Stránka 3 z 3

Napsal: 18 zář 2015, 19:37
od petrvobor
Moc vám Děkuji za odpovedi, přesne tak jsem to potřeboval vysvětlit. Ted se už jen rozhodnout, jestli toho hybrida tsc 190 a nebo jen chip na origo.Prej to turbo tsc 190 je dobře udělaný a držej. Tak uvidim. :D

Napsal: 18 zář 2015, 19:40
od standa123
jen si dej pozor aby byla dobře nastavena regulace......

Napsal: 18 zář 2015, 19:47
od petrvobor
pitukes píše:Tu je graf na mojom origu turbu. Ma 300 000 bezi stale
Obrázek
Jj najeto 300 000km. mas tam Chip. A drzi, to cucim. :o
A kolik máš najeto na ten Chip? Já mám 178tis. Bez Chipu a měnil jsem turbo. (hm)

Napsal: 18 zář 2015, 19:56
od pitukes
Od nejakych 240 000 chip do Funa. Spojka a vsetko ostatne povodne.
Pokial clovek nejazdi ako prasa a dochodca, meni vcasne olej, tak to musi vydrzat (hm)

Napsal: 18 zář 2015, 20:00
od petrvobor
Ok.ted mam nove, tak to bude ok.Jinak juknu, pokud budu měnit. Dekuju

Napsal: 21 zář 2015, 15:02
od ivanrs
ja mam pri tych 196ps plniaci tlak 1,4 baru takze pri vysom tlaku da aj vyssi vykon myslim :) videl som nejake grafy s tym turbom bez inych uprav okolo 210ps

Napsal: 22 zář 2015, 13:10
od 123mcns123
je třeba si položit jednu zásadní otázku - kolik do toho chceš vrazit? nemluvím o turbu, spojce a naladění, ale o tom, že je potřeba vědět a to u BKD zejména :) že každý kůň navíc je další investice v budoucnosti!

kdybych mohl vzít zpět čas, možná bych některé věci na mém BKD udělal jinak! věř mi, že mě to nestálo pouze turbo, ale to je na dlouhé povídání ..

co se týče kousků od Turbosportu(TSC190/230), tak chybu rozhodně neuděláš(na TSC230 najeto 40t/rok a zatím OK), ale já už bych dnes volil cestu rovnou sáhnout po GTB2260VK/VKLR a "ušetříš" si peníze, které stejně dáš za rok(nejpozději :D), jelikož Ti nebude stačit výkon (noteeth)


kdyby si toho chtěl vědět víc, stačí SZ :P