Bohužel nic, nemám s novými velké zkušenosti, to co má octavia v benzinu žere dost a koncern není v benzinových motorech zrovna expert. 1,8 T má oblibu , ale už je to dávno, co byl benzinovým tahounem. Tady jsou jistě hoši, co mají zkušenost nejen s TDI , ale i s benziny..Já nejsem asi už dávno objektivní, žiji v minulém století...aminochelat píše:A co by jsi doporučil za motor resp. auto v benzínu?jericho-3 píše:Tsi zklamalo hlavně v tom, že tato novinka byla prezentována jako převrat V ÚČINNOSTI přímého vstřiku benzinu....A on ten zázrak má spotřebu jako benziňáky před 20 lety a to ještě s větší hlučností. Nepřímovstřikové motory jsou na rozdíl od toho housličky..Samozřejmě ekologický přínos nekomentuji, pokud je vůbec nějaký...Jezdit v roce 2015 za 8-10 litrů kvalitního paliva nepovažuji za nějaký převrat, spíš krok zpátky...
Koupě Octavie (09-10) benzín
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
ano máš pravdu splet jsem si to s BWAAndre píše:Na CCZA jsou kola součástí vačekLadas píše:oba napínáky a všechny lišty a nějaká těsnění, materiál v autorizáku 6700,-.
tohle je sice hezký ale oni se ojíždějí i ty zubatý kola takže tohle je jen necelá polovina věcí co by se měli měnit výše jsem popsal jak poznat opotřebení...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
aminochelat
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 pro 2015, 11:00
http://forum.skodahome.cz/topic/123440- ... ého-oleje/aminochelat píše:Já tomu teda vůbec nerozumím
-
Spectre868
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Vec jedna je skutočnosť, že tie kruhy odchádzajú, vec druhá je, že Castrol 5w-30 so špeckou pre TSI/TFSI má reálnu životnosť tak 10 000 km, A5 ka v podpise po výmene drží hladinku tak 9-10 tkm, a potom skonzumuje liter do ďaľšej výmeny(mením po 15000 km, stav odometra cez 260tkm).
Ex Passat B5.5 96kW
A5 1.8 TFSi
A5 1.8 TFSi
-
aminochelat
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 pro 2015, 11:00