Satas, jak jsou na tom vlastně rozvody u nových 3.0 TDI (160 kW a 200 kW)? Co vím, jsou zde řetězy dva a systém by měl být celkově spolehlivější.

Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?

Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?

Napsal: 13 říj 2019, 17:07
od satas
Werry píše:Satas, jak jsou na tom vlastně rozvody u nových 3.0 TDI (160 kW a 200 kW)? Co vím, jsou zde řetězy dva a systém by měl být celkově spolehlivější.

Řešil už jsi něco na těchto nových variantách, nebo je zde zatím vše bez problémů?

Je nějaký rozdíl v rozvodech u starších variant (150 a 180 kW) od nových (160 a 200 kW)?
Motory 150 180 200 a 230 bitdi maji už jen dva dlouhé řetezy a bohužel rachotí kolikrát už v 80ti tisicich.Je tam potreba nejprve update verze SW motoru kde se mení funkce olej ventilu při startu a pokud ani toto nepomuže tak nově rozvody..Upřimně zlaté staré vylepšené rozvody u motoru 140 176 Kw od 09 do 012